Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Інформація для вчителя. Мета програми — розвивати просторову уяву дітей, зорову пам'ять, увагу.
Мета програми — розвивати просторову уяву дітей, зорову пам'ять, увагу. Програма демонструє дитині квадратну серветку, що складається вчетверо. Потім на серветці з'являється один або декілька вирізів. Учень має подумки розгорнути серветку і уявити, якою вона стане. Саме цей варіант він повинен обрати з кількох запропонованих. Тоді серветка розгортається, і учень бачить правильну відповідь. Програма пропонує учню три серії прикладів, що подаються одна за одною. Кожна серія характеризується кількістю вирізів у серветці, кількістю варіантів, що пропонується, та кількістю прикладів у серії. За замовчання, кожна серія складається з 5-ти прикладів. У першій серії серветка має один виріз, кількість пропонованих варіантів — 3. Для другої серії кількість вирізів — 2, пропонованих варіантів — 4. В третій серії серветка має З вирізи, кількість варіантів відповідей — 5. Вчитель може змінити параметри кожної серії, скориставшись меню “ Параметри” В кінці гри програма повідомляє результат гри — кількість правильних та неправильних відповідей по кожній серії та загальний відсоток правильних відповідей. Щоб розпочати гру, треба обрати пункт меню “ Нова гра”. Щоб вийти з програми — пункт меню “ Вихід”. 2. Самостійна робота за комп’ютером. 3. Релаксація. VІІ. Логічна сторінка “Для розумників і розумниць”. 1. Завдання 1 (підручник, ст.25 – самостійно). 2. Завдання 2 (підручник, ст.25 – робота у парі). 3. Пофантазуйте і перетворіть фігури у певні образи. 4. Закінчіть логічний ряд:
VІІІ. Підсумок уроку. – Що нового дізналися на уроці? – Що найбільше сподобалося?
|