Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Антифон 9.






Глас 3: Поста́ виша три́ десять сре́ бреников, це́ ну цене́ ннаго, / Его́ же оцени́ ша от сыно́ в Изра́ илевых. / Бди́ те и моли́ теся, да не вни́ дете во искуше́ ние, / дух у́ бо бодр, плоть же немощна́: / сего́ ра́ ди бди́ те.

Да́ ша в снедь Мою́ желчь, / и в жа́ жду Мою́ напои́ ша Мя о́ цта. / Ты же, Го́ споди, / возста́ ви мя, и возда́ м им.

Слава, Богородичен: И́ же от язы́ к, пое́ м Тя, Богоро́ дице Чи́ стая, / я́ ко Христа́ Бо́ га на́ шего родила́ еси́, / от кля́ твы челове́ ки Тобо́ ю свобо́ ждшаго.

И ныне, тойже.

Следуют малые ектения. Седален, глас 8:

О ка́ ко Иу́ да иногда́ Твой учени́ к, / преда́ тельству поуча́ шеся на Тя, / свечеря́ льсти́ вно, наве́ тник и непра́ ведник, / шед, рече́ свяще́ нником: / что ми подае́ те и преда́ м вам О́ наго, / зако́ н разори́ вшаго и оскверни́ вшаго суббо́ ту? / Долготерпели́ ве Го́ споди, сла́ ва Тебе́.

Слава, и ныне, тойже.

 

И о сподобитися нам слышанию святаго Евангелия Господа Бога молим.

Лик: Господи, помилуй, трижды.

Диакон: Премудрость, прости, услышим святаго Евангелия.

Священник: Мир всем.

Людие: И духови твоему.

И абие: От ­­­... святаго Евангелия чтение.

Лик: Слава Страсте́ м Твоим, Господи

Диакон: Вонмем. Евангелие 4-е, от Иоанна, зачало 59:

Во вре́ мя о́ но, ведо́ ша Иису́ са от Каиа́ фы в прето́ р. Бе же у́ тро: и ти́ и не внидо́ ша в прето́ р, да не оскверня́ тся, но да ядя́ т фа́ ску. Изы́ де же Пила́ т к ним вон, и рече́: ку́ ю речь прино́ сите на Челове́ ка Сего́? Отвеща́ ша и ре́ ша ему́: а́ ще не бы был Сей злоде́ й, не бы́ хом пре́ дали Его́ тебе́. Рече́ же им Пила́ т: поими́ те Его́ вы, и по зако́ ну ва́ шему суди́ те Ему́. Ре́ ша же ему́ иуде́ е: нам не досто́ ит уби́ ти никого́ же. Да сло́ во Иису́ сово сбу́ дется, е́ же рече́, назна́ менуя, ко́ ею сме́ ртию хотя́ ше умре́ ти. Вни́ де у́ бо па́ ки Пила́ т в прето́ р, и гласи́ Иису́ са, и рече́ Ему́: Ты ли еси́ Царь Иуде́ йск? Отвеща́ ему́ Иису́ с: о себе́ ли ты сие́ глаго́ леши, или́ ини́ и тебе́ реко́ ша о Мне? Отвеща́ Пила́ т: еда́ аз жидови́ н есмь? Род Твой и архиере́ е преда́ ша Тя мне, что еси́ сотвори́ л? Отвеща́ Иису́ с: Ца́ рство Мое́ несть от ми́ ра сего́; а́ ще от ми́ ра сего́ бы́ ло бы Ца́ рство Мое́, слуги́ Мои́ у́ бо подвиза́ лися бы́ ша, да не пре́ дан бых был иуде́ ом. Ны́ не же Ца́ рство Мое́ несть отсю́ ду. Рече́ же Ему́ Пила́ т: у́ бо Царь ли еси́ Ты? Отвеща́ Иису́ с: ты глаго́ леши, я́ ко Царь есмь Аз. Аз на сие́ роди́ хся, и на сие́ приидо́ х в мир, да свиде́ тельствую и́ стину: и всяк, и́ же есть от и́ стины, послу́ шает гла́ са Моего́. Глаго́ ла Ему́ Пила́ т: что есть и́ стина? И сие́ рек, па́ ки изы́ де ко иуде́ ом, и глаго́ ла им: аз ни еди́ ныя вины́ обрета́ ю в Нем. Есть же обы́ чай вам, да еди́ наго вам отпущу́ на Па́ сху: хо́ щете ли у́ бо, да отпущу́ вам Царя́ Иуде́ йска? Возопи́ ша же па́ ки вси, глаго́ люще: не Сего́, но Вара́ вву. Бе же Вара́ вва разбо́ йник. Тогда́ у́ бо Пила́ т поя́ т Иису́ са, и би Его́. И во́ ини спле́ тше вене́ ц от те́ рния, возложи́ ша Ему́ на главу́, и в ри́ зу багря́ ну облеко́ ша Его́. И глаго́ лаху: ра́ дуйся, Царю́ Иуде́ йский. И бия́ ху Его́ по лани́ тома. Изы́ де у́ бо па́ ки вон Пила́ т, и глаго́ ла им: се извожду́ Его́ вам вон, да разуме́ ете, я́ ко в Нем ни еди́ ныя вины́ обрета́ ю. Изы́ де же вон Иису́ с, нося́ тернове́ н вене́ ц, и багря́ ну ри́ зу. И глаго́ ла им: се Челове́ к. Егда́ же ви́ деша Его́ архиере́ е и слуги́, возопи́ ша глаго́ люще: распни́, распни́ Его́. Глаго́ ла им Пила́ т: поими́ те Его́ вы, и распни́ те. Аз бо не обрета́ ю в Нем вины́. Отвеща́ ша ему́ иуде́ е: мы зако́ н и́ мамы, и по зако́ ну на́ шему до́ лжен есть умре́ ти, я́ ко Себе́ Сы́ на Бо́ жия сотвори́. Егда́ же слы́ ша Пила́ т сие́ сло́ во, па́ че убоя́ ся. И вни́ де в прето́ р па́ ки, и глаго́ ла Иису́ сови: отку́ ду еси́ Ты? Иису́ с же ответа́ не даде́ ему́. Глаго́ ла же Ему́ Пила́ т: мне ли не глаго́ леши? Не ве́ си ли, я́ ко власть и́ мам распя́ ти Тя, и власть и́ мам пусти́ ти Тя? Отвеща́ Иису́ с: не и́ маши вла́ сти ни еди́ ныя на Мне, а́ ще не бы ти дано́ свы́ ше: сего́ ра́ ди предавый Мя тебе́, бо́ лий грех и́ мать. От сего́ иска́ ше Пила́ т пусти́ ти Его́. Иуде́ е же вопия́ ху, глаго́ люще: а́ ще Сего́ пу́ стиши, не́ си друг ке́ сарев. Всяк, и́ же царя́ себе́ творя́ й, проти́ вится ке́ сарю. Пила́ т же слы́ шав сие́ сло́ во, изведе́ вон Иису́ са, и се́ де на суди́ щи, на ме́ сте глаго́ лемем Лифострото́ н, евре́ йски же Гавва́ фа. Бе же пято́ к Па́ сце, час же я́ ко шесты́ й. И глаго́ ла Иуде́ ом: се Царь ваш. Они́ же вопия́ ху: возми́, возми́, распни́ Его́. Глаго́ ла им Пила́ т: Царя́ ли ва́ шего распну́? Отвеща́ ша архиере́ е: не и́ мамы царя́, то́ кмо ке́ саря. Тогда́ же предаде́ Его́ им, да ра́ спнется.


 


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.007 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал