Главная страница
Случайная страница
КАТЕГОРИИ:
АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
Практичні заняття. Таблиця 7 Б. № Тематика і зміст практичних занять К-ть годин Література (основна
Таблиця 7 Б.
№
|
Тематика і зміст практичних занять
|
К-ть годин
|
Література
(основна, додаткова)
|
Обладнання, ресурси
|
К-ть балів
| 5.
| Практичне заняття № 5.
Творчість В. Яворівського.
1. Відомості про життя і творчість письменника. Еволюція стилю.
2. «Марія з полином в кінці століття» – роман про «Апокаліпсис» у радянсь-ко-комуністичному світі. Ідейно-художній зміст твору.
3. Постмодерні тенденції в повісті «Варвара серед варварів».
4.Значення творчості.
|
| 1.Володимир Яворівсь-кий: «Сьогоднішня моя проза – жорсткіша, навіть жорстокіша...» / Розмову вела Лілія Бондарчук // Літературна Україна. – 2007. – № 25. – С.1, 4.
2. Зрозуміти, щоб іти далі... // Якубовська М. У дзеркалі слова: Есеї про сучасну українську літе-ратуру (Літер. портрет В. Яворівського). – Л., 2005. – С. 86–119.
3. Рябий М.А яблука па-дають... Ювілейне есе на три частини і четверту післямову//Слово Просві-ти. – 2007. – № 41. – С.8–9; Літературна Україна. – 2007. – № 41.– С.1, 4.
4.Голобородько Я.У фреймі актуального сло-вофакту (Про нову книж-ку В. Яворівського «День переможених») // Слово і час. – 2005. – № 5. – С. 49–52.
5.Голобородько Я.Ук-раїнська проза: від ху-дожнього фактажу до образного моделювання // Вісник НАН України. – 2006. – № 3. – С. 84–91.
| Тексти:
Яворівський В.
І засурмив янгол…: Твори у трьох то-мах. – Т. 3. – К., 1993.
Яворівський В.Вовча ферма. – К., 2000.
Яворівський В.День переможених. – К., 2005.
Яворівський В. Марія з полином наприкінці століття: Роман; Криза: Роман. – К., 2008.
Яворівський В.Твори в п’яти томах. – К., 2008–2010.
Див. сайт: https://www.yavorivskyi.org.ua
|
| 6.
| Практичне заняття № 6.
Популярні романи
Василя Шкляра.
1. Відомості про життя і творчість письменника.
2. Міфологеми-підтексти в романі «Ключ».
3. Жанрова специфіка ро-ману «Елементал».
4. Роман «Кров кажана»: художні домінанти твору.
5. Проблематика, образи, архітектоніка скандального роману «Чорний ворон» («Залишенець»).
|
| 1. Бриних М. Ключ у кра-їні зламаних замків. Постскриптум до сьомо-го видання культового роману Василя Шкляра // Літературна Україна. – 2008. – № 3. – С. 6.
2. Герасименко Н.Кров з перцем та сіллю (В. Шкляр. «Кров кажана») // Слово і час. – 2004.– № 2. – С. 54–56.
3. Що таке український бестселер? // Слово і час. – 2003. – № 2. – С. 41–44.
4.Голобородько Я. Ретра-нсляція кітчу («Елемен-тал» Василя Шкляра) // Слово і час. – 2003. – № 2. – С. 45–47.
5. В. Шкляр. «Чорний во-рон» / «Залишенець» // Літературна Україна. – 2009. – № 37. – 12 лист.
6. Задорожна О. «Воля України або смерть»: по-лтавські читачі аплоду-ють Василеві Шкляру // Рідний край. – 2009. – № 1 (22). – С. 257–261.
| Тексти:
Шкляр В.Ключ. – К., 1998.
Шкляр В.Елемен-тал. _ К., 2001.
Шкляр В.Кров кажана. – К., 2003.
Шкляр В.Декаме-рон. – К., 2006.
Шкляр В.Репети-ція сатани. – К., 2006.
Шкляр В. Чорний ворон (Залише-нець). – К., 2009.
|
| 7.
| Практичне заняття № 7.
О. Ірванець – прозаїк і драматург.
1.Біографічні відомості про письменника, представника групи «Бу-Ба-Бу».
2. Епічна творчість Ірванця: карнавально-іронічне пере-осмислення патріотичної теми.
3.Жанрові особливості дра-матичних творів Ірванця, взаємодія естетичного і політичного.
4.Значення творчості письменника.
|
| 1.Олександр Ірванець: Письменник повинен би-тися об землю, щоб роз-крутити себе…» // Книж-ник-review. – 2002. – № 7. – С.15.
2. Крикун А.Олександр Ірванець: мовлення в прямому ефірі // Україн-ська мова та література. – 2007. – № 24. – С. 40–44.
3.Холодна О. О.Ірванець: «Мої твори про жах – це намагання протягнути руку допомоги…» // Кни-жковий огляд. – 2003. – № 7–8. – С. 68–80.
4. Балдинюк В. «П’ять п’єс» О.Ірванця: маленькі історії на тлі великих пе-ретворень // Література. Театр. Суспільство: Зб. наук. праць. – Херсон, 2005. – С. 8–14.
5. Голобородько Я. Про-зора не проза Олександра Ірванця// Артеґраунд. Ук-раїнський літературний істеблішмент: Зб. ст. – К., 2006 – С. 93–100.
| Тексти:
Ірванець О.Рівне / Ровно (Стіна) // Кур’єр Кривбасу. – 2001. – № 137. – С. 3–76; № 138. – С. 38–78.
Ірванець О.Львів-ська брама // Кур’єр Кривбасу. – 2003. – № 158. – С. 3–17.Ірванець О.Оча-мимря. – К., 2004.
Ірванець О.Лус-кунчик–2004. – К., 2005.
Ірванець О. Хвороба Лібенкрафта. – Х., 2010.
|
| 8.
| Практичне заняття № 8.
Художня проза Марії Матіос.
1. Біографічні відомості про письменницю, лауреата Ше-вченківської премії. Мисте-цьке самоозначення М. Ма-тіос. Оцінка з боку критики.
2. «Солодка Даруся» – «дра-ма на три життя». Як ви це розумієте? Трагедія людини, роду і народу за твором.
3. Твори з елементами поп-арту: «Бульварний роман», «Фуршет від Марії Матіос», «Містер і місіс Ю-Ко в кра-їні укрів. Mr.& Ms. U-Ko in country UA».
4. Сімейна сага «Майже ні-коли не навпаки»: компо-зиція, нарація, образи, проб-леми, тенденція, пафос.
5. Питання про стиль творів М. Матіос.
|
| 1. Міфологія буття укра-їнства у прозі Марії Матіос//Якубовська М. У дзеркалі слова: Есеї про сучасну українську літе-ратуру. – Л., 2005. – С.153–169.
2. Ведмідь І.Три життєві уроки «Солодкої Дарусі». Спроба акцентувати дея-кі проблеми роману Ма-рії Матіос // Дивослово.–2007. – № 6. – С.12–14.
3.Дзюба Т.Гріх і його спокута//Березіль. – 2006. – № 9. – С. 174–179.
4. Голобородько Я.Уля Д’арк іn country UA // Київська Русь. – 2007. – № 5. – С.189–197.
5. Дзира О.Одкровення Марії Матіос // Київська Русь. – 2007. – № 3.–С. 241–242 (про «Націю»).
6. Тебешевська Т. Худо-жні особливості «Щоден-ника страченої» Марії Матіос // Слово і час. – 2006. – № 2. – С.54–62.
7. Дроздовський Д.Укра-їнська проза – 2007: ро-мани, які здатні змінити... // Дзеркало тижня. – 2007. – № 46. – С.19 (про роман «Майже ніколи не навпаки»).
8. Сипливець С.«Істо-рія, яка ніколи не при-пиняє їхати колесами по людях...». До вивчення твору Марії Матіос «Со-лодка Даруся» // Україн-ська література в загаль-ноосвітній школі. – 2007. – № 3. – С.12–14.
| Тексти:
Матіос М.Життя коротке. – Л., 2001.
Матіос М.Нація. – Л., 2001.
Матіос М.Фуршет від Марії Матіос. – Л., 2002.
Матіос М.Бульварний роман. – Л., 2003.
Матіос М. Солодка Даруся. – Л., 2005.
Матіос М.Містер і місіс Ю-Ко в країні укрів. Mr.& Ms.U-Ko in country UA. – Л., 2006.
Матіос М.
Щоденник страченої. – Л., 2007.
Матіос М.Майже ніколи не навпаки. – Л., 2007.
Матіос М.
Москалиця. – Л., 2008.
Матіос М.Кулінарні фіглі. – Л., 2009.
Матіос М.
Чотири пори життя. – Л., 2009.
Матіос М.Вирвані сторінки з біографії. – Л., 2010.
|
| 9.
| Практичне заняття № 9.
Творчість Любка Дереша.
1. Відомості про «літера-турного вундеркінда» Люб-ка Дереша. Критика про молодого письменника.
2.Образ літературного ге-роя у творах. «Світ молоді» в інтерпретації Любка Де-реша, адекватність його змалювання.
3.Художні особливості про-зи, питання про стиль.
4. Значення творчості пись-менника.
|
| 1. Васильєв С. Любко Дереш: «Люблю осіменя-ти людей собою» // Шо. – 2007. – № 7–8. – С.82–88.
2. Дубинянська Я. Любко Дереш: «Ті, хто називає мене вундеркіндом, за базар відповідатимуть» // Дзеркало тижня. – 2005. – № 46. – С.13
3.ЛевицькийВ. Постскле-ротичні «наміри(!)» пост-модерного Дереша// Літе-ратурна Україна. – 2006. – № 30. – С. 6.
| Тексти:
Дереш Л.Культ. – Л., 2003.
Дереш Л.Покло-ніння ящірці. – Л., 2004.
Дереш Л.Архе. – Л., 2005.
Дереш Л.Намір. – Л., 2006.
Дереш Л.Трохи пітьми. – Л., 2007.
|
|
Данная страница нарушает авторские права?
|