Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Ранда көрсетілгендей нәрестенің үш айлығы және 1апталығында , яғни 100 күн толғанда оның жанын еркіндікке жіберу 8 страница
1) Хельсинской декларации вма (1964); 2) Нюрнбергском кодексе (1947); 3) Политикалық декларация заң ды 4) Лиссабонск декларация науқ ас мү ддесі жайлывма (1981); 5) Конвенция кең есі Европы «Адам мү ддесі жә не биомедицина жайлы» (1996). + 597. Қ ай этикалық документ «хх ғ асырдың Гиппократ анты» болды? 1) Хельсинск декларациясы вма (1964); 2) Халық аралық Женева декларациясы вма (1948); + 3) Медициналық этика кодексі вма (1949); 4) Конвенция кең есі Европы «биомедицина жайлы» 5) Нюрнбергский кодексі (1947). 598. Биоэтиканың негізгі ғ ылыми принципін кө рсет: 1) Принцип «борвшвн ө теу»; 2) Принцип «зиян келтірме»; 3) Ғ ылым басымдығ ы принципі; 4) Пациент мү ддесін қ орғ ау, абырой мен автономиясын сыйлау принципі; + 5) Араласпау принципі. 599. Биоэтикада «ө мір сапасы» маң ыздырақ, «ө мірге қ ұ қ ылы» қ ай бағ ытқ а жатады: 1) либералдық этикағ а 2) биоэтикағ а 3) сенсуалистикағ а 4) утилитаризмді этикағ а+ 5) толық қ анды этикағ а 600. К. Дернер ө з шығ армашылығ ында «жақ сы дә рігер» медицина қ ызметкерін мынандай «этикалық рө лде» қ арастырады: 1) емші жә не дә рігер 2) ғ алым жә не бақ сы 3) ә ке жә не ә ріптес 4) дә рігер жә не медицина қ ызметкері + 5) тә жірибеші жә не теоретик 601. Басты биобилік болып табылады: 1) Адам психикасы 2) Психасаматикалық болмыс + 3) Адамның рухани ө мірі 4) Ә леуметтік ө мірі 5) Физикалық дамуы
602. Медицинадағ ы диссидент мә дениетіне тә н: 1) Ө здік кө мек топтарын қ ұ ру 2) Дә рігер мамандығ ына сенімді ә леуметтік ө нім 3) Альтенративті тә жірибеге қ ызығ ушылық 4) Жаң а биотехнология пайда болуы 5) Денсаулық сақ тау ұ йымына сұ раныстары жоғ ары пациенттердің пайда болуы + 603. Хх ғ асырдың 60 жылдардың басында. Медициналық ғ ылымда басым болғ ан кө зқ арас: 1) Во имя блага отдельного человека можно пожертвовать благом человечества 2) Во имя блага человечества можно пожертвовать благом отдельного человека+ 3) Во имя блага человечества можно пожертвовать только жизнью животных 4) Каждая жизнь и форма жизни бесценна 5) Во имя блага семьи можно пожертвовать благом человечества
604. Автономдық жеке тұ лғ ағ а тә н: 1) Қ арым қ атынасқ а қ абілеттілік 2) Ауырлық ты сезу қ абілеттілік 3) Таң дау еркіндігі 4) Ситуацияны тиімді бағ алау қ абілеттілігі+ 5) Ө здігімен жү ру қ абілеттілігі
605. Биоэтика принципіне сә йкес адам денсаулығ ына араласу негізі: 1) Еркін, саналы нақ ты пациенттің келісімі; + 2) Медициналық кө рсеткіш; 3) Туыстарының талабы; 4) Сирек ғ ылыми аурулар; 5) Қ аржылық пайда тү сіру.
606. Қ ұ рама комитетпен ақ параттанғ ан келісім болып табылады: 1) Қ аржылық пайда туралы ақ парат; 2) Объективті ақ парат алдын ала араласу ұ ғ ымы жайлы, таң дау мү мкіндігі альтернативті ұ сыныстар бойынша; + 3) Бағ аланбас приоритет пайдасы 4) Сирек ғ ылыми аурулар жайлы; 5) Қ аржылық пайда жү ргізу.
607. Қ Рда пзаматтар қ анша жастан бастап ө зіндік шешім қ абылдауғ а болады: 1) 14 жас; 2) 15-жастан бастап; + 3) 16-жас; 4) 18-жас; 5) 20-жас.
608. Еркін ө зіндік келісімге ақ параттық тиесілі: 1) Кез келген медициналық араласулар мен шаралар; + 2) Инвазиялық араласулар; 3) Гипноза сеансы; 4) рентгенологиялық 5) ультрадыбыстық зерттеу.
609. Денсаулық жайлы ақ парат алу тү сінігі:
1. Дә рігер пациенте тү сінікті формада толық аурудың себебі жайлы ақ параттандыру қ ажет жә не оның сарқ ылуы мен болжамымен ақ параттандыру; + 2. Пациент туыстарын ауру тарихымен таныстыру, кө шірмесін беру; 3. Жағ ымсыз ауру жайлы ақ паратты қ ұ пия сақ тау; 4. Ауру болжамы мен себебі жайлы ақ параттандыру 5. Ақ паратты пациенттің жұ мыс берушісіне беру
610.Қ атерлі медициналық араласулар қ ай кезде заң ды жә не этикағ а сай болады: 1) Пациенттің ауызша келісуі; 2) Пациенттің жазбаша тү рде компетентті келісімімен; + 3) Пациенттің келісімінсіз; 4) Туыстарының келісімімен; 5) Басшысының келісімімен.
611. Қ атерлі медициналық араласуларғ а пациенттің келісім бермеуі заң герлік жә не моралдық кү шке ие болады: 1) Пациенттің ауру тарихында аузша келсім бермегені жайлы жазылады; 2) Жазбаша тү рде пациенттің келісім бермеуі жә не қ олтаң бамен негізделген; + 3) Пациенттің еркіндігін елемеу 4) Комиссиялық курация шешімімен; 5) Халық шешімімен.
612. Қ Рда «азаматтың денсаулығ ын сақ тау» зағ ына сә йкес дә рігердің биоэтикалық жә не заң ды іс ә рекеті (2011): 1. Діни нанымғ а байланысты 10 жасар баланың ата анасы қ ан қ ұ юдан бас тартқ ан жағ дайда, медицина қ ызметкері баланы қ орғ ау мақ сатында арыздануына болады; + 2. Дә рігер бұ л еркімен пайдаланбауы мү мкін; 3. Ата насының келіспеуіне қ арамастан дә рігер орындауы тиіс; 4. Дә рігер ата анасына кө ндіру шараларын жү ргізуі тиіс. 5. Дә рігер қ ұ жатты тү рде ата анасына келіссө з беруі тиіс
613. Инженерлік модель келесі қ атынас жү йесін ұ сынады: 1) Дә рігер мен науқ ас бірдей серіктес қ атынаста; 2) Дә рігердің науқ асқ а қ атынасы жеке факторларды елемей қ ұ рылады, науқ асты емдеу негізінде; + 3) «ә ке-бала» принципі бойынша 4) Қ аржылық пайда алу негізінде; 5) Жеке факторлар негізінде,
614.Ә ріптестік қ атынас моделінде «дә рігер-пациент» келесі моралдық талаптар: 1) Дә рігер мен науқ ас бірдей серіктес қ атынаста; + 2) Дә рігердің науқ асқ а қ атынасы жеке факторларды елемей қ ұ рылады, науқ асты емдеу негізінде; 3) «ә ке-бала» принципі бойынша 4) Қ аржылық пайда алу негізінде; 5) Жеке факторлар негізінде,
615. Ә ріптестік контракттық моделінде «дә рігер-пациент» келесі моралдық талаптар В основе контрактной модели взаимоотношений «врач-пациент» лежат следующие моральные требования: 1) Дә рігер мен науқ ас бірдей серіктес қ атынаста; 2) Дә рігердің науқ асқ а қ атынасы жеке факторларды елемей қ ұ рылады, науқ асты емдеу негізінде; 3) «ә ке-бала» принципі бойынша 4) Ара қ атынас процессінде дә рігер мен науқ ас арасында келісім шарт жасалынады, келісімді бұ зғ ан адам ө з қ ызметінен босатылады. + 5) Жеке факторлар негізінде,
616.Патерналисттің модель қ атынасы «дә рінер-пациент»: 1) Ескірген алмастыруды қ ажет етеді; 2) Заманауи модель; 3) Тарихта қ алғ а, қ олданылмайды; 4) Ежелден келе жатқ ан модель жә не дә рігерлік тә жірибеде кө п жылғ а дейін қ олданылады.+ 5) Тиімсіз модель
617. Қ атынастың қ ай моделінде дә рігер мен пациент арасында дә рігер медицинада да, ө мірде де экперт болады: 1) Инженерлік моделі 2) Партнерлық моделі 3) Патерналисттік моделі+ 4) Коллегиялық 5) Контактты моделі
618. Медициналық араласуда пациенттің заң дылық келісімі критериі: 1) Ақ паратталғ ан, Компетенттелген, Еркіндік+ 2) Минималды медициналық білімі 3) Созылмалы ауру 4) Кез келген қ атердің емдеуде болуы 5) Шиеленістің болмауы
619. Пациенттің комплаентности жоғ арылауына ә сер етеді 1) Пациентті сұ рақ қ оюғ а ынталандыру, пациенттің болжалына кө ң іл бө лу + 2) Тек қ атаң медицинадық тә ртіп 3) Ақ параттандыруды шектеу 4) Ақ параттық модельдерді қ олдану 5) Емдеуді таң дауды шектеу
620. Терапевттік артық шылық – бұ л 1) Дә рігер пациент келіспейтінін біле, Ақ паратты қ ұ пия сақ тау 2) Пациент ести салып мазасызданатынын біле тура, ақ паратты қ ұ пия сақ тау 3) Дә рігер ақ паратты қ ұ пия сақ тайды, егер пациенттің ақ паратты білген жағ дайда денсаулығ ына зиян келетінін білген жағ дайда + 4) Пациенттің тыныштығ ы ү шін. 5) Жеке кү діктілік туғ ан жағ дайда
621. Қ Р заң ына сә йкес дә рігерлік қ ұ пияны сақ тайтындар: 1) Медперсонал; Фармацевтические работники; Сотрудники органов дознания; + 2) Пациент басшысы 3) Пациенттің ата анасы 4) Пациенттің туыстары; 5) Пациенттің ә ріптестері.
622. Дә рігерлік қ ұ пияны жариялағ ан тұ лғ ағ а қ олданылатын шаралар: 1) Тек дисциплиналық жауапкершілік; 2) Тек административтік жауапкершілік; 3) Тек қ ылмыстық жауапкершілік; 4) Дисциплиналық, административтік жә не қ ылмыстық жауапкершілік. + 5) Тек айыппұ л . 623. Дә рігерлік қ ателік: 1) Емнің жайсыз аяқ талуы, 2) Тө тенше жағ дай 3) Дә рігердің диагностикада, емдеу барысында, операциядағ ы сапалы қ ателігі; + 4) Келіспеушіліктен туғ ан, емнің жайсыз аяқ талуы; 5) Дә рігерлік қ ұ пияны бұ зу; 6) Дә рігердің жұ мысына немқ ұ райлы қ арауы.
624. Дә рігер қ ателікке қ ұ қ ылы: 1) Этикалық, барлығ ы қ ателесуге қ ұ қ ылы; 2) Следует признавать неэтичным, так как профессиональная деятельность врача, заведомо ориентируемая на ошибки, утрачивает свою гуманистическую природу; Не закреплено законодательно. 3) Закреплено законодательно; 4) Освобождает врача от моральной и, предусмотренной законодательством, ответственностью за причинённый вред здоровью пациента; 5) Поощряется
625.Ятроген – бұ л: 1) Дә рігерлік қ ателік; 2) Дә рігерлік қ ұ пия; 3) Толық қ анды дә рігерлік; 4) Психогенді бұ зылыс.+ 5) Эвтаназия
626. Ятрогендер шартталғ ан: 1) Дә рігерлік қ ызмет жетіспеушілігі 2) Ұ йымдастыру мә селесінің деффектінен 3) Дә рігердің пациентке этикалық нормағ а сай қ атынастың болмауы, «зиян келтірме» принципін сақ тамау+ 4) Нақ екі эффектпен: негатив жә не позитив 5) Заң ды тұ лғ алық санкциямен
627. Жү ктілікті табиғ и емес жолмен тоқ тату кезінде дә рігерге заң ды тұ лғ алық санкция;: 1) Жү кті ә йелдің қ алауы; 2) 56 бап «азаматтар денсаулығ ын сақ тау заң ы негізінде (2011); + 3) Медициналық аборт жайлы декларация вма (1983г.); 4) Дә рігердің жеке этикалық кө ндіруі; 5) Медициналық кө рсеткіш.
628. Қ Р Заң ына сай, ә леуметтік кө рсеткішке жү ктілікті жасанды тоқ татуғ а жатқ ызады: 1) + ВИЧ инфекциясымен жү ретін жү ктілік 2) кө пбалалық 3) ө зіндік тұ рғ ылық ты орны жоқ отбасы 4) мү гедектік (i-ii группалары) 5) бас бостандығ ынан айырылғ ан жерде болу
629. Либералды тұ рғ ыдан аборттың негізгі принципі: 1) Жү кті ә йелдің қ ұ қ ығ ы ө з денесіне ие болады, ұ рық тың пайда болу статусын мойындамау; + 2) Ө з денесіне ие бола алмау; 3) Ұ рық жеке статусқ а ие. 4) Жү ктілік кезінде ө з денесіне ие болмау қ ұ қ ығ ы; 5) Ұ рық тың жеке статусын мойындау;
630. негізгі этикалық аргумент қ арсы «техногенді бала туушылық» байланысты: 1) Дә стү рлі отбасы жә не неке институтының қ ұ лауымен; 2) Кө п ұ рық ты жү ктілік кезінде «артық» адам эмбриондарын жоюмен; + 3) Сурогатты жү ктілікпен; 4) Туыстық тың анық талмағ ан формасымен 5) Ұ рық тың жеке статусын мойындамау
631. Ұ рық тың «артық» болғ андағ ы этикалық декларацияғ а сә йкес «жасанды ұ рық тандыру жә н эмриондар трансплантациясы» (1987): 1) Жою; 2) Крио-консервация; 3) ұ рық тандыру; 4) доно келісімімен сату.+ 5) ЭКО
632. Перинатальдық диагностикада тұ қ ымқ ұ алаушы жә не тума потологияның алдын алу мақ сатында генетикалық скриннинг;: 1) Міндетті акт; 2) Иү мкін болып саналады, моральды тұ рғ ыда прблемалы; + 3) Негативты емес; 4) Позитивті емес. 5) Ынталандырады
633. Тұ қ ым қ уалау патология бар ұ рық тың тағ дырын кім шешеді: 1) Дә рігер-профессионал; 2) Тек ұ рық тың анасы шешеді; + 3) Қ ұ қ ық қ орғ ау органдарымен; 4) Ерлі зайыбтылар; 5) Денсаулық сақ тау органдарымен.
634. Биоэтикалық мінсіз, егер пренатальдық диагностика: 1) Ұ рық денсаулығ ы ү шін; Анасының жә не туылатын баланың денсаулығ ы ү шін; + 2) Адамзат популяциясы денсаулығ ы ү шін 3) Медициналық ғ ылым мен технологияның дамуы ү шін. 4) Отбасы ү шін 5) Денсаулық сақ тау органдары ү шін
635. Пренатальдық диагностиканың этикалық принципіне жарамдысы: 1. Диагностиканың тү рін таң дау қ ұ қ ығ ы; 2. Болашақ баланың тек генетикалық қ ұ рылымы; 3. Диагностикалық ә дістің ана мен ұ рық ү шін зиянсыздығ ы; ақ параттың қ ол жетімді жә не дұ рыс болуы.+ 4. Жү кті ә йелдің ө з денесіне ие екендігін мойындау; 5. Ұ рық тың жеке статусын мойындамау
636. Гендің терапияғ а этикалық жол беру байланысты: 1. емдік мақ сатта; 2. дені сау қ оғ ам қ ұ ру мақ сатында; 3. пациенттің ұ рығ ының геномын ө згерту мақ сатында; 4. емдік мақ сатта, тек соматикалық клеткаларда жасалынады.+ 5. Ұ рық тың жеке статусын мойындамау
638.Этикалық фарматта гендік заң бекітілген: 1) Нюрнберг кодексі (1947); 2) ЮНЕСКО-ның адам геномы туралы халық аралық жалпығ а бірдей декларациясы (1997 г.); + 3) хельсинки декларация (1964 г.); 4) Гиппократ анты; 5) пациент қ ұ қ ық тары туралы Лиссабон декларациясы (1981).
639. Алғ аш рет «эвтаназия» термині ғ ылымғ а енгізді: 1) Гиппократ; 2) Фрэнсис Бэкон; + 3) Авиценна; 4) Маймонид; 5) Аристотель.
640. э. Кюблер – дің ғ ылыми нә тижелерінде қ андай қ орытындылар болды 1) Ауыр дерттегі немесе ө лім жағ дайындағ ы адамғ а мейірімділік таныту дә рігердің эвтоназия қ олдауымен болып табылады 2) Адам денсаулығ ы - қ азіргі қ оғ амдағ ы ө з ө мірінің, физикалық, интеллектуалдық, эмоционалдық жә не рухани аспектілерін ү йлесімі, олардың пайда болу себебі аурулардың саны, жоғ ары дамығ ан қ орқ улар жә не қ орқ ыныш болып табылады+ 3) Ө лім тыныш қ алыпта болу керек 4) Ө лім аузындағ ыларды қ абылдау бұ л жауапкершілік 5) Ө лім процесі дә рігер бақ ылауымен болады 641. Ф. Бэкон эвтаназияны білдірді: 1. Зардап шеккендерге ө лімді жең ілдету 2. Артық адамдардың ө мір сү руін тоқ тату 3. Ө лім аузындағ ы науқ асқ а қ амқ орлық жасау жә не жең іл қ айтыс болу+ 4. Адамғ а ө луге мү мкіндік беру 5. Ө лім қ ұ қ ығ ы
642. Э. Кюблер – қ айтыс болудың психологиялық этаптарын айтты 1) Депрессия 2) Салғ ыт қ арау этапы, ойланғ ыштық этапы+ 3) Наразылық этапы 4) Кешіктіру этапы 5) Кіріспе этапы
643. Эвтоназиялық жағ дайы қ ұ қ ық тық жә не моральдық кезде: 1) Туылғ аннан анық талмайтын диагнозы; 2) «ми ісігі»диагнозымен науқ асты қ орлау; 3) Тиісті пациенттен жазбаша келісім алмау; 4) Пациент ө лімге келісу туралы жазбаша тиісті келісімін береді; + 5) Тиісті пациент келісімін ауызша береді.
644. Эвтаназия ең алғ аш рет қ ай елде заң дастырылды 1) Китай; 2) Израиль; 3) Бельгия; 4) Нидерланды; + 5) Австралия.
645. Эвтаназия бойынша декларацияғ а сә йкес (1987): 1) Эвтаназия этикағ а; Бұ л аурудың терминалдық кезең інде ө лім процессі кедергі болмауы тиіс. + 2) Эьткалық эвтаназия; 3) Эвтаназия рұ қ сат етілмейді; 4) Эвтаназия мақ ұ лданады 5) Эвтаназия рұ қ сат етіледі
646.Паллиативтік кө мек бұ л: 1) Кө мек, тек ғ ана онкалогиялық ауруларғ а; 2) Кө мек, тек ғ ана тізімдегі адамдарғ а; 3) Кө мек науқ астармен ауыр жағ дайдағ ы науқ астарғ а; Психикалық жә не физикалық ауыр науқ астарды қ айғ ы-қ асіреттен қ орғ ау+ 4) Жедел жә рдем; 5) Кө мек, физикалық ахаулары бар адамдарғ а;
647. Хоспис пікіріне сай дұ рыс нұ сқ аны таң даң ыз: 1) Альтернативті эвтаназия адам ө мірінің қ ұ ндылығ ы этикалық кө рінісіне сай, оның соң ғ ы этапында қ ұ рылғ ан+ 2) Ол мұ ндай мекемелердің жұ мысына экономикалық пайдасына негізделген; 3) хоспис пікіріне сай ұ ғ ыммен; 4) хоспис пікірі медициналық пікірге қ арсы келеді 5) Хоспис пікірі барлық тұ жырымдамағ а сай келеді.
648. Қ андай Дү ниежү зілік медицинаның этикалық ассоциациясының бірінші Гарвард критерийлеріне ө лім қ ұ жаты тіркелді: 1. Хельсински декларация (1989); 2. Қ айтыс болу фактысын анық тайтын қ ұ жат декларациясы (1968, 1983); + 3. Медициналық этика Халық аралық кодексі (1949); 4. Декларация бойынша эвтаназии (1987); 5. Женевская декларация(1948);
649. Мидан қ айтыс болу тұ жырымдамасы тікелей байланысты 1) Адамның табиғ атын жаң а философиялық тү сінікпен; 2) Реанимация техникасын ә зірлеу тә жрибесі жә не трансплантациясы қ ажет; + 3) Биоэтика пайдасы 4) Адамның қ адір-қ асиеті; 5) Заң пайдасы
650. қ ұ жатқ а сә йкес тұ рақ ты биоэтикалық стандарттар: 1) Донор жә не алушы науқ астар болып табылады; Қ айырымдылық ерікті, жанкешті қ ұ рбаны болуы тиіс; + 2) Науқ астын статусы; 3) Донор қ аржылық кө мек алуғ а толық қ ұ қ ылы 4) Қ айырылымдық қ а тыйым салынады 5) Бұ л еріксіз тү рде жү зеге аспайды
651. Қ азақ стан органдардын кө шіру кезінде: 1) Тыйым; 2) Реттелген тұ жырымдама 3) Реттелетін ғ ана келісімді жорамалдау; + 4) Реттелген емес; 5) Реттелуді «жою».
652. Қ Р заң намасына сә йкес, трансплантациялау ү шін ағ залар мен тіндерді жою туралы кә мілетке толмағ ан адамнан рұ қ сат алынбайды: 1) Жасқ а дейін; 2) Сү йек кемігін транспланттау жағ дайлардын қ оспағ анда, 18 жасқ а толмағ ан адам болмайды;.+ 3) 16 жасқ а дейінгі 4) 15 жасқ а дейінгі; 5) Қ абілетті деп танылғ ан
653. Қ азақ станда трансплантациялау мү мкін донордың келімінсіз егер.. 1) Ө мір бойы бас бостандығ ынан айырылғ ан азамат болса; 2) Соғ ыс жағ дайында қ алғ ан ө зге елдің азаматы болса; 3) Психикалық ахауы болса; 4) Ө лген адам ө зінің бұ рын қ арсы екені туралы жазбаса.+ 5) 15 жас
654.Мә йітті қ оршау ағ залар мен тіндердің заң намасына сә йкес жү зеге асырылады 1) Зерттелген ғ ылымғ а сай; 2) Келісім принципіне сә йкес талап етілмейді; + 3) Келісімге қ арамастан; 4) «зиян тигізбе қ ағ идаты бойынша 5) Туысқ андарының сұ рауы бойынша.
655.Ксенотрансплантация – бұ л ағ залар мен тіндердің трансплантациясы: 1) Организмге бірдей, 2) Басқ а тү рлердегі ағ за, Адам ү шін Жануарлар, Приматтар ү шін Шошқ а.+ 3) Адам ү шін 4) Жануар адам ү шін, 5) Шошқ а ү шін
656. Этикалық комиссия жұ мысының мақ сатын кө рсетің із: 1) Пә ндер мен зерттеушілердің қ ұ қ ық тарын орындамау; 2) Клиникалық жә не клиникағ а дейінгі зерттеулерді ә діл бағ алау; Клиникалық жә не клиникағ а дейінгі зерттеулер сапасын қ амтамасыз ету + 3) Зерттеушілер экономикалық мү дделерін қ амтамасыз ету; 4) Барлық этикалық принциптеріне кепілдік жә не сақ талғ ан жә не қ амтамасыз ету. 5) Сапасы тө мен клиникалық жә не клиникағ а дейінгі зерттеулерді қ амтамасыз ету
657. Емдеу барысында науқ астың қ атысуымен ғ ылыми зерттеулер барысында: 1) Пациент мү дделерін қ оғ амның жоғ ары мү дделерінде орналастыру қ ажет + 2) Қ оғ амның мү дделері басым болуы тиіс; 3) Қ ызық ты ғ ылымдар 4) Ол ә р жағ дайда жеке шешім болуы тиіс. 5) Мү дде орындаушы ойы
658. «Адам қ ұ қ ық тары мен биомедицина» (1997) басымдық ө ткізетіндігі туралы хабарлайды: 1) Адам мү дделері жә не жеке адам мү дделері; + 2) Қ оғ амның мү дделері; 3) Ғ ылым мен прогресс мү дделері; 4) Сау адамдар мү дделері; 5) Басқ а мү дделер
659. биомедицинса зерттеулері туралы дұ рыс есептілікті кө рсетің із: 1) балаларғ а сынақ тар мен эксперименттер ә рқ ашан этикалық себептер бойынша тыйым салынғ ан 2) Дә рі-дә рмектердің клиникалық сынаулар тү рмеде жазасын ө теуші жеке тұ лғ алар туралы жү зеге асыруғ а рұ қ сат беру. 3) Балалар мен мү гедектерге арналғ ан Тә жірибелер мен эксперименттер олардың заң ды ө кілдерінің келісімімен жү зеге асырылуы мү мкін+ 4) Тә жірибелер мен эксперименттер адамды қ атыстыра -, барлық тексерілетін жануарларғ а жасалуы керек; Дә рілік заттарды клиникалық зерттеулерде жү кті ә йелдерге жү зеге асыруғ а тыйым салынады 660. Зерттеулерде биомедициналық этикалық нормативтік тетіктерін кө рсетің із: 1) Зерттеу коммерциялық сарапшысын бағ алау; 2) Сынауда хабардар келісімі; зерттеуде этикалық комитетін бағ алау; + 3) Ғ ылыми қ оғ амдастық ты сараптамалық бағ алау. 4) науқ астың хабардар болмауы 5) экономикалық қ ызығ ушылық 661. Медициналық ғ ылыми-зерттеу тек ғ ылыми міндеттерді жү ргізуде 1) Ә рқ ашан тек зертханалық жануарлармен жү зеге асырылады 2) Алғ аш рет тұ лғ ағ а зерттеу асырылуы мү мкін; 3) адамдарғ а алдын ала тестілеу жануарларды қ орғ ау жә не қ ауіпсіздігін жә не алыпсатарлық туындатады зерттеулері туралы; + 4) тек ғ ана жануарларғ а зерттеу 5) Олар жануарларғ а алдын ала тестілеу зияны туралы жорамалдар негіз береді
662. Адам эмбриондары бойынша биомедициналық зерттеулер: 1) Ұ рық тың жасы 12 апта аспайтын болса заң ды, кейбір елдерде рұ қ сат
2) Ұ рық тың жасы 14 кү н аспайтын болса заң ды, кейбір елдерде рұ қ сат; Эмбриондар зерттеу мақ саттары ү шін жасалғ ан болса, «Адам қ ұ қ ық тары мен биомедицина туралы конвенция» (1997) тыйым салынады.+
3) Ғ ылым жә не ғ ылыми зерттеулер нә тижелерін дә рігерлік практикағ а жауапты; 4) Қ азақ станда арнайы қ ұ қ ық тық реттеу бар; 5) Ұ рық тың этикалық мә ртебесін белгісіздік береді;
663. Эмбриональды бағ аналық жасушамен терапия:
|