Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Література. 1. Вертій О. „Українська ідея” як феномен літератури: народні джерела творчості Павла Грабовського / О.Вертій // Дивослово
1. Вертій О. „Українська ідея” як феномен літератури: народні джерела творчості Павла Грабовського / О.Вертій // Дивослово. – 2003. – № 3. – С. 15-20. 2. Гаєвська Н.М. Павло Грабовський: Нарис життя і творчості. – К., 1997. 3. Гомон П. „...В мені завжди жив перш над усе українець”: (спроба сучасного осмислення життєпису П.А.Грабовського) / П.Гомон // Українська література в загальноосвітній школі. – 2000. – № 1. – С. 37-43.
Форма перевірки роботи: перевірка тез відповідних положень у зошитах.
Екзаменаційні питання 1. Літературний процес 70-90-х рр. ХІХ ст. художні пошуки української прози. 2. Тенденції розвитку театрального мистецтва і драматургії України в 70-90-х рр. ХІХ ст. 3. Тенденції розвитку української поезії 70-90-х рр. ХІХ ст. 4. Становлення реалістичного методу в українській прозі 70-90-х рр. ХІХ ст. 5. Художні пошуки О.Кониського. 6. Твори І.С.Нечуя-Левицького з життя селянства. 7. Тема інтелігенції у прозі І.С.Нечуя-Левицького. 8. Духовенство у творчій спадщині І.Нечуя-Левицького. 9. Тема національної зради в романі І.С.Нечуя-Левицького „Ієремія Вишневецький”. 10. Образ І.Виговського в романі І.С.Нечуя-Левицького „Гетьман Іван Виговський”. 11. Образ Миколи Джері з однойменної повісті І.С.Нечуя-Левицького. 12. Гумор і сатира в повісті І.С.Нечуя-Левицького „Кайдашева сім’я”. 13. Ідейно-художній аналіз повісті І.С.Нечуя-Левицького „Бурлачка”. 14. Панас Мирний – творець соціально-психологічного роману. 15. Проблематика роману „Хіба ревуть воли, як ясла повні? ” Панаса Мирного та Івана Білика. 16. Образна система роману„Хіба ревуть воли, як ясла повні? ” Панаса Мирного та Івана Білика. 17. Творче продовження традицій попередників у ранніх творах Панаса Мирного. 18. Особливості змалювання різночинної інтелігенції в повісті Панаса Мирного „Лихі люди”. 19. Майстерність психологічного аналізу в романі Панаса Мирного „Повія”. 20. Порівняльний аналіз повістей Панаса Мирного „Лихо давнє й сьогочасне”, „Голодна воля”. 21. Проблематика „малої прози” Б.Грінченка. 22. Повісті Б.Грінченка про трагедію українського села „Серед темної ночі”, „Під тихими вербами”. 23. Інтелігенція і народ у повістях Б.Грінченка „Сонячний промінь”, „На розпутті”. 24. Багатогранність творчої діяльності Б.Грінченка. Б. Грінченко як письменник, громадській діяч, перекладач, видавець, педагог, лексикограф, етнограф. 25. Художні пошуки Олени Пчілки у жанрі „малої прози”. 26. Художній світ Н. Кобринської. 27. Є.Ярошинська: творчі пошуки і знахідки. 28. Селянська тематика у творчості Т.Бордуляка. 29. Характер конфлікту в драматургії М.Кропивницького. 30. Театральна й режисерська діяльність М.Кропивницького. 31. Театр Корифеїв і Миколаївщина. 32. Провідні мотиви і образи поезії М.Старицького. 33. Система образів у п’єсі М.Кропивницького „Глитай, або ж Павук”. 34. Драматичний доробок М.Старицького. 35. Історична тема в драматургії і прозі М.Старицького. 36. Ідейно-художній аналіз драми „Не судилося” М.Старицького. 37. Жанр психологічної драми у творчості І.Карпенка-Карого („Наймичка”, „Безталанна”). 38. Жанр соціально-викривальної комедії у творчості І.Карпенка-Карого. 39. Система образів у драмі І.Карпенка-Карого. 40. Образ Мартина Борулі з однойменної п’єси І.Карпенка-Карого. 41. Порівняльна характеристика образів Пузиря та Калитки (за п’єсами „Хазяїн” та „Сто тисяч” І.Карпенка-Карого). 42. Особливості інтерпретації образу Сави Чалого в однойменній трагедії І.Карпенка-Карого. 43. „Непривітаний співець” Яків Щоголев. Багатство жанрів, мотивів, образів. Культура слова. 44. Іван Манжура: доля і творчість. 45. Провідні мотиви і образи лірики В.Самійленка. 46. Гумористично-сатирична поезія Б.Самійленка. 47. Інтерпретація образу Марусі Чурай у драмі В.Самійленка „Чураївна”. 48. Художній світ П.Грабовського. 49. Багатогранність творчої спадщини І.Франка. Світове значення його діяльності на теренах України. 50. Поетична спадщина І.Франка. 51. Жанр поеми у творчості І.Франка. 52. Збірка „З вершин і низин” І.Франка як новий етап розвитку української поезії. 53. Лірична драма І.Франка „Зав’яле листя”. 54. Оповідання І.Франка з життя дітей. 55. Сатиричні оповідання І.Франка. 56. „Бориславський” цикл прози І.Франка. 57. Актуальність проблематики повістей „Основи суспільності”, „Для домашнього вогнища” І.Франка. 58. Проекція нової людини в повісті І.Франка „Перехресні стежки”, 59. Психологічна драма І.Франка „Украдене щастя”, її сценічна історія. 60. Літературознавча й фольклористична діяльність І.Франка. 61. Поема „Мойсей” І.Франка: проблематика, філософський зміст, багатство образів. 62. Образ Івана Вишенського в однойменній поемі І.Франка. 63. Повість І.Франка „Захар Беркут”. 64. Ідейно-художній аналіз поетичних збірок І.Франка „Мій Ізмарагд”, „Із днів журби”. Список художніх текстів із курсу історії української літератури 1870-1890-х рр. для студентів ІІ курсу спеціальності «Українська мова та література» ДФН
|