Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Курс, барлық мамандықтар бойынша білім алушылар үшін 3 страница






А) Эрнст Мах пен Рихард Авенариус.

В) Морис Шлик пен Рудольф Карнап.

С) Бертран Рассел мен Людвиг Витгенштейн.

D) Томас Кун мен Пол Фейерабенд.

Е) Огюст Конт пен Герберт Спенсер.

 

178. Позитивизм «дұ рыс, болымды» білімнің негізі деп нені айтады?

А) ғ ылымды

В) ө нерді

С) философияны

D) дінді

Е) мифті

 

179. Полани, Кун, Лакатос, Фейерабенд позитивизмнің қ андай формасының ө кілдері болды?

А) Кейінгі позитивизмнің

В) Эмпириокритицизмнің.

С) Лингвистикалық талдаудың

D) Логикалық позитивизмнің

Е) Махизмнің

 

180. Фома Аквинскийдің ілімін XX ғ асырда жаң ғ ыртқ ан бағ ыт:

А) Неотомизм

В) Неореализм

С) Неопротестантизм

D) Христиандық эволюционизм

Е) Персонализм

 

181. XX ғ асырдағ ы қ ай философиялық ағ ымның басты категориялары «жалғ ыздық», «жаттандылық», «ү рей», «жауапкершілік», «ажал», «тү ң ілу» т.б. болып табылады?

А) Экзистенциализм

В) Неокантиандық философия

С) Иррационализм

D) Ө мір философиясы

Е) Неотомизм

 

182. ХХ ғ асыр философиясының қ ай бағ ытының ө кілдері қ азіргі заманғ ы антропологиялық дағ дарыс жайындағ ы мә селелерді алғ а қ ояды:

А) Экзистенциализм

В) Поспозитивизм

С) Философиялық герменевтика

D) Сыншыл рационализм

Е) Структурализм

 

183. «Шекаралық жағ дай» қ ай философиялық ағ ымғ а тә н ұ ғ ым?

А) экзистенциализмге

В) ө мір философиясына

С) діни философияғ а

D) позитивизмге

Е) неміс классикалық философиясына

 

184. Экзистенциализм ү шін қ андай мә селе басты болып табылады?

А) Тұ лғ аның бірегей болуы, бостандығ ы, жауапкершілігі

В) Ғ ылыми танымның мә селелері

С) Гносеология мә селелері (болмыс туралы ілім)

D) Тарихи танымның мә селелері

Е) Ғ ылыми танымның методологиясы жә не логикасы

185. «Фундаментальді онтология» ілімін дамытқ ан неміс экзистенциализмінің негізін салушы:

А) Мартин Хайдеггер

В) Огюст Конт

С) Жак Деррида

D) Жан Поль Сартр

Е) Эдмунд Гуссерль

 

186. Карл Ясперстің философиясындағ ы негізгі ұ ғ ым:

А) шекаралық жағ дай

В) еркіндік

С) қ амқ орлық, болмыс-осында

D) ү рей, кү нә

Е) ғ ылыми идеялар

 

187. Жан Поль Сартрдың экзистенциалдық философиясындағ ы басты мә селе:

А) Бостандық жә не жауапкершілік

В) Махаббат

С) Ө мір

D) Қ асірет

Е) қ айғ ыру

 

188. Танымның негізгі тү пкі бастамасын неопозитивизм ө кілдері калай ө лшейдіі?

А) Верификациялау

В) Интерпретация

С) Когнитивтік

D) Детерминация

Е) Интенционалдық

189. Карл Поппер ә рбір ғ ылыми білімді жоқ қ а шығ арудың мү мкіндігін мойындайтын қ андай принципті алғ а қ ойды?

А) фальсификация принципін

В) эстетика принципін

С) қ ұ дайғ а сену принципін

D) этика принципін

Е) жалпығ а бірдей байланыс принципін

 

190. Философиялық герменевтиканың негізгі мә селесі:

А) Қ олжазбаның, мә тіннің мә нін тү сіндіру жә не мағ ынасын ашу

В) Ғ ылыми білімнің логикасы жә не методологиясы

С) Табиғ и тілдің қ ұ рылымын талдау

D) Жеке адамның тіршілік етуін талдау

Е) Философиялық білімнің логикасы жә не методологиясы кепілі болу

 

191. Герменевтикалық шең бердің авторы, герменевтика мә селесін дамытқ ан неміс философы:

А) Шлейермахер

В) Фейербах

С) Гегель

D) Фихте

Е) Ницше

 

192. Гадамер герменевтиканы қ алай тү сінеді?

А) болмыс туралы ілім жә не танымды ұ ғ ыну теориясы ретінде

В) мә дени жә не ғ ылыми қ ұ ндылық тардың саласы ретінде

С) «билікке ерік» ретінде

D) интуиция ретінде

Е) сатушыларғ а, финансистерге, тілмаштарғ а қ амқ оршылық ты кө рсету

193. ХХ ғ асырдағ ы қ ай философ-жазушының шығ армашылығ ында абсурд (сандырақ, танту) жә не ө лім мә селелері қ озғ алады:

А) Альбер Камю

В) Умберто Эко

С) Анри Бергсон

D) Габриель Марсель

Е) Мишель Фуко

194. Скиф даласынан грек жеріне келіп, ө зінің даналығ ымен жеті данышпанның бірі ретінде аты шық қ ан антикалық дә уірдің ойшылын атаң ыз:

А) Анахарсис

В) Заратуштра

С) Фалес

D) Солон

Е) Македонский

 

195. Қ азақ тардың арғ ы тегі ІХ ғ асырғ а дейін дү ниедегі ең жоғ арғ ы қ ұ дірет иесі ретінде кімді дә ріптеген?

А) Тә ң ірі – Кө к аспан

В) Ахурамазда

С) Алла

D) Періште

Е) Ібіліс

 

196. Ежелгі қ азақ тар ислам дініне дейін пә ле-жаланы немен аластауғ а болады деп сенген?

А) отпен

В) топырақ пен

С) сумен

D) қ ұ рбандық шалумен

Е) ауамен

 

197. Ислам дінін қ абылдағ анғ а дейін ежелгі қ азақ тар жаратылыстан тыс кү ш иелері: ата-бабалардың аруақ тарымен, жын-шайтандармен кім тілдесе алады деп сенген?

А) бақ сылар

В) молдалар

С) имамдар

D) астрологтар

Е) философтар

 

198. Ертедегі тү ркілердің саяси тарихы мен ә леуметтік ө мірі, дү ниетанымы жайлы қ ұ нды деректерге ие, Ү ІІІ ғ асырда жазылғ ан ертедегі тү ркі жазба ескеткіштерін атаң дар:

А) «Тоныкө к», «Кү лтегін» ескерткіштері

В) «Диуани лұ ғ ат ат-тү рік», «Диуани хикмет» кітаптары

С) «Жами ат-тауарих», «Тауарих хамса» кітаптары

D) «Ригведа», «Самаведа» ә дебиет ескерткіштері

Е) «Ведалар», «Қ ұ ран» кітаптары

 

199. ІХ ғ асырда Сыр бойында ө мір сү рген жә не ө лімнен қ ашып, мә ң гілік ө мір іздеген кемең гер ойшыл кім?

А) Қ орқ ыт

В) Жү сіп Баласағ ұ н

С) Қ ожа Ахмет Яссауи

D) Махмұ т Қ ашғ ари

Е) Мұ хаммед Хайдар Дулати

 

200. «Қ айырымды қ ала тұ рғ ындарының кө зқ арастары туралы трактаттың» авторы кім?

А) Ә л-Фараби

В) Джаухари

С) Ә л-Кинди

D) Ибн-Сина

Е) Ибн-Рушд

201. Ә л-Фараби этикасындағ ы басты категория:

А) бақ ыт

В) ө мірдің мә ні

С) адалдық

D) ә ділеттік

Е) дін

 

202. Ж.Баласағ ұ нның «Қ ұ тты білік» дастанындағ ы басты кейіпкерлер:

А) Кү нтуды, Айтолды, Ө гдү лміш, Оғ дұ рмыш

В) Аруз батыр, Тө беноз, Бисат, Дамрул

С) Алшағ ыр, Қ араман, Қ обыланды, Қ арлығ а

D) Бекежан, Тө леген, Шеге, Қ аршығ а

Е) Рү стем, Афрасиаб, Виштасп, Сиавуш

 

203. Жү сіп Баласағ ұ нның «Қ ұ тты білік» дастанындағ ы басты 4 ө лшемдік қ ағ ида:

А) ә ділет, бақ -дә улет, ақ ыл-парасат, қ анағ ат

В) білім, икемділік, біліктілік, ақ ылдылық

С) қ айырымдылық, қ арапайымдылық, сабырлылық, кемтарлық

D) кішіпейілділік, ізеттілік, жомарттық, батылдық

Е) табандылық, қ айсарлық, жанкештілік, шыдамдылық

 

204. Суфизмнің тү ркі тілдес философиядағ ы негізін салушы:

А) Иассауи

В) Баласағ ұ н

С) Қ ашғ ари

D) Ә л-Фараби

Е) Бируни

205. Иассауидің ұ стазы:

А) Арыстан бап

В) Тұ рхан бей

С) Платон

D) Рудаки

Е) Зафер бап

 

206. Қ ожа Ахмет Иассауи ө зінің діни-философиялық кө зқ арастарын қ андай кітапта баяндайды?

А) «Диуани Хикмет»

В) «Тарих-и Рашиди»

С) «Диуани лұ ғ ат ат-тү рік»

D) «Жамиат тауарих»

Е) «Қ ұ тты білік»

 

207. Қ ожа Ахмет Иассауи ө зінің философиялық ілімінде «дү ниені ақ ыл-ойдың кө мегімен емес, интуиция кө мегімен дә лірек танып біле аламыз, ал дү ниені танып білу арқ ылы біз Алланы, оның қ ұ діретін танып білеміз» деп санайды. Мұ ндай кө зқ арас философияда қ алай аталады?

А) мистикалық пантеизм

В) сыншыл рационализм

С) релятивизм

D) фатализм

Е) сенсуализм

 

208. Мұ хаммед Хайдар Дулати ө зінің тарихи-философиялық ойларын қ ай кітапта баяндайды?

А) «Тарих-и Рашиди»

В) «Шайбани нама»

С) «Шахнама»

D) «Жамиат тауарих»

Е) «Қ ұ тты білік»

 

209. Қ азақ ағ артушылығ ы идеологиясының басты мә селесі:

А) ағ артушылық, білім беру, пайдалы білімдерді халық арасында насихаттау

В) халық тар достығ ы идеясы, орыс халқ ымен одақ тасуғ а жә не туысқ андық қ а шақ ыру

С) халық бұ қ арасының ә л-ауқ атының нашарлығ ы

D) зиялылық білім беру жү йесін дамыту

Е) діни ілімді тарату, қ оныс аудару саясатымен кү ресу

 

210. Шоқ ан Уалиханов ө зінің шығ армашылығ ында бірінші кезекте діни наным-сенімнің қ ай тү рін талдап қ арастырады?

А) шамандық (бақ сылық)

В) ислам

С) буддизм

D) христиан діні

Е) зороастризм

 

211. Ыбырай Алтынсариннің дү ниетанымдық кө зқ арасын қ ай ағ ымғ а жатқ ызуғ а болады?

А) деизмге

В) пантеизмге

С) солипсизмге

D) материализмге

Е) идеализмге

212. Абайдың философиялық -этикалық ілімінің басты қ ағ идасы:

А) «Адам бол!»

В) «Ө зің е қ аламағ анды басқ ағ а жасама!»

С) «Тірі жан атаулығ а қ иянат жасама!»

D) «Тағ дырдың жазғ анын ерлікпен қ арсы ала біл!»

Е) «Зұ лымдық қ а кү шпен қ арсылық кө рсетпе!»

213. Шә кә рім Қ ұ дайбердіұ лының ар іліміндегі басты категория не?

А) ұ ждан

В) адамгершілік парыз

С) ақ иқ ат

D) сенім

Е) ақ ыл-ой

 

214. ХХ ғ басындағ ы (1900-1920 жж) қ азақ тың қ оғ амдық -философиялық ақ ыл-ойының кө рнекті ө кілдері кімдер болды?

А) Шә кә рім, А. Байтұ рсынов, Ә. Бө кейханов, М.Дулатов, С.Торайғ ыров

В) Ш. Уә лиханов, Ы.Алтынсарин, А. Қ ұ нанбаев, М. Дулатов

С)Т. Рысқ ұ лов, С. Садуақ асов, С. Сейфуллин, А.Байтұ рсынов, Ш.Қ ұ дайбердиев

D) М.Ә уезов, С.Мұ қ анов, Ғ.Мү сірепов, І.Кең есбаев

Е) М.Дулатов, М.Ә уезов, Б. Майлин, С.Сейфуллин

215. Болмыс туралы философиялық ілім:

А) онтология

В) гносеология

С) антропология

D) социология

Е) аксиология

 

216. Болмыс дегеніміз:

А) санадан тыс жә не объективті тү рде ө мір сү ретін жә не дамитын материалдық жә не рухани дү ниені бейнелейтін категория

В) біздің санамызда ө мір сү ретін ойлар мен пікірлердің жиынтығ ы

С) алғ ашқ ы, қ азіргі, болашақ ө мірдің жиынтығ ы

D) адамның практикалық іс-ә рекеті мен тіршілігінің жемісі

Е) табиғ аттағ ы материалдық денелердің жиынтығ ы

 

217. Материяның дұ рыс анық тамасын табың дар:

А) материя дегеніміз – объективті шындық ты белгілейтін философиялық категория

В) материя дегеніміз – барлық заттардың пайда болатын жә не жойылғ ан соң қ айта оралатын шығ у тегі

С) материя дегеніміз-ө мір сү ретін жә не бізге ә сер ететін қ ұ былыстар

D) материя – барлық зат қ ұ ралатын бө лшектер

Е) материя деп біздің ө мірімізге тығ ыз байланысты нә рселерді айтамыз

 

218. Материяның ажырамас қ асиеті, атрибуты:

А) қ озғ алыс

В) ө згермейтіндігі

С) тұ рақ тылығ ы

D) ө згеріс

Е) тыныштық

 

219. Қ озғ алыс ұ ғ ымының қ ай анық тамасы ең жалпы философиялық сипатқ а ие болып табылады?

А) қ озғ алыс – кез келген ө згеріс, жалпы ө згеріс

В) қ озғ алыс – сананың ұ ғ ымы

С) қ озғ алыс – денелердің кең істіктегі орын алмастыруы

D) қ озғ алыс – адам тү йсіктерінің жиынтығ ы

Е) қ озғ алыс – физикалық -химиялық процестер

 

220. Қ озғ алыс категориясының анық тамасы:

А) материяның ө мір сү ру тә сілі

В) механикалық орын ауыстыру

С) физикалық қ озғ алыс

Д) денелердің орын ауыстыруы

Е) ө згеріс, прогресс

 

221. Кең істік жә не уақ ыт дегеніміз:

А) материяның ө мір сү ру формалары

В) олар сананың априорлық формалары

С) ерекше, ө з алдына болатын табиғ и реальдылық

D) материалдық объектілерден тә уелсіз, ө з алдынаө мір сү ретін ерекше мә ндер

Е) ойлаудың модустары

222. Даму туралы философиялық ілім:

А) диалектика

В) синергетика

С) динамика

D) метафизика

Е) механика

 

223. Диалектикалық ә діске не тә н?

А) ө зара байланыс пен дамуды мойындау

В) қ озғ алыстың сыртқ ы қ айнар кө зінің барлығ ын мойындау

С) тыныштық ты жоқ қ а шығ ару

D) шең бер бойынша қ озғ алысты мойындау

Е) кері қ озғ алысты терістеу

 

224. Метафизикағ а не тә н?

А) заттар мен қ ұ былыстарды жеке дара, ө зара байланыссыз қ арастыру

В) тыныштық ты жоқ қ а шығ ару

С) дамудың ішкі қ айнар кө зін мойындау

D) ө зіндік дамуды, ө зара байланыс пен дамуды мойындау

Е) кері дамуды, яғ ни регрессті мойындау

 

225. Стихиялық диалектиканың негізін салушы кім?

А) Гераклит

В) Фалес

С) Анаксимандр

D) Аристотель

Е) Демокрит

 

226. Карл Маркс пен Фридрих Энгельс диалектиканың қ андай тарихи формасын қ алыптастырды?

А) материалистік диалектика

В) идеалистік диалектика

С) анайы, стихиялық диалектика

D) пікір сайысы ретіндегі диалектиканы

Е) субъективтік диалектика

 

227. Диалектиканың қ ай заң ы дамудың қ айнар кө зін ашып кө рсетеді?

А) қ арама-қ арсылық тардың бірлігі мен кү ресі заң ы

В) сан жә не сапа ө згерістерінің ө зара ауысу заң ы

С) теріске шығ аруды теріске шығ ару заң ы

D) табиғ и сұ рыпталу заң ы

Е) детерминизм заң ы

 

228. Диалектикалық қ арама-қ арсылық тарғ а не тә н?

А) бірлік жә не ө зара байланыс

В) шартты бірлік

С) абсолютті сыйыспаушылық

D) бірін-бірі теріске шығ ару

Е) тү рлі заттарғ а тиесілі

 

229. Диалектиканың қ ай заң ы жаң аның пайда болу, қ алыптасу механизмін ашып кө рсетеді?

А) сан жә не сапа ө згерістерінің ө зара ауысу заң ы

В) қ арама-қ арсылық тардың бірлігі жә не кү ресі заң ы

С) теріске шығ аруды теріске шығ ару заң ы

D) мү мкіндік пен шындық тың ө зара ә рекеттесуі заң ы

Е) ық тималдық заң ы

 

230. Дұ рыс тұ жырымды кө рсетің із

А) сапа – заттардың маң ызды қ асиеттерінің жиынтығ ы

В) заттардың сапасы мен қ асиеті бір-біріне тең

С) сапа – заттардың барлық қ асиеттері мен ө лшемдерінің жиынтығ ы

D) сапа – бір заттың басқ а заттан айырмашылығ ын кө рсетеді

Е) сапа – заттардың қ ұ ндылығ ы

 

231. Қ ай категорияларда даму сатылары кө рсетіледі?

А) мү мкіндік жә не шындық

В) мә н жә не қ ұ былыс

С) мазмұ н жә не форма

D) қ ажеттілік жә не кездейсоқ тық

Е) жекелік пен жалпылық

 

232. Заттың, қ ұ былыстың потенциалды жә не актуалді ө мір сү руін кө рсететін жұ п категориялар:

А) Мү мкіндік пен шындық

В) Себеп пен салдар

С) Мә н мен қ ұ былыс

D) Қ ажеттілік пен кездейсоқ тық

Е) Бө лшек пен бү тін

 

233. Заттың ішкі жә не сыртқ ы жақ тарының байланысын бейнелейтін қ ай жұ п категориялар:

А) форма жә не мазмұ н

В) мү мкіндік пен шындық

С) кездейсоқ тық жә не қ ажеттілік

D) себеп пен салдар

Е) жеке, ө згеше, жалпы

 

234. Форманың диалектикалық -материалистік тү сінігін атаң ыздар:

А) форма - бұ л мазмұ нның ө мір сү ру тә сілі

В) форма - бұ л заттың идеалды мә ні

С) форма - бұ л заттың қ озғ аушы себебі

D) форма - бұ л мазмұ нның элементтерінің ішкі жә не сыртқ ы ұ йымдасу тә сілі

Е) форма - бұ л материалдық объектінің ұ зындығ ы

 

235. Заттың, процестің сыртқ ы, байқ алатын сипаттарын бейнелейтін категория:

А) қ ұ былыс

В) кездейсоқ тық

С) мү мкіндік

D) мазмұ н

Е) мә н

 

236. Бейнелеу дегеніміз не?

А) бір-біріне ә сер ететін объектілердің белгілері мен қ асиеттерінің қ айта кө рсетілуі

В) объектілердің кү рделі, ө зара ә рекеттесулерінің нә тижесі

С) барлығ ына бірдей тиесілі ө зара ә рекеттесудің ө зі

Д) ө зара ә рекеттесудің механикалық бейнеленуі

Е) ө зара ә рекеттесу объектілерінің кө шірмесі

 

237. Мына аталғ ан қ атарды қ алай сипаттауғ а болады: тітіркену, қ озу, психика, сана

А) тірі материядағ ы бейнелеудің даму сатылары

В) адам миының, санасының, танымының атрибуттары

С) кез-келген жанды тіршілік иелерінің қ асиеттері

D) жануарлар психикасының элементтері (жоғ ары сатыдағ ы сү т қ оректілердің)

Е) жалпы материяның қ асиеті

 

238. Сана дегеніміз, ол:

А) шындық тың адам миында бейнеленуі

В) Қ ұ дайдың ақ ыл-ойының ұ шқ ыны

С) ө зін-ө зі ойлайтын материя

D) идеялардың, ойлардың, сезімдердің т.б. жиынтығ ы

Е) ойлау, интеллект

 

239. Философиялық дұ рыс пікірді кө рсетің із:

А) сана – жоғ ары ұ йымдасқ ан материяның қ асиеті

В) адам санасы - ә лемдік рухтың кө рінісі

С) сана – материалдық

D) сана - сезімдік

Е) сана – материяның барлық қ асиеті

 

240. Сананың пайда болуының алғ ы шарттары:

А) ең бек жә не тіл

В) тілдің қ алыптасуы (сө йлеу) жә не тұ рмыс жағ дайлары

С) коллективтік (ұ жымдық) іс-ә рекеттер мен отты пайдалану

D) қ оғ амдық (ә леуметтік) қ атынастар

Е) географиялық ортаның қ олайлы жағ дайлары

 

241. Тө мендегі пікірдің қ айсысы дұ рыс?

А) тіл – сананың материалдық қ ұ ралы (тасушысы)

В) тіл – сананың басқ а формадағ ы жалғ асы

С) тіл – сананың сыртқ ы кө рінісі

D) тіл – сананың дыбысқ а айналуы

Е) тіл – мә дениетте бейнеленген рухани қ ұ ндылық

 

242. Адам іс-ә рекетінде сананың алатын орны:

А) Сана – адамның іс-ә рекетінің жалпығ а бірдей идеалдылық тү рі

В) Санада ұ ғ ынумен қ оса сө йлеу қ ызметі де атқ арылады

С) Адамда тек қ ана рационалдық саналы бастама бар

D) Сана – адамның іс-ә рекетінің идеалдық формасы

Е) Ес, ерік, эмоциялар, ойлау қ оғ амдық тарихтың нә тижелері болып шығ ады.

 

243. «Біздің миымыз бауырдың ө тті бө ліп шығ аратыны сияқ ты ойды бө ліп шығ арады» деген қ ай философиялық бағ ыттың ө кілдері:

А) Вульгарлық (тұ рпайы) материалистік бағ ыттың ө кілдері

В) Субъективтік идеалистік бағ ыттың ө кілдері

С) Стихиялық материалистік бағ ыттың ө кілдері

D) Диалектикалық -материалистік бағ ыттың ө кілдері

Е) Метафизикалық материалистік бағ ыттың ө кілдері

 

244. Адам миының негізгі функциясы:

А) сана

В) таным

С) ой

D) ұ ғ ым

Е) пікір

 

245. Қ ұ былыстардың қ айсысы қ оғ амдық сананың қ арапайым дең гейіне жатады?

А) кө ң іл-кү йлер мен сезімдер

В) ғ ылыми трактаттар

С) моральдық кодекстер

D) қ ұ қ ық нормалары

Е) бейнелеу ө нері

 

246. Қ ұ былыстардың қ айсысы қ оғ амдық сананың теориялық дең гейіне жатады?

А) саяси доктриналар

В) ә деттер

С) халық медицинасы

D) ырымшылдық

Е) қ арапайым сана

 

247. Идеология ұ ғ ымының дұ рыс анық тамасын кө рсетің іздер:

А) идеология дегеніміз – қ оғ амдық болмысты белгілі бір ә леуметтік топтың мү ддесі тұ рғ ысынан теориялық формада бейнелеу

В) идеология дегеніміз - ә леуметтік болмыстың жалпы тұ рғ ын халық тың мү ддесін білдіретін жү йеленген бейнесі

С) идеология дегеніміз – таптық мү дделерді мифтерде, дінде, философияда, ә леуметтік ғ ылымдарда бейнелеу

D) идеология дегеніміз - дү ниеге деген кө зқ арастар жиынтығ ы, жалпы алғ анда қ оғ амдық психология

Е) идеология дегеніміз - ұ лттық идеялардың жиынтығ ы

 

248. Мораль, ө нер, қ ұ қ ық, саясат, философия, ғ ылым, дін – бұ лар:

А) қ оғ амдық сананың формалары

В) адамның білімдерінің дербес салалары

С) адамдардың рухани ө мірінің қ ұ рылымы

D) бұ лардың барлығ ы дү ниетанымның мазмұ нын қ ұ райды

Е) дү ниетанымның тарихи тү рлері

 

249. Қ ұ қ ық, қ ұ қ ық тық қ атынастар жә не қ ұ қ ық тық нормалар нені қ ұ райды?

А) Қ ұ қ ық тық сананы

В) Моральды

С) Саяси сананы

D) Ө нерді

Е) Идеологияны

 

250. Қ оғ амдық сананың қ ай формасы дү ниені кө ркем образдар тү рінде бейнелейді?

А) Эстетикалық

В) Діни

С) Саяси

D) Ө негелік, моральдық

Е) Идеологиялық

 

251. Тө менде кө рсетілген ұ ғ ымдардың қ айсысы эстетикалық санағ а жатады?

А) сә улеттік пен аласалық, ә демілік пен ұ сқ ынсыздық

В) шарапат пен зұ лымдық, борыш, ар-ождан

С) қ ұ дай, ғ ибадат, дұ ғ а, монастырь

D) мемлекет пен тұ лғ а, билік, заң

Е) фактілер, эксперимент, болжам, теория

 

252. Қ оғ амдағ ы моральдің функциясы:

А) қ оғ амдағ ы адамдар арасындағ ы адамгершілік қ атынастарды реттеу

В) қ оғ амдық прогресті алғ а жылжыту

С) ең бек ө німділігін арттыру

D) қ оғ амдық қ ұ рылыстың сипатын ө згерту

Е) қ оғ амның ә л-ауқ атын арттыру

 

253. Адамның игілігіне бағ ытталғ ан қ асиеттерді белгілейтін этикалық категория:

А) жақ сылық, ізгілік

В) жамандық, зұ лымдық

С) ә ділеттілік

D) жауапкершілік

Е) бақ ыт

254. Дә стү рлер, ә деп-ғ ұ рыптар, қ алыптар, идеалдар қ андай қ ұ ндылық тарғ а жатады?

А) этикалық қ ұ ндылық тарғ а

В) саяси қ ұ ндылық тарғ а

С) діни қ ұ ндылық тарғ а

D) эстетикалық қ ұ ндылық тарғ а

Е) ғ ылыми қ ұ ндылық тарғ а

 

255. Табиғ аттан бө лініп, ө зінің кө п тү рлі қ ажеттіліктерін қ анағ аттандыру ү шін мақ сатты, саналы ұ йымдастырылғ ан іс-ә рекетпен айналысатын, адамдардың ү лкен топтарының жиынтығ ын анық тайтын ұ ғ ым:

А) қ оғ ам

В) ұ лт

С) халық

D) тайпа

Е) этнос

256. Қ оғ амның базисін не қ ұ райды?


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.072 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал