Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Практична робота № 4






Створення додатку на основі діалогових вікон.

Мета роботи: навчитися створювати діалогові додатки для роботи х текстовими полями та кнопками.

ХІД РОБОТИ:

Створіть діалоговий додаток dialog. Додайте кнопку Down me та текстове поле(Edit box).

1.1 Зв’язування методів з елементами діалогового вікна.

При натисненні на кнопку Down me в текстовому полі з’являється напис «Practical work№ 4». Насамперед необхідно визначити момент натиснення кнопки. Створіть функцію для обробки при одноразовому натисненні на кнопку

void CDialogDlg:: OnButton1()

{

// TODO: Add your control notification handler code here

 

}

Отже, цей метод буде викликатися при натисненні на кнопку Down me.

1.2 Зв’язування змінних з елементами діалогових вікон.

Змінні зв’язуються з елементами за допомогою ClassWizard. Запустіть майстер і перейдіть на вкладку Member Variables. Впевніться, що обраний класс діалогового вікна CDialogDLg, потім виділіть ідентифікатор текстового поля IDC_EDIT1 та натисніть кнопку Add Variable.

Відкривається вікно Add Member Variable. Занесіть в поле Member variable name рядок m_text і простежте, щоб у списку Category був обраний пункт Value, а в списку Variable type– Cstring.

Зверніть увагу, що у вікні майстра з’явилась нова змінна.

Змінна для роботи з текстовим полем готова. Тепер можна задати зміст текстового поля в методі OnButton1().

void CDialogDlg:: OnButton1()

{

// TODO: Add your control notification handler code here

m_text=" Practical work 4";

}

На даний момент – це просте присвоєння змінної, що не змусить текст зявитися у текстовому полі. Обмін інформацією між змінною і елементом IDC_EDIT1 виконується у спеціальному методі, включеному Class Wizard в клас діалогового вікна.

void CDialogDlg:: DoDataExchange(CDataExchange* pDX)

{

CDialog:: DoDataExchange(pDX);

//{{AFX_DATA_MAP(CDialogDlg)

DDX_Text(pDX, IDC_EDIT1, m_text);

//}}AFX_DATA_MAP

}

Залишається лише простежити за своєчасним обновленням текстового поля. Для цього слід визвати метод UpdateData():

void CDialogDlg:: OnButton1()

{

// TODO: Add your control notification handler code here

m_text=" Practical work 4";

UpdateData(false);

}

Виклик цього методу з параметром false заносить в текстове поле значення змінної m_text. Виклик з параметром true присвоює змінній m_text вміст текстового поля.

Запустіть додаток.


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.006 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал