Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Література. 1. Малютина, Н. Явище жанрової інтерактивності у драматургії І.Карпенка-Карого / Н.Малютина // Слово і Час
1. Малютина, Н. Явище жанрової інтерактивності у драматургії І.Карпенка-Карого / Н.Малютина // Слово і Час. – 2008. – № 1. – С.53-60. 2. Погребенник, В. Іван Карпенко-Карий (Іван Тобілевич). 1845-1907 / В.Погребенник // Українська мова та література. – 2004. – № 21-24. – С.50-61. 3. Сюндюков, І. Зрада і кара: суть історичного конфлікту в трагедії Івана Карпенка-Карого / І.Сюндюков // Урок української. – 2008. – № 1/2. – С.56-57. 4. Шнайдер Б.І. Трагедія „Сава Чалий” Карпенка-Карого і українська історична драма 19 ст. – К., 1959. Практичне заняття № 1 (10) ТЕМА: Багатогранність творчої спадщини Володимира Самійленка План 1. Провідні мотиви громадянської та філософської лірики В.Самійленка (детально проаналізувати вірш «Українська мова. Пам’яті Шевченка»). 2. Пейзажна лірика: елегійність, витонченість форм (аналіз поезії «Вечірня пісня»). 3. Дотепність, гострота проблематики сатиричних творів В.Самійленка (твори для аналізу «Ельдорадо», «На печі», «Патріота Іван», «Собаки», «Патріоти» та ін.) 4. Версифікаційна культура вірша В.Самійленка.
Студенти повинні знати: специфіку індивідуального стилю В.Самійленка, жанрово-стильові особливості його творів. Студенти повинні вміти: аналізувати твори в єдності їх змісту й художньої форми. Ключові слова: індивідуальна творча манера, сатира і гумор, версифікація.
Література основна 1. Бондар М. Творчість Володимира Самійленка / М.Бондар // Самійленко В. Твори. Поезія. Драматичні твори. Проза. – К.: Дніпро, 1990. – С. 5-46. 2. Зеров М. В.Самійленко і український гумор // Твори в 2-х т. - К., 1990. – Т.2. 3. Камінчук О. Поєднувати непоєднуване: естетичні тенденції неокласицизму і романтичне світовідчуття в поезії Володимира Самійленка / Ольга Камінчук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2009. – № 9. – С. 78-87. 4. Сипливець С. Українська культура в художній рецепції Володимира Самійленка-поета / Світлана Сипливець // Слово і Час. – 2010. – № 10. – С. 55-63. 5. Хропко П. Художній світ поезії Володимира Самійленка / П.Хропко // Дивослово. – 1996. – № 4. – С. 34-38. Література додаткова 1. Зеров М. Українське письменство / М.Зеров. – К.: Основи, 2002. – 1301 с. 2. Сипливець С. Історія України й історія кохання в драматичній поемі Володимира Самійленка «Чураївна» / С.Сипливець // Українська література в загальноосвітній школі. – 2009. – № 9. – С. 6-10. 3. Соловей Е. Українська філософська лірика. – К., 1999. Форма перевірки роботи: тези положень, Модуль 3 ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 2 (11) Образи трудівників у творах Я.Щоголева, І.Манжури, П.Грабовського План 1. Вплив лірики Т.Шевченка на українську поезію ІІ половини ХІХ століття. Переборення цього впливу, пошуки нових жанрово-стильових форм І.Манжурою, Я.Щоголевим, П.Грабовським. 2. Поєднання реалістичної манери письма з фольклорною традицією в ліриці І.Манжури. Образи трудящих („З заробітків”, „Бурлака”, „На пасіці”, „Мати” та ін.). 3. Зображення народного життя у віршах П.Грабовського „Робітникові”, „Швачка”, „Трудівниця”, „Сироти”, „З життя”. 4. Співчутливе зображення селянської бідноти у поезіях Я.Щоголева („Неня”, „Ткач”, „Пряха”, „На могилі”, „Чередничка”, „Косарі”, „Бурлаки”). Поєднання реалізму з романтизмом. Високі художні якості поезій Я.Щоголева. Культура слова.
Студенти повинні знати: специфіку індивідуального стилю Я.Щоголева, І.Манжури і П.Грабовського, жанрово-стильові особливості їх поезій. Студенти повинні вміти: аналізувати твори в єдності їх змісту й художньої форми. Ключові слова: індивідуальна творча манера, версифікація, традиція і новаторство.
|