Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Провина юдеїв.
1. Ось чому немає тобі виправдання, кожна людино, що судиш іншого; бо тим самим судом, яким судиш іншого, осуджуєш себе, тому що судячи іншого, чиниш те саме. 2. А ми знаємо, що справедливий суд Божий на тих, хто таке чинить. 3. Невже сподіваєшся ти, людино, що уникнеш суду Божого, осуджуючи такі діяння і сама вчиняєш те саме? 4. Або нехтуєш багатством Його доброти, лагідности і довготерплячости Божої, не розуміючи, що Божа доброта веде тебе до каяття? 5. Однак через упертість твою і нерозкаяність серця, ти сама собі збираєш гнів на день гніву і одкровення праведного суду від Бога, 6. Котрий віддасть належне кожному за його вчинками: 7. Тим, що наполегливо добрими справами шукають слави, честі і безсмертя, – життя вічне. 8. А тим, котрі чинять спротив і не підкоряються істині, але віддаються неправді, – лють та гнів. 9. Скорбота й утиски всілякій душі людини, котра чинить лихе, по-перше, – юдея, а потім і грека! 10. І навпаки, слава і честь, і мир всілякому, хто чинить добро, по-перше, юдеєві, а відтак і грекові! 11. Бо немає упереджености у Бога. 12. Ті, котрі, не маючи Закону, згрішили, поза Законом і загинуть; а ті, котрі під Законом згрішили, за Законом й судитимуться, – 13. Тому що не слухачі Закону праведні перед Богом, але виконавці Закону виправдані будуть; 14. Бо коли погани, що не мають Закону, за природою законне чинять, то, не маючи Закону, вони самі собі закон: 15. Вони показують, що справа закону в них написана в серцях, про що засвідчує їхня совість і думки їхні, то звинувачуючи, а то виправдовуючи одна одну, – 16. Того дня, коли, за благовістям моїм, Бог буде судити утаємничені справи людей через Ісуса Христа. 17. Ось ти називаєшся юдеєм, і заспокоюєш себе Законом і хвалишся Богом, 18. І знаєш волю Його, і розумієш найкраще, навчаючись із Закону. 19. І маєш певність, що ти провідник для сліпих, світло для тих, що знаходяться в пітьмі, 20. Наставник невігласів (нерозумних), навчитель дітей, що має в Законі взірець ведення та істини; 21. То як же ти, навчаючи іншого, не навчаєш себе самого? 22. Проповідуєш не красти, а сам крадеш! І кажеш: Не чини перелюбу, а сам чиниш перелюб. Гидуєш ідолами, а сам святокрадець! 23. Хвалишся Законом, а зневажанням Закону безчестиш Бога! 24. Бо заради вас, як написано, ймення Боже зневажається в поганів. 25. Обрізання корисне, якщо виконуєш Закон; а якщо ти нехтуєш Законом, то обрізання твоє стало необрізанням. 26. Отож, якщо необрізаний дотримується настанов Закону, то його необрізання чи не зарахується йому за обрізання? 27. І необрізаний з природи, що виконує Закон, чи не осудить тебе, що нехтуєш Законом, маючи Писання і обрізання? 28. Бо не той юдей, хто схожий на нього зовні, і не те обрізання, котре зовнішнє, на плоті; 29. Але той юдей, хто внутрішньо такий, і те обрізання, котре в серці, за духом, а не за буквою: йому й похвала не від людей, але від Бога.
|