Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Розділ 1. Сучасний стан та положення дозвіллєвої культуриСтр 1 из 6Следующая ⇒
Зміст Вступ. 3 Розділ 1. Сучасний стан та положення дозвіллєвої культури. 5 1.1. Проблема кризи сучасної дозвіллєвої культури. 5 1.2. Методичні засади формування дозвіллєвої культури. 10 Розділ 2. Основні тенденції розвитку дозвіллєвої культури. 12 2.1. Аналіз змісту культурно-дозвіллєвої діяльності 12 2.2. Регіональні моделі дозвіллєвої діяльності населення України. 19 Висновки. 25 Список використаної літератури. 27
Вступ Актуальність теми. Політичні, соціокультурні духовні і економічні зміни, які відбуваються в Україні, в кінцевому рахунку привели до того, що суспільство перейшло від відносно стабільної, передбаченої фази свого розвитку до динамічного і непередбаченого. Цей перехід можна трактувати по-різному, в залежності від ідеологічної позиції тої чи іншої людини: як перехід від тоталітарної держави до держави демократичної, від планової економіки до ринкової, від соціалізму — до реставрації капіталізму і т.д. Але як би термінологічно ми не позначили цей перехід, суть його дозволяє зробити однозначні висновки — на зміну монопольної ідеології в суспільстві прийшли плюралістичні довільно вибрані ідеології; на зміну єдиної, соціалістичної за змістом і національної за формою культури прийшло розуміння про сутність плюралістичних існуючих культур. Та головне в тому, що українська людина перестала бути " будівником світового майбутнього", а стала звичайним жителем вільної України, її громадянином, якого сьогодні турбують не лише економічні і соціальні, а й духовні проблеми. Актуальність теми дослідження обумовлюється тими об'єктивними процесами, що свідчать про якісні зміни в життєдіяльності сучасної людини. Соціально-культурна діяльність українців здійснюється в умовах акцентованого політичного, соціально-економічного, національно-етнічного, духовного розділу суспільства. Тому різновидність форм і змісту культурної діяльності, свобода вибору видів творчості, самоствердження, саморозвиток і самореалізація кожного стали сьогодні нормою існування людини, а не виключенням із правил, не відхиленням, як це прийнято було вважати при розвинутому соціалізмі і в період застою. Мета і завдання дослідження полягає в тому, щоб здійснити соціально-філософський аналіз дозвіллєвої культури як форми соціальної активності людини. Реалізація цієї мети зумовила постановку таких завдань: · дати визначення дозвіллєвої культури як соціального явища; · проаналізувати специфіку дозвілля як форми соціальної активності особи; · уточнити філософсько-методологічний інструментарій дослідження дозвіллєвої культури як соціального явища; · виявити методичні засади формування дозвіллєвої культури; · дослідити основні тенденції розвитку дозвіллєвої культури; · визначити регіональні моделі дозвіллєвої діяльності населення України. Об'єктом дослідження є соціофілософські проблеми сучасної культури. Предметом дослідження є соціофілософські проблеми дозвілевої культури. Наукова новизна одержаних результатів обумовлена вибором теми дослідження, яка ще не отримала в Україні системного висвітлення, змістом цілей і науково-теоретичних завдань. Наукова новизна полягає в філософській рефлексії дозвіллєвої культури як певного виду діяльності людини. Структура та обсяг роботи. Відповідно до мети та завдань дослідження дисертаційна робота складається зі вступу, 2 розділів, висновків та списку використаних джерел. Обсяг роботи - 25 сторінок, виключаючи список використаних джерел (12 найменувань), поданий на сторінці.
Розділ 1. Сучасний стан та положення дозвіллєвої культури
|