Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Back to 3DS Max






Next thing is to load the color and the displacement map on the model, as seen in the image. Notice that I'm using Vray as the render engine, so I will use a Vray Disp. modifier. But first I will add the displacement map that we created from ZBrush into an empty slot in the material editor and set the Tiling in V to -1 and the Blur area to 0.01. Then go back to the original slot and drag and drop it to the Vray Disp. modifier:

We have now to set the Amount value for the displace, in this case 6, and then remember to set the Shift to a value of Amount / -2, so in this case, -3.

Now create a new material for the PINUP and add the color map to the diffuse color slot.

The next step will be to create some interesting lighting scheme, in this case I used two area lights as shown in the image:

and create some materials for the rest of the objects...

And we are ready to make the the render!:)

Here is the final render, after some color tweaking from Photoshop®:

 


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.005 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал