Главная страница
Случайная страница
КАТЕГОРИИ:
АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
Модульний контроль: 50 балів
Здійснюється на підставі результатів навчальних занять та самостійної роботи за рейтинговою системою.
2.3. Модуль ІІІ. Сучасна українська поезія і драматургія.
2.3.1. Зміст теми.
Студенти усвідомлюють:
· особливості розвитку української поезії, її напрями, стилі, представників у літературного процесі останніх десятиліть;
· особливості розвитку української драми постмодерного періоду, постаті творців жанру, парадигму його естетичного наповнення
· ознайомлюються з текстами, вивчають вірші напам’ять.
2.3.2. Види навчальної діяльності студентів
Лекції
Таблиця 8 А.
№
|
Тематика і зміст лекцій
|
К-ть год
|
Література
(основна, додаткова)
|
Обладнання, ресурси
|
К-ть балів
|
| Лекція № 13.
Молода українська поезія
1. Від Нью-Йоркської групи і Київської школи поезії до сучасних художніх текстів.
2. «Харківська» школа.
3. «Смолоскипівці».
4. Жіноча тональність.
5. Полтавські «голоси».
|
| 1. Логвиненко Ю В. Молода поезія 90-х рр. ХХ століття: проблеми художнього світо-бачення: Автореф. дис.... канд. наук: 10.01.01. – К., 2009.
2. Сучасна українська поезія //https://libra.in.ua/category/2/1/159/161.
3. Козюра О.Феномен пост-модернізму: спроба визна-чення естетичної функції // Всесв. літ. та культ. в навч. закл. України. – 2007. – № 10. – С. 10–12.
4. Даниленко В. «Молоде вино» розливу 2002 року // Дзеркало тижня. – 2002. – № 46. – 30 лист.
5. Укр. літературні школи та групи 60–90-х рр. ХХ ст. – Львів, 2009.
6. Сучасна українська літера-тура кінця ХХ ст. – початку ХХІ ст.: [Для ст. шк. віку]. – К., 2006.
| Воробйов М. Слуга півонії. – К., 2003.
Герасим’юк В. Була така земля. – К., 2003.
Ірванець О. Вірші останнього десятиліття 1991–2000. – Львів, 2001.
Римарук І. Діва Обида. Видіння і відлуння. Ів.-Франк., 1998.
Метаморфози. 10 українських поетів останніх 10 років: збірка. – Х., 2011.
Острови: Альманах молодих полтавських авторів. – Полтава, 2010. – Вип. 3.
|
|
С. О.
| Лекція № 14.
Молода українська драма
1. Від Л. Подерев’янського до Марини Соколян: пожвавлення розвитку драми в кін. ХХ – на поч. ХХІ ст., стильові тенденції, мотиви, представники.
2. Сюрреалістичні тенденції у драмах Я. Верещака.
3. Молодіжна тема у творах О. Сліпця.
4. Морально-психологічний вимір драматургії Лідії Чупіс.
| -
| 1. Олександр Гаврош: Неда Неждана: «Я вірю в театра-льну революцію» // https:// litakcent.com/2010/02/12/neda-nezhdana-ja-virju-v teatralnu-revoljuciju-2.html.
2. Український театр ХХ сто-ліття / Редкол.: Н. Корнієнко та ін. – К., 2003.
3. Липківська Г. Десять років по ревізії. Погляд на вітчиз-няну сцену на рубежі століть // Вісник Льв. універ. Серія мистецтвозн. Вип. 1. – Л., 2001. – С. 79–100.
4. Бондарева О. Є. Міф та антиміф у жанровому моде-люванні української драма-тургії кінця ХХ – початку ХХІ століття: Автореф. дис... д-ра наук: 10.01.01. – К., 2007.
| У чеканні театру. Антологія молодої драматургії. – Л., 1998.
Сучасна українська драматургія: Альманах. – К., 2007.
| -
|
|