Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Баланс білого ⇐ ПредыдущаяСтр 6 из 6
Таке нововведення дало застосування цифрової техніки. Цифрова фотокамера, на відміну від плівкової, володіє досить цікавою функцією, а саме – баланс білого. Особливістю плівки фотоапарата є те, що вона фактично фіксує зображення таким як воно є насправді. Вірніше можна сказати, що відображення білого кольору вже закладено в процесі виробництва самої плівки. Цифровий апарат, на відміну від плівкового, діє дещо іншим способом, його система змушена підлаштовувати відображення білого кольору в залежності від умов зйомки. Це в деякій мірі дає деяку перевагу перед плівковими фотокамерами. Приведу такий приклад. Під час знімання ламп розжарювання виходять фотографії жовтуватого кольору. Цього невеличкого дефекту зазвичай позбуваються при друці фотографій коригуючи кольори. У цифрового фотоапарата все трохи інакше. Він «підлаштовується» під конкретні умови зйомки відразу, і як результат – подальшого коригування кольору вже не потрібно. Щоб більш правильно зрозуміти всі нюанси, давайте заглянемо до теоретичних основ. Досить просто все у нас з чорно-білим зображенням, бо не має потреби встановлювати баланс білого. Досить складніше вже з кольоровим зображенням. Всі ми добре знаємо, що кольорове зображення складається з трьох основних кольорів – червоний (red), зелений (green), синій (blue). Абревіатура RGB напевно добре всім вам відома, це властиво і є ці кольори. В тому випадку, коли всі ці кольори знаходяться в балансі, то ми зможемо отримати білий колір. У випадках, коли буде переважати будь-який колір, отримати білий колір буде неможливо. Наприклад, при освітлюванні лампами розжарювання колір виходить у нас маже жовтий – солом’яний. В даному випадку балансування фотоапарата вважає переважаючий світло білим і на фотографії зображення стає повністю коректним, в даному випадку без жовтизни. Розглянемо тепер які існують режими балансування. - Автоматичне балансування. В даному випадку система апарату самостійно визначає на його «погляд» правильний баланс білого. Зазвичай цього майже завжди вистачає, бо система електроніки цілком коректно визначає такий баланс. Варто зазначити, що настройка балансу білого у престижних фотокамерах динамічна, тобто у таких камерах постійно визначається баланс і вона не залежить від позиції кришки апарату. Чого ми не можемо сказати про відеокамери, у яких така система носить досить примітивний характер, і при роботі з нею потрібно постійно знати коли і як слід налаштовувати баланс. Цифровий фотоапарат має ще одну цікаву «фішку». Деякі фотоапарати мають змогу вибирати частоту вашої електромережі 50 – 60 Гц. Відразу виникає резонне запитання, а при чому тут електромережа? Здавалося би, що ніякого зв’язку тут не має, але насправді він існує. Пов’язано це з проведенням зйомки при світлі електричних ламп, в основному люмінесцентних. Справа полягає в тому, що люмінесцентні лампи блимають у такт з частотою вашої електричної мережі, а це в свою чергу може викликати мерехтіння. Якраз для цього і потрібна така установка. Система автоматики цифрового апарату намагається налаштуватися так, щоб не впасти в синхронізм з миготінням освітлення. Для нашого регіону таку опцію слід виставляти на 50 Гц. Існує ще багато різноманітних функцій та опцій, але розглянути їх одразу практично неможливо. В першу чергу ми розглянули самі основні, які є найбільш необхідними і частіше всього використовуються при зйомках. Опанувати їх буде не зовсім складно – потрібно лише додати трохи зусиль, та детально прочитати інструкцію до фотоапарата, ну і відповідно трохи попрактикуватися. З часом, коли ви вже навчитеся робити якісні знімки, прийде пора, коли треба буде задуматися над таким питанням, як композиція у фотографії. Іншими словами кажучи, все, що відобразиться у вашому кадрі має виглядати єдиною завершеною картиною. У такому випадку вам слід буде ознайомитися з таким матеріалом, як «Основи композиції у фотографії».
|