Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Самостійна робота студентів -1година






Питання для самостійної роботи:


1. Що таке парадокс — логічний і літературний? З якою метою цей художній прийом застосовує Шоу?
2. Хто такі прерафаеліти? Навіщо нам це потрібно знати, аналізую чи п'єсу Шоу?
3. Знайдіть у тексті традиційні для англійської літератури мотиви казкової випадковості, збігів, зустрічей. Порівняйте п'єсу Шоу з античним міфом про Пігмаліона і Галатею.

19

4. За яких умов і чи можливе взагалі одруження Хіґінса на Елізі? А чи міг би відбутися шлюб Елізи й Фреді? Чи можливе, на вашу думку, інше вирішення конфлікту?
5. Простежте еволюцію образу Елізи. Як ви гадаєте, такі дивовижні метаморфози з квіткаркою відбулися завдяки щасливому збігу обставин чи певним рисам характеру дівчини?
6. Чому містер Хіґінс у фіналі цілком задоволений собою? Чи пов'язано це з тріумфальним завершенням експерименту?

 

Теми рефератів:

Контрольні питання за темою:

1. З'ясуйте, які ознаки інтелектуального театру притаманні п'єсі «Пігмаліон».

2. Схарактеризуйте світогляд Д. Б. Шоу. Які чинники вплинули на

його формування?

3. У чому полягає новаторство Б. Шоу-драматурга? Схарактеризуйте

роль творчості Б. Шоу в оновленні англійського театру кінця ХІХ –

початку ХХ ст.

4. На прикладі однієї з п’єс Б. Шоу продемонструйте, як драматург

використовує принципи інтелектуального театру.

 

2. Тестові завдання:

1. Де відбувається зустріч квіткарки і професора?

а) на майдані;

б) біля церкви;

в) на базарі.

2. Хто і з ким заключає парі?

а) Еліза з Хіггінсом;

б) Хіггінс з Пікерінгом;

в) Пікерінг з Елізою. 20

З. Чому присвятив своє життя професор Хіггінс?

а) системі навчання англійської мови;

б) написанню словника;

в)дослідженню фонетики англійської мови.

4. Який герой п'єси, нагадує героїв романів Діккенса?

а) Пікерінг;

б) Хіггінс;

в) Дулітл.

5. Як завершується експеримент професоре Хіггінса?

а) поразкою;

б) перемогою;

в) суперечкою.

6. Позначте проблеми, що знайшли відображення в п’єсі «Пігмаліон» Б.Шоу:

а) розкриття можливостей людини, реалізація особистості;

б) взаємостосунки у родині;

в) прагнення урівняти аристократів і простолюдинів;

7.П’єса “Пігмаліон» присвячена:

а) дружині письменника Шарлоті;

б) актрисі Стеллі-Патрік Кемпбелл;

в) письменниці Кетрін Менсфілд 21

9.Конфлікт «драми ідей» полягає у зіткненні:

а) інтересів персонажів;

б) пристрастей персонажів;

в) поглядів персонажів

10. Головний парадокс п’еси “Пігмаліон»:

а) парадокс людини;

б) парадокс освіти;

в) парадокс виховання

11.Визначте, які риси характеру Елізи Дулітл дали змогу героїні стати витонченою індивідуальністю:

а) щирість і відвертість;

б) енергійність і працьовитість;

в)почуття власної гідності і природна моральність.

12.Визначте основну тему п’еси Б.Шоу “Пігмаліон»:

а) кохання;

б)значення для людини правил поведінки, мови, манер, одягу

в)духовне пробудження людини під впливом мистецтва.

Література:

1. Гражадстская 3. Б.Шоу. — М, 1979.

2. Ивашева В. Литература Великобритании XX века. — М, 1984. 22

3. Пирсон. Бернард Шоу. — М, 1972.

4. Хьюз 3. Бернард Шоу. — М, 1976.

5. Сіптарова С. В. Б. Шоу «Пігмаліон»: матеріали до варіативного вивчення // Всесвітня література. — 2005. — № 5. — С. 42—44.

6. ГусєеА. Квіти запізнілого кохання. «Пігмаліон»: Бернард Шоу і місіс Кембл // Всесві-тня література і культура. — 2004. — № 1. — С. 13—15.

7. Гладишев В., Шошура С, Пономарьоеа I. Б.Шоу «Пігмаліон»: матеріали до варіатив-ного вивчення // Всесвітнялітература. — 2000. — № 2. — С.47-49.

8. Доманоеська Н. Від квіткарки до герцогині. Матеріали до уроку з вивчення п’єси Б. Шоу «Пігмаліон» (10 клас) // «ЗЛ». — 2005. — № 11 (411). — С. 11—12.

9. Васильєв Є. М. «Усе-таки Галатеї не зовсім подобається Пігмаліон». Матеріали до ви-вчення комедії Б. Шоу // Всесвітня література і культура. — 2004. — № 1. — С. 7—12.

 

Тема XIІ. Література першої половини ХХ століття.

Тема XIІІ. Австрійська і французька література.

Тема XIV. Англомовна та іспанська літератури.

Тема XV. “Срібна доба” російської поезії

Заняття1. “Срібна доба” російської поезії.

1.Своєрідність символізму в російській поезії,

Найвизначніші поети-символісти:

2.Акмеїзм, його особливості: Найвизначніші представники

3.Футуризм як авангардистська літературна течія Маяковський – лідер російського футуризму

4Жанрове багатство творчої спадщини Б.Пастернака.


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.007 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал