Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Таже блаженны, поставим стихов 8, глас 4.







 

Во Ца́ рствии Твое́ м помяни́ нас, Го́ споди, егда́ прии́ деши, во Ца́ рствии Твое́ м.

Блаже́ ни ни́ щии ду́ хом, я́ ко тех есть Ца́ рство Небе́ сное.

Блаже́ ни пла́ чущии, я́ ко ти́ и уте́ шатся.

Блаже́ ни кро́ тции, я́ ко ти́ и насле́ дят зе́ млю.

Блаже́ ни а́ лчущии и жа́ ждущии пра́ вды, я́ ко ти́ и насы́ тятся.

Дре́ вом Ада́ м рая́ бысть изселе́ н, / дре́ вом же кре́ стным разбо́ йник в рай всели́ ся. / Ов у́ бо вкушь, за́ поведь отве́ рже Сотво́ ршаго, / ов же сраспина́ емь, Бо́ га Тя испове́ да тая́ щагося: / помяни́ и нас во Ца́ рствии Твое́ м.

Блаже́ ни ми́ лостивии, я́ ко ти́ и поми́ ловани бу́ дут.

Зако́ ну Творца́ от ученика́ купи́ ша беззако́ ннии и, / я́ ко законопресту́ пника, Того́ Пила́ тову суди́ щу предста́ виша, зову́ ще: / распни́, в пусты́ ни сим Маннода́ вшаго. / Мы же, пра́ веднаго разбо́ йника подража́ вше, ве́ рою зове́ м: / помяни́ и нас, Спа́ се, во Ца́ рствии Твое́ м.

Блаже́ ни чи́ стии се́ рдцем, я́ ко ти́ и Бо́ га у́ зрят.

Богоуби́ йц собо́ р, иуде́ йский язы́ к беззако́ нный, / к Пила́ ту неи́ стовне зовы́ й, и глаго́ лаше: / распни́ Христа́ непови́ ннаго, / Вара́ вву же па́ че нам отпусти́. / Мы же веща́ им к Нему́ разбо́ йника благоразу́ мнаго глас: / помяни́ и нас, Спа́ се, во Ца́ рствии Твое́ м.

Блаже́ ни миротво́ рцы, я́ ко ти́ и сы́ нове Бо́ жии нареку́ тся.

Живоно́ сная Твоя́ ре́ бра, / я́ ко из Еде́ ма исто́ чник источа́ ющая, / Це́ рковь Твою́, Христе́, я́ ко слове́ сный напая́ ет рай, / отсю́ ду разделя́ яся я́ ко в нача́ ла, в четы́ ри Ева́ нгелия, / мир напая́ я, тварь веселя́, и язы́ ки ве́ рно науча́ я / покланя́ тися Ца́ рствию Твоему́.

Блаже́ ни изгна́ ни пра́ вды ра́ ди, я́ ко тех есть Ца́ рство Небе́ сное.

Распя́ лся еси́ мене́ ра́ ди, / да мне источи́ ши оставле́ ние; / прободе́ н был еси́ в ре́ бра, да ка́ пли жи́ зни источи́ ши ми; / гвоздьми́ пригвозди́ лся еси́, / да аз глубино́ ю Страсте́ й Твои́ х / к высоте́ держа́ вы Твоея́ уверя́ емь, зову́ Ти: / Живода́ вче Христе́, сла́ ва Кресту́, Спа́ се, и стра́ сти Твое́ й.

Блаже́ ни есте́, егда́ поно́ сят вам, и изжену́ т, и реку́ т всяк зол глаго́ л на вы, лжу́ ще Мене́ ра́ ди.

Распина́ ему Тебе́, Христе́, / вся тварь, ви́ дящи, трепета́ ше, / основа́ ния земли́ колеба́ хуся стра́ хом держа́ вы Твоея́, / свети́ ла скрыва́ хуся, и церко́ вная раздра́ ся заве́ са, / го́ ры вострепета́ ша и ка́ мение разсе́ деся, / и разбо́ йник ве́ рный зове́ т с на́ ми, Спа́ се, / е́ же помяни́ во Ца́ рствии Твое́ м.

Ра́ дуйтеся и весели́ теся, я́ ко мзда ва́ ша мно́ га на Небесе́ х.

Рукописа́ ние на́ ше на Кресте́ растерза́ л еси́, Го́ споди, / и вмени́ вся в ме́ ртвых, та́ мошняго мучи́ теля связа́ л еси́, / изба́ вль всех от уз сме́ ртных Воскресе́ нием Твои́ м, / и́ мже просвети́ хомся, Человеколю́ бче Го́ споди, и вопие́ м Тебе́: / помяни́ и нас, Спа́ се, во Ца́ рствии Твое́ м.


 

Слава: Отца́, и Сы́ на, и Ду́ ха Свята́ го / вси единому́ дренно, ве́ рнии, славосло́ вити досто́ йно помо́ лимся, / Еди́ ницу Божества́, в Трие́ х су́ щую Ипоста́ сех, / неслия́ нну пребыва́ ющу, про́ сту, неразде́ льну и непристу́ пну, / Е́ юже избавля́ емся о́ гненнаго муче́ ния.

И ныне, Богородичен: Ма́ терь Твою́, Христе́, / пло́ тию безсе́ менно ро́ ждшую Тя и Де́ ву вои́ стинну, / и по рождестве́ пребы́ вшую нетле́ нну, / Сию́ Тебе́ приво́ дим в моли́ тву, Влады́ ко Многоми́ лостиве, / прегреше́ ний проще́ нию дарова́ тися всегда́ зову́ щим: / помяни́ нас, Спа́ се, во Ца́ рствии Твое́ м.

Малая ектения.

Диакон: Вонмем.

Премудрост.

Прокимен, глас 4:

Раздели́ ша ри́ зы Моя́ себе́, / и о оде́ жди Мое́ й мета́ ша жре́ бий.

Стих: Бо́ же, Бо́ же Мой, вонми́ Ми, вску́ ю оста́ вил Мя еси́?

И о сподобитися нам слышанию святаго Евангелия Господа Бога молим.

Лик: Господи, помилуй, трижды.

Диакон: Премудрость, прости, услышим святаго Евангелия.

Священник: Мир всем.

Людие: И духови твоему.

И абие: От ­­­... святаго Евангелия чтение.

Лик: Слава Страсте́ м Твоим, Господи

Диакон: Вонмем.

Евангелие 7-е, от Матфеа, зачало 113:

Во вре́ мя о́ но, прише́ дше во́ ини на ме́ сто нарица́ емое Голго́ фа, е́ же есть Кра́ ниево ме́ сто, да́ ша Иису́ су пи́ ти о́ цет с же́ лчию сме́ шен, и вкушь не хотя́ ше пи́ ти. Распе́ ншии же Его́ раздели́ ша ри́ зы Его́, ве́ ргше жре́ бия. И седя́ ще стрежа́ ху Его́ ту. И возложи́ ша верху́ главы́ Его́ вину́ Его́ напи́ сану: Сей есть Иису́ с, Царь Иуде́ йский. Тогда́ распя́ ша с Ним два разбо́ йника: еди́ наго одесну́ ю, и еди́ наго ошу́ юю. Мимоходя́ щии же ху́ ляху Его́, покива́ юще глава́ ми свои́ ми, и глаго́ люще: разоря́ яй це́ рковь и треми́ де́ ньми созида́ яй, спаси́ ся Сам: а́ ще Сын еси́ Бо́ жий, сни́ ди со креста́. Та́ кожде же и архиере́ е руга́ ющеся с кни́ жники, и ста́ рцы, и фарисе́ и, глаго́ лаху: ины́ я спасе́, Себе́ ли не мо́ жет спасти́? Аще Царь Изра́ илев есть, да сни́ дет ны́ не со креста́, и ве́ руем в Него́. Упова́ на Бо́ га: да изба́ вит ны́ не Его́, а́ ще хо́ щет Ему́: рече́ бо, я́ ко Бо́ жий есмь Сын. То́ жде же и разбо́ йника распя́ тая с Ним поноша́ ста Ему́. От шеста́ го же часа́ тьма бысть по всей земли́, до часа́ девя́ таго. О девя́ тем же часе́ возопи́ Иису́ с гла́ сом ве́ лиим, глаго́ ля: Или́, Или́, лима́ савахфани́? Е́ же есть, Бо́ же Мой, Бо́ же Мой, вску́ ю Мя еси́ оста́ вил? Не́ цыи же от ту стоя́ щих слы́ шавше, глаго́ лаху, я́ ко Илию́ глаша́ ет Сей. И а́ бие тек еди́ н от них, и прие́ м гу́ бу, испо́ лнив же о́ цта, и


 

вонзе́ на трость, напая́ ше Его́. Про́ чии же глаго́ лаху: оста́ ви, да ви́ дим, а́ ще прии́ дет Илиа́ спасти́ Его́. Иису́ с же, па́ ки возопи́ в гла́ сом ве́ лиим, испусти́ дух. И се, заве́ са церко́ вная раздра́ ся на дво́ е, с вы́ шняго кра́ я до ни́ жняго; и земля́ потрясе́ ся, и ка́ мение распаде́ ся. И гро́ би отверзо́ шася, и мно́ га телеса́ усо́ пших святы́ х воста́ ша. И изше́ дше из гроб по воскресе́ нии Его́, внидо́ ша во святы́ й град, и яви́ шася мно́ зем. Со́ тник же и и́ же с ним стрегу́ щии Иису́ са, ви́ девше трус и бы́ вшая, убоя́ шася зело́, глаго́ люще: вои́ стинну Бо́ жий Сын бе Сей.

И полагается чтение. Таже псалом 50.

Псалом 50-й.

И посем Евангелие 8-е, от Луки, зачало 111:

Во вре́ мя о́ но, ведя́ ху со Иису́ сом и и́ на два злоде́ я с Ним уби́ ти. И егда́ приидо́ ша на ме́ сто, нарица́ емое Ло́ бное, ту распя́ ша Его́ и злоде́ я, о́ ваго у́ бо одесну́ ю, а друга́ го ошу́ юю. Иису́ с же глаго́ лаше: О́ тче, отпусти́ им: не ве́ дят бо что творя́ т. Разделя́ юще же ри́ зы Его́, мета́ ху жре́ бия. И стоя́ ху лю́ дие зря́ ще. Руга́ хуся же и кня́ зи с ни́ ми, глаго́ люще: ины́ я спасе́, да спасе́ т и Себе́, а́ ще Той есть Христо́ с Бо́ жий избра́ нный. Руга́ хуся же Ему́ и во́ ини, приступа́ юще, и о́ цет приде́ юще Ему́. И глаго́ лаху: а́ ще Ты еси́ Царь Иуде́ йск, спаси́ ся Сам. Бе же и написа́ ние напи́ сано над Ним писмены́ е́ ллинскими, и ри́ мскими, и евре́ йскими: Сей есть Царь Иуде́ йск. Еди́ н же от обе́ шеною злоде́ ю ху́ ляше Его́, глаго́ ля: а́ ще Ты еси́ Христо́ с, спаси́ Себе́ и на́ ю. Отвеща́ в же други́ й, преща́ ше ему́, глаго́ ля: ни ли ты бои́ шися Бо́ га, я́ ко в то́ мже осужде́ н еси́? И мы у́ бо в пра́ вду: досто́ йная бо по дело́ м на́ ю восприе́ млева: Сей же ни еди́ наго зла сотвори́. И глаго́ лаше Иису́ сови: помяни́ мя, Го́ споди, егда́ прии́ деши во Ца́ рствии Си. И рече́ ему́ Иису́ с: ами́ нь глаго́ лю тебе́, днесь со Мно́ ю бу́ деши в раи́. Бе же час я́ ко шесты́ й, и тьма бысть по всей земли́ до часа́ девя́ таго. И поме́ рче со́ лнце, и заве́ са церко́ вная раздра́ ся посреде́. И возгла́ шь гла́ сом ве́ лиим Иису́ с, рече́: О́ тче, в ру́ це Твои́ предаю́ дух Мой. И сия́ рек и́ здше. Ви́ дев же со́ тник бы́ вшее, просла́ ви Бо́ га, глаго́ ля: вои́ стинну Челове́ к Сей пра́ веден бе. И вси прише́ дшии наро́ ди на позо́ р сей, ви́ дяще быва́ ющая, бию́ ще пе́ рси своя́, возвраща́ хуся. Стоя́ ху же вси зна́ емии Его́ издале́ ча, и жены́ спосле́ дствовавшия Ему́ от Галиле́ и, зря́ ще сих.

По прочтении Евангелия певцы: Слава долготерпе́ нию Твоему, Господи.

И абие поем трипеснец, творение господина Космы: ирмосы по дважды, тропари на 12. Последи же ирмос оба лика вкупе. Акростихис, или краегранесие трипеснца есть: Просаввато́ н те: еже есть, Предсуббо́ тие же. Глас 6.


 


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.009 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал