Главная страница
Случайная страница
КАТЕГОРИИ:
АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
Добавляйтесь
Група ВК
Https: //vk.com/ukrainski_kozaki
Добавляйтесь
Командир клану
Zayats_cv
| Заступники командира
slavikbohush
| Офіцери штабу
Tselendger dimaTuZ
| Офіцери розвідки
| Командири підрозділів
|
Загальні положення.
1. Клан проводить бої на серверах ru2, ru5.
2. Правила однакові для всіх незважаючи на звання, кількість днів в клані чи заробленого пром-ресурсу.
3. Прайм-час клану: 20: 00-22: 00. В цей час всі хто в онлайн мають приймати участь в розвитку клану в складі своїх підрозділів (ГК, вилазки, Укрепи) Прайм-час може бути скасованим якщо WG проводить турніри чи марафон.
4. Командири підрозділів відповідальні за вилазки, запрошують до боїв гравців свого підрозділу.
5. Всі гравці клану повинні мати топові танки: 2-3 танки 6 та 8 рівня. (Т37, cromwell, ОІ, Т150, ИС3, 110, Т54 обл., Т32, TigerII...)
6. Слідкуйте за чатом клану. Всі новини та зміни будуть з'являтись там.
7. Менше флуду (розмова не по темі) під час бою. Всі зауваження та побажання після бою.
8. Всі відмазки, типу " В мене пінг високий", " Не має срібла", " Нет лагає" - Не приймаються
9. Кожного місяця 1 числа в клані проводиться зачистка. Всі гравці в кого менше 200 пром-ресурсів (ящиків) виключаються. Або на основі вмотивованих рекомендацій командирів підрозділів (невиконання наказів, образи інших гравців тощо). Можливі винятки в зв`язку з навчанням, робота, подорож. Попереджати завчасно командира підрозділу та офіцерів штабу.
10. Необхідна наявність зв’язку.
11. Забороняються будь-які образи в сторону гравців клану чи підвищення голосу. Це всього лиш гра. Якщо гравець не справляється із завданнями - його виключають з підрозділу, клану...
|
Посади, обв'язки та регламент роботи клану
|
1. Новобранець.
● Гравець, який ознайомився з правилами клану і з ними згідний.
● При вступі новобранець заповнює онлайн анкету, яка буде доступна для перегляду офіцерським складом клану. В анкеті зазначаються середнє значення пінгу в новобранця на звичному місці де він грає, середнє значення фпс, розмір монітору, на компютері чи ноутбуці на якому грає новобранець, вся техніка 6 і 8 рівня яка є в гравця та скільки навиків/вмінь прокачені на цій техніці, чи використовує моди, якщо так то які. (офіцер штабу відповідальний за створення анкети та контролює їх заповнення)
● Протягом 30 днів новобранець разом із іншими новобранцями під командуванням закріпленого за ним офіцера (офіцери розвідки) проводить тренувальні бої та бої в укрепрайоні. По закінчені цього терміну закріплений офіцер дає рекомендацію офіцеру штаба щодо переведення на посаду бійця чи виключення з клану. В разі неможливості прийняти рішення новобранцю даються ще 30 днів із рекомендаціями щодо покращення гри.
● Не менше 3-ох разів на тиждень проводить бої із закріпленим за ним офіцером тривалістю мінімум 1 година.
● Не бере участь в іграх на глобальній карті
2. Боєць
● Гравець, який постійно приймає участь в тренувальних боях та укрепрайону, не менше 3-ох разів на тиждень.
● Боєць закріплюється за підрозділом, керівництво яким здійснює командир підрозділу.
● Неухильно виконує команди командира підрозділу
● Участь у боях на глобальній карті та укрепрайоні визначається командиром підрозділу.
● Приймає участь у виборі командира підрозділу та має можливість стати командиром підрозділу (див. пункт Командир підрозділу)
3. Молодший офіцер, офіцер розвідки
● гравець, який приймає активну участь в житті клану та володіє достатніми знаннями та вміннями для основ керування командами.
● проводить тренувальні бої та бої в укрепрайоні із закріпленими за ними новобранцями.
● дає рекомендації та поради новобранцям для покращення гри в командних боях
● допомагає новобранцям із вибором необхідіних модифікацій у відповідності до можливостей компютера
● робить оцінку якостей новобранця, його бажання та вміння вчитись, вміння командної гри та виконувати накази.
● дає рекомендації офіцеру штаба щодо переведення новобранця на посаду бійця або виключення з клану. А також командирам підрозділів щодо долучення до підрозділу
● Приймає участь у виборі командира підрозділу та має можливість стати командиром підрозділу (див. пункт Командир підрозділу)
4. Командир підрозділу.
● гравець, який приймає активну участь в житті клану та володіє якісними знаннями та вміннями для керування командами.
● здійснює командуванням підрозділом до складу якого входять до 15-20гравців
● може мати заступника/-ів на випадок своєї відсутності, які будуть повноцінно і якісно виконувати свої обов'язки. Заступником може бути тільки гравець цього підрозділу.
● здійснює відбір бійців до свого підрозділу на основі рекомендацій молодших офіцерів, офіцерів розвідки та офіцера штаба.
● виключає гравців зі складу свого підрозділу
● відмінно знає всі карти де відбуваються бої в укрепрайонах та глобільній карті їх рельєф, можливі позиції.
● слідкує за оновленням карт та вивчає їх
● визначає сетап техніки та бійців перед початком боїв
● вивчає та розробляє тактику для всіх карт відповідно до сетапу
● слідкує і вивчає тактики інших команд із записів боїв в мережі
● при зворотньому відліку часу перед початком бою визначає тактику і дає чіткі вказівки гравцям на бій
● проводить тренувальні бої із своїми бійцями, де відпрацьовує позиції, тактики для боїв на визначених картах. Мінімум 1 раз на тиждень
● слідкує за технікою своїх бійців, рівень прокачки та кількості навиків та вмінь екіпажу
● слідкує за оновленням модів та надає гравцям необхідні моди для ведення боїв
● готує команду до боїв на глобальній карті і приймає рішення коли команда готова там грати
● спільно із командиром клану та його заступником приймають рішення щодо початку гри на глобальній карті та провінції за які буде вестись боротьба
● несе пряму відповідальність за бої на глобальній карті
● якщо протягом 3-ох місяців після початку гри на глобальній карті підрозділ не завойовує провінцію або її втрачає відбувається заміна командира підрозділу
5. Підрозділ клану
● бойова структура клану до якого входять 15-20гравців
● керівництво підрозділу здійснює командир підрозділу. Командир клану та його заступник можуть бути командирами підрозділів.
● клан може мати до 6-ти підрозділів
● підрозділи беруть участь в боях за укрепрайон та на глобальній карті
● гравці одного підрозділу не мають права брати участь в боях в складі іншого підрозділу
● допускається перехід гравців від одного підрозділу до іншого за спільної згоди командирів підрозділів
● участь на глобальній карті бере найсильніший підрозділ, в разі неможливості підрозділу взяти участь в бою на глобальній карті, по будь-якій причині, в тому числі, в разі відсутності 1 гравця, бій проводить наступний по рейтингу підрозділ
● рейтинг підрозділів визначається боями між підрозділами клану в тренувальних боях до 5-ти перемог на різних картах в режимі атака/оборона по черзі, відповідно до правил турнірів WOT.
● командир підрозділу здійснює повноваження протягом 3-ох місяців. Після закінчення цього терміну, будь-який гравець підрозділу може подати свою або іншу кандидатуру на командира свого підрозділу. Заявки подаються офіцеру штаба. Проводиться закрите голосування між бійцями підрозділу з вибору командира. Діючий командир може подати свою кандидатуру на продовження своїх повноважень.
● в разі відсутності бажаючих зайняти посаду командира підрозділу діючий командир продовжує свої повноваження на визначений термін.
● в разі заміни командира внаслідок неуспіху (відсутність захоплення провінції протягом 3-ох місяців або її втрати) обирається новий командир з гравців всього клану. Попередній командир має право бути знову обраним.
● будь-який гравець клану може подати заявку на посаду командира діючого підрозділу або новоствореного. Гравець може номінувати будь-якого іншого гравця клану на дану посаду. Для цього необхідно відповідати критеріям Командира підрозділу зазначеним в цих правилах. Заявка подається офіцеру штаба.
● Для новоствореного підрозділу необхідна достатня кількість гравців не залучених до інших підрозділів.
● Кандидат на посаду командира підрозділу показує свої знання та вміння в тренувальних боях та боях в укрепрайоні в якості командира тимчасово сформованої команди з офіцерів клану. Кільксть боїв, які необхідно зіграти для оцінки кандидата визначається усною домовленість між кандидатом та офіцерами. За результатами боїв офіцери рекомендують офіцеру штаба перевести чи не перевисти кандидата на посаду командира підрозділу.
● Новий командир новоствореного підрозділу запрошує вільних гравців клану в свій підрозділ або з інших підрозділів за згодою керівника того підрозділу.
6. Офіцер штабу
● гравець із високим особистим рейтингом оскільки по ньому будуть оцінювати, потенційні гравці, рівень клану
● проводить набір новобранців до клану та виключає гравців з клану відповідно до цих правил
● створює онлайн анкету набору новобраців та форми для голосвання з керівних посад клану
● розміщує оголошення на тематичних форумах та в іграх про набір гравців в клан із вимогами
● перевіряє відповідність новобранців критеріям клану (техніка, рейтинг...)
● змінює посади гравців клану відповідно до цих правил
● приймає заявки від гравців на посаду керівників підрозділу чи інших посад
● в разі наявності достаньої кількості вільних гравців оголошує про створення нового підрозділу та відкриває конкурс на командира підрозділу
● відповідає за достатню кількість гравців в клані
● веде облік всіх гравців та їхнього закріплення за кожним підрозділом (створює онлайн документ де зазначені всі гравці і в який підрозділ вони входять, документ із загальним доступом і кожен гравець може його переглядати)
7. Командир та заступник командира клану
● є обраною посадою між всіма гравцями клану. Є найвищим визнанням для гравця клану як результат значного вкладу в його розвиток.
● командир та його заступник - це активний гравець із найвищим авторитетом в клані серед гравців клану, приділяє значну частину часу життя клану
● слідкує за дотриманням цих правил
● представляють клан і ведуть перемовини від імені клану в разі необхідності
● може бути командиром підрозділу
● досконало володіє ситуацію в клані, в укрепрайоні та на глобальній карті
● спільно із командирами підрозділів приймають рішення про бої на глобальній карті
● формує команди для участі в турнірах в тому числі кіберспорт
● командиром може стати будь-який офіцер клану подавши заявку офіцеру штаба або через номінуванням офіцера іншим гравцем
● обирається на 1 рік шляхом таємного голосування серед гравців клану
● в разі відсутності кандидатів, командир клану продовжує свої повноваження
8. Глобальна карта
● участь в боях на глобальній карті приймають тільки зіграні підрозділи на основі заявки командира підрозділа
● для участі на глобальній карті командир повинен бути готовим тактично (тактика та сетап) до будь-якої карти та виду боя (атака/оборона).
● з моменту першою бою на глобальній карті командиру дається час 3 місяці для завоювання провінції чи її утримання. Після завершення цього періоду може відбутись заміна командира підрозділу відповідно до цих правил
● на глобальну карту допускається тільки топова техніка з мінімум одним 100% прокачаними умінням чи навиком екіпажу, а також з усіма необхідними модулями
● до того часу, поки немає зіграних команд, клан не приймає участі на глобальній карті
|
Користь від клану
| 1. Бойові резерви:
1) Фінансова частина +10% до кредитів.
2) Військове училище +20% до вільного досвіду.
3) Танкодром +10% до бойового досвіду.
4) Учбова частина +20% до досвіду екіпажа.
5) Канцелярія + особливе завдання.
2. Акції на ГК
3. Бої на глобальній карті.
4.Спілкування, знайомство.
5. Золото.
|
|