Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Приклад формування навчальної матриці






Необхідно сформувати навчальну матрицю яскравості для розпізнавання двох зображень-текстур, показаних на рис. 5

 

Рисунок 5– Зображення текстур

 

1 Процедура оброблення зображень текстур з метою формування їх навчальних матриць яскравості може мати такий вигляд:

 

Procedure TForm1.Make_Y;

Var

// Графічне відображення реалізацій поточного класу

Bitmap_Make_Y: TBitmap;

k_Make_Y, i_Make_Y, j_Make_Y: integer;

Begin

Bitmap_Make_Y: =TBitmap.Create;

SetLength(Y, m);

for k_Make_Y: =0 to m-1 do begin

Bitmap_Make_Y.LoadFromFile(< назва файлу з графічним відображенням класу >);

// Визначення кількості реалізацій та ознак

if k_Make_Y=0 then begin

n: =Bitmap_Make_Y.Height;

nUpper: =Bitmap_Make_Y.Width;

end;

// Ініціалізація масиву Y

setlength(Y[k_Make_Y], nUpper);

for i_Make_Y: =0 to nUpper-1 do

SetLength(Y[K_Make_Y, I_Make_Y], n);

// Заповнення масиву Y

for i_Make_Y: =0 to nUpper-1 do

for j_Make_Y: =0 to n-1 do

begin y[k_Make_Y, i_Make_Y, j_Make_Y]: =getRvalue (Bitmap_Make_Y.Canvas.Pixels[i_Make_Y, j_Make_Y]);

end;

end;

Bitmap_Make_Y.Destroy;

end;

 

2 Для варіантів 5-16 еталонні вектори-реалізації цілих матриць формуються шляхом статистичного усереднення за правилом

.

 

3 Для варіантів 5-16 бінарні навчальні матриці відповідних класів формуються за правилом

 

 

де – нижній допуск і -ї ознаки;

– верхній допуск і -ї ознаки.

Тут – параметр, що дорівнює половині поля контрольних допусків.


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.007 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал