Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Створення заповнень. Типи заповнень.






Замкнені об’єкти мають контури і внутрішні ділянки, які можна зафарбовувати чи заповнювати фактурою. Програма Corel DRAW передбачає сім типів заповнення: однорідне, градієнтне, орнаментне, кольорове орнаментне, растрове орнаментне, текстурне і PostScript. Для створення заповнення слід скористатись інструментом Заповнення (Fill).

Однорідне заповнення – це зафарбовування об’єкта одним кольором, який вибирається з палітри кольорів (праворуч на екрані) або у вікні Однородная заливка, що викликається клацанням на першій кнопці інструмента Заповнення.

Градієнтне заповнення – це зафарбовування об’єкта з плавним переходом від одного кольору до іншого. В Corel DRAW є чотири типи градієнтів: лінійний, радіальний, конічний, квадратний.

Для створення орнаментного заповнення у діалоговому вікні Узорчатая заливка потрібно вибрати тип заповнення: двокольорове (2-color), кольорове (Fullcolor) чи растровим малюнком (Bitmap). Після цього треба вибрати зразок заповнення з бібліотеки, або прочитати його з диска (кнопка Загрузить - Load), або створити його (кнопка Создать - Create).

Текстурне заповнення. Текстура – це растрове зображення, яке накладається на початкове. Кожну текстуру можна модифікувати безліч разів. Це ніби суміш растрових зображень, що відтворює хмари, камені, хвилі, складки тканини, деревину, завитки, смужки тощо. Діалогове вікно відкриває бібліотеку текстур і їхніх варіантів, містить вікно попереднього перегляду.

Заповнення PostScript – це спеціальне орнаментне заповнення, створене з використанням мови опису сторінок PostScript.

Програма Corel DRAW дозволяє також створювати складне сіткове заповнення (Mesh-заповнення). При цьому на об’єкт накладається еластична сітка, яка точно повторює контури об’єкта. Вузли сітки можна переміщувати і зафарбовувати різними кольорами. Між вузлами створюється плавний перехід кольорів, подібний до градієнтного.

2. Створення тексту. Розміщення тексту вздовж кривої.

В Corel DRAW розрізняють два типи тексту: Художній текст (Фигурный текст, Artistic Text), за допомогою якого створюють короткі написи, заголовки, до яких можна застосувати різноманітні ефекти, та Простий текст (Простой текст, Paragraph Text), за допомогою якого працюють із великими текстовими блоками, подібно до текстових редакторів.

Для введення тексту необхідно вибрати інструмент Текст на панелі інструментів чи натиснути клавішу F8. Далі, якщо потрібно ввести художній текст, достатньо клацнути мишкою де-небудь на робочому полі і розпочати набір тексту. Художній текст можна трасформувати так само як і будь-який інший об’єкт Corel DRAW (за допомогою маніпуляторів змінювати розміри, повертати тощо).

Для введення простого тексту треба окреслити мишею прямокутник, який визначить розміри блоку тексту, і набирати текст всередині цього пунктирного прямокутника. Параметри тексту настроюються на панелі властивостей. Кнопка F на панелі властивостей викликає діалогове вікно Форматирование текста, а кнопка ab – діалогове вікно Изменить текст, оформлене у вигляді текстового міні-редактора.

Розмістити художній текст вздовж кривої можна таким чином:

1 спосіб – створити криву; вибрати інструмент Текст; підвести вказівник миші до кривої і, коли з’явиться текстовий курсор, клацнути ЛКМ; ввести текст з клавіатури; закінчити введення натисканням комбінації клавіш Ctrl + Пропуск.

2 спосіб – створити криву; створити художній текст у будь-якому місці (вибрати інструмент Текст, клацнути мишею, набрати текст, Ctrl + Пропуск); вибрати пункт меню Текст ~ Текст вдоль кривой; стрілкою, що з’явилась, вказати на криву.

Лабораторна робота № 1.

Тема: Робота з графічним редактором Photoshop. Інструменти виокрем-лення.

Завдання. C класти овочево-фруктового чоловічка:

1. Виокремте ягідку чорниці (інструмент Еліптична область).

2. Перемістіть ягідку на моркву (інструмент Переміщення).

3. Виокремте око (моркву з ягідкою) і перемістіть на обличчя (диню).

4. Зробіть копію для другого ока (< Alt > і перетягнути).

5. Виокремте рот (ківі) і перетягніть його на обличчя.

6. Користуючись Чарівною паличкою (допуск (чутливість) – 48), виокремте грушу для носа і розмістіть її на обличчі.

7. Інструментом Магнітне ласо виокремте та перемістіть бантик.

8. Інструментом Ласо виокремте гриб і перемістіть його на голову чоловічка. Нахиліть гриб (Редакт. ¦ Произвольная транс-формация).

9. Використовуючи Магнітне ласо, виокрем-те червону частину гре-йпфрута (вухо). Перемістіть і прилаштуйте його до голови використовуючи команду Редакт. ¦ Произвольная трансформ.

10. Скопіюйте друге вухо і відобразіть його вертикально (Редакт ¦ Трансформация¦ Отразить вертикально).

11. Виокремте прямокутну область навколо редиски. Виберіть Чарівну палочку, натисніть < Alt > і клацніть чарівною паличкою на білому фоні біля редиски у виділеній прямокутній області.

12. Розмістіть редиску на обличчі як ліву брову. Скопіюйте і розверніть копію як праву брову.

13. Обріжте залишки зображень фруктів та овочів (Інструмент Кадрування).

Лабораторна робота № 2.

Тема: Редагування та рету-шування зображень в графічному редакторі Photoshop.

Завдання 1. Помістити квітку в фужер:

1. Виберіть інструмент Штамп клонування і створіть копію квітки на фужері. (Помістити курсор в центр квітки і клацнути лівою клавішею миші з натиснутою клавішею < Alt >. Перемістити курсор в місце, де буде розміщено центр копії, і, натиснувши ліву клавішу миші, плавними рухами переміщувати курсор, який буде відтворювати копію квітки. При цьому хрестик (+) показує місце, звідки відбувається клонування.

2. Ефект квітки, що знаходиться за склом, можна отримати за допомогою інструмента Пензлик історії з непрозорістю 50%.

3. Інструментом Штамп клонування виправте недоліки клонування квітки (замалюйте чорним фоном).

Завдання 2. Реставрувати “зіпсовану” фотографію.

(Інструментом Штамп вилучити стрілку і статую вершника.)


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.007 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал