Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Ранда көрсетілгендей нәрестенің үш айлығы және 1апталығында , яғни 100 күн толғанда оның жанын еркіндікке жіберу 3 страница






2. тек емдеуші дә рігердің келісімімен

3. тек бас дә рігердің рұ қ сат беруі

4. тек дә рігерлік коимссияның шешімі бойынша

5. тек сот шешімі бойынша

206. Дайындалмағ ан науқ асқ а ақ парат беру қ ажеттілігі:

1. Барлық нұ сқ аулардың, емдеудің жә не аурудың асқ ынуларын айту керек

2. дә рігердің науқ асқ а таң дауы міндетті емес

3. науқ ас дә регерден барлық информацияны ө зі білуі тиіс

4. науқ ас тү сіну ү шін, дұ рыстап жеткізу керек

5. барлық ық тимал асқ ынуларды жә не жанама ә серлерді кө рсету қ ажет

207. Ақ параттық келісім дегеніміз не?
1. +Емделушінің қ ұ қ ық қ орғ ау ә дісін таң дау мү мкіндігі
2. Толық ақ парат алу
3. Емделушінің пікіріне ә сер ету
4. Жең іл немқ ұ райлылық
5. Толық ақ парат пен немқ ұ райлылық

 

208. Алғ аш рет психикалық аурулардың белгілерінің дискриминацияғ а жібермеу туралы декларация шығ арылды:

1. Женева декларациясы (ВМА, 1948)

2. Нюрнберг кодексі (1947)

3. +Халық аралық Гавай декларациясы (1977)

4. Хельсин декларациясы (1964)

5. Ә лемдік Психиатриялық ассоциация


209. Психикалық аурулардың диагнозы бойынша «стигматизация» дегеніміз не:

1. Аурудың нашарлауы

2. бұ лтартпау

3. мә жбү рлеп жатқ ызу

4. +науқ асқ а жиіркеніштік қ арым-қ атынас

5. жеке жазаларғ а байланысты юрисдикция болмауы

210. Жеке денсаулық сақ тау жү йесінің басты артық шылығ ы болып табылады:

1. жоғ ары бағ а

2. қ олжетімділігі аз

3. +диагностика мен емдеуде мү мкіншілі жоғ ары

4. жалпы қ олжетімділігі

5. науқ асқ а назар салу

211. медициналық манипуляция кезіндегі АИТВ- инфекциясы жұ қ тыру қ алай аталады

1. +ятрогения (адамдық фактор)

2. байқ аусыз жағ дай

3. Қ ылмыстық немқ ұ райлылық

4. стигматизация

5. жанама ә сері


212. Науқ асты АИТВ табылғ ан жағ дайда:

1. науқ ас пен қ арым-қ атынаста болғ ан барлық адамдарғ а ескерту

2. науқ ас пен тез аралық ем

3. емханада бокске жекелендіру

4. +дә рігерлік қ ұ пияны сақ тау, науқ астың этикалық қ ұ қ ығ ы мен ережесі

5. Қ ұ қ ық қ орғ ау органдарына хабарлау

 

213. АИТВ жұ қ тырғ ан науқ аста балалары туылуы мү мкін:

1. 100% жағ дайда науқ ас

2. 100% жағ дайда сау

3. +75% жағ дайда сау, егерде ауруды алдын-алып ем жү ргізсе 85%

4. Сау немесе ауру болуы 50%

5. Егер ә кесі науқ ас болса, онда ауру 90%

214. Егер ұ рық та тұ қ ымқ уалаушылық ауру табылса, шешуге қ ұ қ ылы (жү ктілікті жалғ астыру жә не тү сік тастау).

1. Тек қ ана дә рігер;

2. +Тек қ ана ата анасы;

3. Тек қ ана анасы;

4. екіжақ;

5. органдар.


215. Дә рігерлік қ ұ пияны сақ тау қ андай жағ дайда сақ тау керек?

1. Бұ л жағ дай мә селені тез шешуге кө мек береді

2. Бұ л жағ дай дә рінердің жоғ ары біліктілігін кө рсетеді

3. +Науқ астың емі мен диагностикасының сапасының жоғ арылығ ына ә келеді.

4. Дә рігердің абыройын сақ тауғ а

5. пайданың ө суіне ық пал етеді


216. Эвтаназия латын тіліне аударғ анда:

1. еркімен ө лу

2. +жақ сы ө лім (бақ ытты ө лім)

3. ө зін-ө зі ө лтіру

4. кенеттен қ айтыс болу

5. ешқ айсысы емес


217. «жақ сы іс жаса!» принципін шығ арғ ан?

1. Пифагор

2. Бентам

3. Аристотель

4. +Парацельс оқ ымысты

5. Мудров


218. Психиатриялық стационарғ а мә жбү рлеп орналастыру туралы соң ғ ы шешім қ абылдайды:

1. Психиатр дә рігері;

2. Дә рігер комиссиясы;

3. Науқ ас туыстары;

4. Туыстарының біреуі

5. +сот, ұ жымдық шешім


219. Клиникалық зерттеулерді жү ргізу рұ қ сат етілген

1. жасө спірім, ата анасы жоқ

2. жү кті ә йелге

3. бас бостандығ ынан айыру орындарында жазасын алғ ан тұ лғ алар

4. бас бостандығ ынан айыру туралы ақ параттандырылғ ан келісімін берген тұ лғ алар

5. олардың келісімінсіз абақ тығ а қ амауғ а алынғ ан адамдар


221. Психиатрияны асыра қ олданушылық:

1. Дайындық сыз дә рігерге жанкү йзелісі ауруымен ем қ абылдау

2. Психиатрияны жеке пайдасы ү шін қ олдану

3. Науқ асты жазалауғ а ауыр рә сімдерді пайдалану

4. Стигматизацияны саяси мақ сатта қ олдану

5. +Дайындық сыз дә рігерге жанкү йзелісі ауруымен ем қ абылдау, психиатрияны жеке пайдасы ү шін қ олдану, науқ асты жазалауғ а ауыр рә сімдерді пайдалану, стигматизацияны саяси мақ сатта қ олдану

222. ЖИТС ауруы - бұ л:

1. қ олданылғ ан жаза «дұ рыс емес қ ылық»

2. +Қ ан арқ ылы берілетін, вирусты инфекция

3. Зерттелмеген ауру

4. Діни «кү нә лары ү шін ө ш»

5. бактериялық инфекция


223. АИТВ ауруы қ азіргі таң да:

1. Толығ ымен жазылғ ан ауру

2. Тұ қ ым қ уалайтын ауру

3. Ішінара жазылғ ан ауру

4. Тыныс алу жү йесінің патологиясы

5. +Адамзаттың толығ ымен жазылмайтын ауру


224. «Зияндық жасама!» принципінің авторы кім?

1. +Парацельс оқ ымысты

2. Эпикур

3. Гиппократ

4. Платон

5. Семашко

 

225. Емінің тиімсіз болуына байланысты, дә рігер емнен бас тартуы мү мкін.

1. Туыстарының ө тініші бойынша

2. Науқ астың ө тініші

3. Медициналық себептермен

4. Басшының нұ сқ аулығ ымен

5. +ө йткені оның тиімсіз емдеу бас тартуғ а қ ұ қ ылы емес


226. Клиникалық зерттеу жү ргізу рұ қ сат етілген.

1. Кә мелетке толмағ андар, ата-анасы жоқ

2. Жү кті ә йелдер, зиян қ аупі бар болса да

3. Шартты тү рде босатылғ ан, бас бостандығ ынан айырылғ ан тұ лғ а я

4. +Жү кті ә йелдер, жү кті ә йелдер мен ұ рық тың ешқ андай қ ауіп жоқ болса

5. келісімінсіз абақ тығ а қ амауғ а алынғ ан тұ лғ алар

 

227. Аурудың болжамы жаман болғ ан жағ дайда:

1. науқ астың ө тініші бойынша нә зік тү рде хабарланады

2. науқ асқ а хабарламайды

3. ешкімге хабарламайды, себебі қ ұ пия болып табылады

4. туыстарына хабарлайды

5. белгілі уақ ыт аралығ ында айтылмайды

228. Адамдарғ а экспермент жасауда не керек?

1. Туыстарының келісімі

2. Тексеруді жү ргізу

3. +Волонтердың ақ параттандырылғ ан келісімі

4. Қ орғ аушымен келісім

5. Келісім шарт толтыру


229. Кейбір жағ дайларғ а байланысты, диагноз анық талғ аннан кейін, науқ ас психологиялық жү ктемені кө тере алмауына байланысты ө зін-ө зі ө лтірумен аяқ талады. Мұ ндай жағ дайда дә рігердің іс-ә рекеті?

1. +Науқ астың сипаты жағ ына байланысты

2. Басшының келісімі

3. Ешнарсені хабарламаймын

4. Туыстарыммен келісемін

5. Қ орғ аушыммен келісемін


230. Жанкү йзелісіне тү скен науқ астарғ а тә жірибе жасау мү мкіндігі барма:

1. Нюрбернс кодексі бойынша – жоқ

2. Хельсин декларациясы – ия

3. Гавай декларациясы бойынша- ия

4. +Ия, бірақ тек қ ана ерекше жағ дайларда жү ргізе алады

5. Аталғ андар дұ рыс емес

 

231. Медициналық сақ тандырудың негізгі сын болып табылады:
1. қ ымбат инфрақ ұ рылым

2. ә кімшілік қ ұ рылымдарды қ олдау қ ұ ны

3. тиімді мониторинг механизмдерін ә зірлеу

4. +ә кімшілік қ ұ рылымдардың қ амтамасыз ету ү шін қ ымбат инфрақ ұ рылым шығ ындар, тиімді бақ ылау тетіктерін ә зірлеу

5. науқ асқ а жоғ ары ақ ылы еді қ амтамасыз ету

 

232. Қ азіргі таң да АИТВ жазылмайтын ауруболып саналады, сондық тан:

1. Науқ астарды емдеуге қ ажеті жоқ

2. Науқ астарды қ оғ амнан оқ шаулау керек

3. Мә жбү рлі эвтаназия жү ргізу қ ажет

4. +Мұ ндай науқ асты емдеу керек, бұ л олардың ажырамас қ ұ қ ығ ы болып табылады

5. олар тек коммерциялық негізде қ арастырылуы тиіс

 

233. Басшылық ретінде дә рігер тө тенше жағ дайлар кезінде, ақ параттандырылғ ан келісімді алмағ ан кезде?

1. Қ орғ аушымен кең ес

2. Кең естер жү ргізу

3. +Науқ астың негізгі қ ызығ ушылық - аман қ алу ү шін

4. Жә бірленушінің туыстарының кең есімен

5. Діни нанымына


234. Клиникалық зерттеу жү ргізу рұ қ сат етілген.

1. Кә мелетке толмағ андар, ата-анасы жоқ

2. Жү кті ә йелдер, зиян қ аупі бар болса да

3. Шартты тү рде босатылғ ан, бас бостандығ ынан айырылғ ан тұ лғ а я

4. +Жү кті ә йелдер, жү кті ә йелдер мен ұ рық тың ешқ андай қ ауіп жоқ болса

5. келісімінсіз абақ тығ а қ амауғ а алынғ ан тұ лғ алар


235. ЖҚ ТБ ауруы болып табылады:

1. Стигматизация

2. Мү мкіндігінен шектеу

3. Мү гедектікке ә келу

4. Вирустық

5. +Стигматизация, қ ұ қ ығ ынан айыру, мү мкіндігінен шектеу, вирустық


236. Егер ЖҚ ТБ мен ауыратын науқ астың соң ғ ы сатысында жанталасса, сіз не істейсіз:

1. Қ ажет болатын реанимациялық шаралар жү ргізу

2. Ренимациялық шаралар жү ргізбейді

3. Ренимациялық шаралар жү ргізбейді, ө йткені науқ ас баяу ө лімге ә кеп соғ ады

4. +Ренимациялық шаралар жү ргізбейді, бұ л жағ дай жазбаша талқ ыланды жә не ресімделді

5. Басқ а жауап


238. Қ ылмыстық кодекс тұ рғ ысынан қ ұ қ ық бұ зушылық дә рігерге тү ссе, дә рігердің іс-ә рекеті:

1. Денсаулығ ына ауыр жә не қ асақ ана зиян келтірсе;

2. АИТВ инфекциясын жұ қ тыру;

3. Трансплантациялау ү шін органдар мен тіндерді мә жбү рлеп алу

4. Науқ асқ а кө мек кө рсетпеу;

5. +Денсаулығ ына ауыр жә не қ асақ ана зиян келтірсе, АИТВ инфекциясын жұ қ тыру, трансплантациялау ү шін органдар мен тіндерді мә жбү рлеп алу, науқ асқ а кө мек кө рсетпеу;

 

239. Дә рігелік қ ұ пияны қ андай жағ дайда ашуғ а болады:

1. ерлі – зайыптылардың біреуінде кейбір генетикалық кемшіліктің болуы

2. медициналық тексеру кезінде жұ мыс берушіге

3. туысқ антардың сұ рауы бойынша

4. +кейбір жұ қ палы аурулардың таралу қ аупі болғ анда

5. жұ мысқ а қ абылдау кезінде

 

240. Білімнің келесі тү рі медицинағ а қ атысты:

1. жаратылыстану ғ ылымдары

2. гуманитарлық

3. +пә наралық

4. +жаратылыстану

5. +ғ ылыми

 

241. Медициналық мамандық ты қ алыптастырудың негізгі сатысы: 1. экономикалық 2. танымдық 3. +моральдық негізі4. аумақ тық 5. материалдық

 

242. Кә сіби дә рігер қ ызметінің негізгі мақ саты болып табылады: 1. +адам ө мірін қ ұ тқ ару жә не сақ тау2. дә рігерге деген сенімділік3. ә ріптестерге қ ұ рмет4. материалдық шығ ын5. мамандық қ а сенім

 

243. Дә рігер кә сіби этика басты ерекшелігі болып табылады:

1) мінез-қ ұ лқ ының атқ ылауының қ ұ қ ығ ы

2) +Мінез-қ ұ лық моральдық принциптері мен ережелерін

осознанный выбор моральных принципов и правил поведения

3) Ережені сақ тамағ аны ү шін қ ылмыстық жаза

4) жеке мү дделерін бағ ындыруғ а қ ажеттілігі

5) науқ астың ғ ылымғ а деген қ ызығ ушылығ ының басымдық тары

 

244. Медицина мен этиканы байланыстырады:

1. +адам зерттеу пә ні ретінде

2. зерттеу ә дістері

3. қ ақ тығ ыстар алдын алуы

4. білімге деген талпыныс

5. қ аржы

 

245. Этика ғ ылым ретінде дұ рыс анық тамасы:

1. Этика - бір-біріне қ арсы тірі ғ ылым2. +Этика - табиғ ат ғ ылымы жә не моральдық қ арым-қ атынастардың жә не адамгершілік принциптері

3. этика- адамдар арасындағ ы ашуды азайту ғ ылымы

4. этика- қ оршағ ан ортада ө зін ұ стай алу ғ ылымы

5. этика- табиғ ат туралы ғ ылымы

 

246. Биомедициналық этика жалпы жә не кә сіби этикалық ілімдері қ атынасының сипаты: 1. +нормативтік сипаты 2. айқ ындаушы3. ақ параттық 4. арасында байланыс жоқ 5. коммуникативті

 

247. Тә уекелдерді бағ алау жә не кү тілетін пайда адамның қ атысуымен болатын зерттеулер этикалық комитет кө з жеткізу керек

1. жоба тиімді болып табылады

2. +зерттелетін жә не олардың заң ды ө кілдері ақ параттандырылғ ан келісім алуғ а қ ажетті барлық ақ паратты ұ сынады

3. жоба тек ғ ылыми қ ызығ ушылық ты кө рсетеді

4. Зерттеудің балама ә дістері бар, тиімділігіне қ арай салыстырмалы

5. адамдардың қ атысуынсыз қ ажетті мә ліметтер алынғ ан

 

248. Ә дептілік – бұ л тү сінік, анық талады:

1. +Адам мінез-қ ұ лық нысандарының жиынтығ ы2. жақ сылық қ а бейімділік3. ғ ылым философиясы бө ліктерінің бірі4. жіктелмеген мә дениет ә дебі

5. қ оғ амның мә дени-тарихи феномен

 

249. Этикет - мінез-қ ұ лық формасы, мағ ынасы1. +ә леуметтік жә не кә сіби қ арым-қ атынаста мінез-қ ұ лық арнайы ережелерін маң ыздылығ ын мойындау2. таң дамалы3. табиғ ат ғ ылымы жә не моральдық қ арым-қ атынастардың мағ ынасында 4. ә леуметтік бейімдеу ү шін адами қ абілеті5. ә леуметтік бағ ыныстылығ ына маң ызын тану

 

250. Мораль-бұ л

1.+ “жақ сы-жаман” адамдар арасындағ ы мә дени кө зқ арас

2. ғ ылыми фактілерді жинау

3. философиялық ілім

4. заң дық конституцияны қ атаң қ адағ алау

5. «ұ жымдық бейсаналық» нысаны дұ рыс кө рсетеді

 

251. «Қ ұ қ ық» тү сінігі аталғ андардың барлығ ын қ амтиды, біреуінен басқ а: 1. мемлекеттік биліктің элементі2. мә жбү рлеу жә не жаза нысаны3. ә леуметтік ынтымақ тастық 4. рухани білімді ерік5. +жеке адамдарды жазалау жә не жазалау

 

252 Қ ұ қ ық тық жә не медициналық қ ызмет адамгершілік тұ рғ ыдан ажыратылады: 1. +Іс-шараның таң дау еркіндігін2. Кез келген қ озғ аушы

3. жазаланбай қ алуы

4. макұ лдау

5. ақ ша

 

253. Биомедициналық этика жә не медициналық қ ұ қ ық дұ рысы қ абілетті болуы тиіс: 1. тә уелсіздігі2. медициналық қ ұ қ ық -басымдық 3. басымдылық биомедициналық этика сақ талуы тиіс4. +биомедициналық этика - медициналық қ ұ қ ық дұ рыстығ ының ө лшемі5. биомедициналық медициналық этиканың жарамдылығ ын анық тау ү шін

 

254. Кант бойынша мораль мен қ ұ қ ық тың қ атынасы:

1. мораль қ ұ қ ық қ а бағ ынады

2. қ арсы тұ рмау

3. мораль қ ұ қ ық қ а қ арсы тұ рады

4. +қ ұ қ ық биомедициналық этикағ а бағ ынады+

5. биомедициналық этикағ а бағ ынбайды255. «Қ ылмыстық мемлекет» феномені бойынша неміс психиатр жә не философ К.Ясперс тү сінеді: 1. халық тардың заң ды қ ұ қ ығ ы білдірді2. адам іс-ә рекетінің еркіндігі заң дастырылғ ан 3. +жақ сы негіздеріне қ айшы моральдық нормағ а мемлекеттік заң ның қ абылдануы4. аппараттар, заң ү стемдігі сә йкес болу ү шін адам мә жбү р5. Заң да адамдардың қ ұ қ ығ ын білдірмейді

256. Биомедициналық этика адам ө мірінің мә ні арқ ылы анық талады:

1. жасымен (ө мір сү рген жас саны)2. психикалық жә не физикалық толық қ андылығ ы3. нә сілдік жә не ұ лттық тегіне4. қ аржы жағ дайына5. +бірегейлік жә не қ айталанбас тұ лғ алық

 

257. Медициналық кө мек кө рінісі болып табылады

1. қ оғ амның салалары ү шін артық шылық тары

2. +Ә леуметтік ә ділеттілік пен қ айырымдылық

3. Экономикағ а қ ызығ ушылық

4. Ең бек нарығ ы бө лімшесі

5. Пайда табу

 

258. Генетикалық зерттеулер ү шін ө те маң ызды болып табылатын, ең маң ызды қ ұ қ ық тық қ ұ жаттар

1. Нюрнберг кодексі (1947г.)

2. +биология жә не медицина саласындағ ы жетістіктері адам қ ұ қ ық тары мен қ адір-қ асиетін қ орғ ау туралы Еуропа Кең есінің Конвенциясы(1997 ж.)

3. Хельсин декларациясы (1964 ж.)

4. Гиппократа анты

5. Науқ астың қ ұ қ ығ ы туралы Лиссабондық декларация

 

259. Ә ділеттілікті анық таудың дұ рыс анық тамасы: 1. ә ділеттілік- қ аржылай бө лудің басты принципі2. ә ділеттілік- бұ л тең дік 3. ә ділеттілік- жақ сылық қ а жамандық, заң орындау болып табылады4. +ә ділеттілік- адамдар арасындағ ы қ арым- қ атынасты реттеу принципі5. ә ділеттілік- бұ л ситуациялық пайда, іс-қ имыл, нә тиже

 

260. Адам қ ұ қ ық тары мен биомедицина туралы конвенция (1997 ж) балалардың жыныстын анық тау ү шін медициналық технологияларды пайдалану

1) ә йелдің ө тініші арқ ылы

2) ғ ылыми-зерттеу жобалар шең берінде рұ қ сат

3) ата-аналарының ө тініші арқ ылы

4) +жынысына байланысты, бала арқ ылы тұ қ ым қ уалаушылық жолы беріледі

5) барлық жағ дайда тыйым салады

 

261. Жазылмайтын ауыратын науқ ас ө лімі ү шін эвтаназия жасауда жақ тастары тұ рғ ысынан болуы мү мкін

1. Эвтаназияғ а тыйым салады

2. Диагностикалық қ ателіктер жіберу мү мкіндігі

3. «жазылмайтын» ауру тү сінігіне қ атысты

4. Эвтаназиядан кейін заң дастыруғ а қ оғ амның қ ылмыстық сипаты

5. +Моральдық жә не заң дық қ ұ қ ық тар науқ астың ө з ө мірін бақ ылауғ а жетелейді

 

262. Жақ сылық пен жамандық тың арақ атынасы: 1. +жақ сылық мағ ыналы ә рі жеткілікті ұ ғ ым2. жамандық жеткілікті ұ ғ ым

3. жақ сылық жоқ жерде жамандық бар

4. жақ сылық пен жамандық екеуі бір

5. жақ сылық жә не жамандық ө зара

 

263. Борыш- бұ л кү шіне қ арай:

1. кә сіби міндеттері

2. уақ ыт талабы3. +ар-ождан жә не зерттеу адамгершілік тұ рғ ысынан талап етіледі

4. бастық тың бұ йрығ ы

5. ө зара тиімді

 

264. Ең бірінші қ ай мемлекетте эвтаназия заң дастырылғ ан

 

1. Қ ытай

2. Израиль

3. Бельгия

4. +Нидерланды

5. Австралия

 

265. Еркіндік озбырлық тан ерекшеленеді:

1. +жеке тұ лғ аның жасағ ан ә рекеті ү шін жауапкершілігі

2. адамның кү нә ні мойындауы

3. ө зінің істей алу мү мкіндігін білдіруі

4. адамның заң дарғ а бағ ынудың қ абілетсіздігі

5. адамның қ азіргі заманғ а қ абілеттілігі

 

266. Еркіндік болып табылады,

1. адамның қ алағ ан ісіне қ абілеттілігі

2. шығ армашылық мү мкіндігі

3. қ оршағ ан ортаның заң дары

4. мү мкіншіліктер мен қ азіргі заманғ а қ абілеттілігі

5. +Моральдық жетілдіру мү мкіндігі мен ә дептілікті іске асырылғ ан

 

267. Келең сіз жағ дайда, науқ асқ а реанимациялық жабдық тарды пайдалану

1. терапевтикалық жабдық тарды шамадан тыс қ абылдау

2. +” Ө мірінің соң ына дейін денсаулық ү шін кү рес” реализация принципі

3. Мамандардың тө менгі дең гей дә режесі

4. Дә рігерде ә дептілік сезімі болмауы

5. міндетті тү рде науқ аста сақ тандыру полисi болғ ан жағ дайда

 

268. Ә ділеттілікті анық таудың дұ рыс анық тамасы:

а) саналы жә не ақ ылғ а қ онымды

б) бө лу жә не тарату

в) ә леуметтік жә не ә леуметтік емес;

г) идеалды жә не нақ ты

1) а

2) в

3) г

4) +б, г

5) д

 

269. Адамның моральдық жетілдіруі кө здейді:

1. утопиялық сенім

2. адамның қ абілеттілігі

3. жоғ ары билікті иемденуі

4. байлық

5. зияткерлік кө рініс

6. адам болмысының мақ саты мен мағ ынасы

7. кә сібилік

1) +б, е

2) а

3) д

4) в

5) ж

 

270. Ә дептілік идеалы– бұ л:

1. +ең жоғ ары жетілдіру бейнесі жә не ең жоғ ары игілігі

2. кә сіптік шеберлік ү лгісі

3. парасатты адам

4. батыр

5. парламенттік кө шбасшы

 

271. Қ айырымдылық –бұ л:

1. +Жеке ресурстар мұ қ таждарғ а жә рдемдесу мақ сатында олардың иелері ө з еркімен кө рсенткен риясыз қ ызмет.

2. Платондық идея

3. тең дік нә тижесі

4. ауызша жақ сылық

5. ө зімшіл сезімді қ анағ аттандыру

 

272. Жасанды ұ рық тандыру рә сіміне қ атысатын ә йелдер қ ұ қ ығ ы бар:

1. донордың қ аржылық жағ дайы туралы

2. +донордың ұ лттық бірегейлік туралы

3. Донордың ә леуметтік мә ртебесі

4. интеллект дең гейін

5. донордың тұ рғ ылық ты жерi

 

273. Кә сіби дә рігерлік этика, келесілердің біреуі, этикалық теорияғ а жатады:

1. антропоцентристік2. +онтоцентристтік(идеалистік деонтологиялық)

3. белгілі бір орын алады

4. натуралисттік

5. прагматикалық

 

274. Этикалық антропоорталық адамның мінез қ ұ лқ ын жә не іс-ә рекетін айқ ындайды:

1. ә леуметтік топтарғ а қ ызығ ушылық

2. +адамның туа біткен биологиялық жә не материалдық қ ажеттіліктері

3. моральдық борыш

4. кә сіби міндеттемелер

5. ұ лттық кө зқ арас

 

275. Этикалық онтоорталық адамның мінез қ ұ лқ ын жә не іс-ә рекетін айқ ындайды:

1. +ә леуметтік топтарғ а қ ызығ ушылық

2. адамның туа біткен биологиялық жә не материалдық қ ажеттіліктері

3. моральдық борыш

4. кә сіби міндеттемелер

5. қ ұ дайдың еркі

1) +г, д, ж

2) а, д

3) б, в

4) е

5) а

 

276. Биомедициналық этика консервативтік этикалық дә стү рі екі негізгі ілімдерін ү йретеді: 1. +гедонизмдік

2. дә стү рлі дү ниетаным

3. +прагматизм

4. Кант этикасы

5. фрейдизм

1) +а, в

2) б

3) в

4) д

5) г

 

277. Либералдық ұ станымы биомедициналық этика негізделген:

1. ескі ө сиетті мораль

2. +Ф. Ницще оқ ыту

3.+ прагматизм

4. стоицизм

5. платонизм

1) б

2) г

3) +б, в

4) а

5) д

 

278.. (Ә йелдер таң дау ү шін) қ озғ алыс pro-choice дә лелді шарты болып табылады: 1. +Эмбрион - ә йелдің дене бө лігі емес

2. Эмбрион адам болып табылады

3. Керексіз бала ө мiр сү руге қ ұ қ ығ ы бар

4. ә йел ө з денесін бақ ылауғ а қ ұ қ ығ ы бар

5. Тү сік тастау қ ауіпті

 

279. Биомедициналық этика Гиппократ моделі негізгі принципі болып табылады: 1. +зияндық жасамау, (зиян келтіруден тыйылу) 2. олтірме3. ғ ылымғ а деген қ ызығ ушылық тың басымдық тары4. жеке автономия принципі5. дін ү стемдігі

 

279. Медициналық этика ү шін Парацельс негізгі принципі болып табылады: 1. +жақ сылық жаса, пйда ә кел2. жалғ ан куә лік берме3. ұ рлама 4. “білім-кү ш”5. автономия принципі

 


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.046 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал