Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Чудові Божі шляхи з Ізраїлем.
1. Істину виповідаю у Христі, не обманюю, засвідчує мені совість моя в Дусі Святому, 2. Що велика для мене скорбота і невпинне страждання серцю моєму. 3. Я бажав би сам бути відлученим від Христа за братів моїх, рідних мені плоттю, 4. Себто, ізраїльтян, котрим належить усиновлення, і слава, і заповіти, і законодавство, і богослужіння, і обітниці; 5. Їхні й батьки, і від них Христос у плоті, Бог, що є над усім, благословенний навіки, Амінь. 6. Проте не так, щоб слово Боже не справдилося. Бо не всі ті ізраїльтяни, що від Ізраїля, 7. І не всі діти Авраама, котрі від насіння його; але сказано: В Ісаакові назветься тобі насіння. 8. Себто, не тілесні діти є діти Божі, – але діти обітниці визнаються за насіння. 9. А слово обітниці таке: О цій же порі прийду, і в Сарри буде син. 10. І не одне це: але так було з Ревеккою, коли вона зачала водночас двох синів від Ісаака, батька нашого; 11. Бо коли вони ще не народилися і не вчинили нічого доброго чи лихого, – щоб воля Божа у вибранні звершувалася, 12. Не від справ, але від Того, Хто прикликає, – сказано було їй: Більший буде у рабстві в меншого. 13. Як написано: Якова Я полюбив, а Ісава зненавидів. 14. То що скажемо? Невже неправда у Бога? Зовсім ні; 15. Бо Він каже Мойсеєві: Кого милувати, помилую; кого жаліти, пожалію. 16. Отже, помилування залежить не від того, хто бажає, і не від того, хто прагне, але від Бога, що милує. 17. Бо Писання каже фараонові: Для тебе самого Я поставив якраз тебе, аби показати над тобою силу Мою і щоби проповідувано було ймення Моє по всій землі. 18. Отож, кого хоче, милує, а кого хоче, ожорсточує. 19. Ти скажеш мені: За що ж іще звинувачують? Бо хто чинитиме опір Його волі? 20. А хто ти, людино, що сперечаєшся з Богом? Хіба виріб скаже виробникові своєму: Навіщо ти отак мене учинив? 21. Чи не має гончар влади над глиною, щоб з тієї ж суміші вчинити одну посудину для почесного використання, а іншу для низького? 22. То й що, коли Бог, бажаючи показати гнів і явити могутність Свою, з великим довготерпінням щадив посудини гніву, готові до загибелі, 23. Щоб разом виявити багатство слави Своєї над посудинами милосердя, котрі Він приготував на славу; 24. Над нами, котрих Він покликав не лише з юдеїв, але також із поганів? 25. Як також в Осії каже: Не Мій народ назву Моїм народом, і не улюблену – улюбленою. 26. І на тому місці, де сказано їм: Ви не Мій народ, вони названі будуть синами Бога Живого. 27. А Ісая проголошує про Ізраїля: А хоча б сини Ізраїлеві були числом, як пісок морський, лише останок врятується; 28. Бо справу закінчує і невдовзі вирішить по правді, справу рішучу звершить Господь на землі. 29. І, як провістив Ісая: Якби Господь Саваот не залишив нам насіння, то ми стали б, як Содом, і були б схожі на Гомору. 30. То що скажемо? Погани, що не шукали праведности, дістали праведність од віри; 31. А Ізраїль, що шукав Закону праведности, не досяг до Закону праведности. 32. Чому? Тому що шукали не у вірі, а в справах закону, бо спіткнулися об камінь спотикання. 33. Як написано: Ось кладу в Сіоні камінь спотикання і камінь спокуси, але кожний, хто вірує в Нього, не осоромиться.
|