Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Ақ анадан» емделуі






 

Нұ ржиян жас кү нінен кө п қ иыншылық кө ріп ауырады. 1996 жылы шашы тү гел тү сіп қ алады. Шашының тү суі тө бесінен басталды. Тө бесіндегі ембегі (родничок) жұ қ арып, кішкентай жаң а туғ ан баланыкі сияқ ты былқ ылдап қ алады. Ә кесі қ ызыма дұ ғ а салынды деп «Ақ анағ а» алып барады. Осы жерде сегіз ай ем алады. Тү ркістанғ а барып келгеннен кейін шашы қ айта шығ ып ембегі қ атайып жабылады.

«Ақ ана» Нұ ржиянғ а: «Сенің бойың да қ асиетің бар, оны ұ стау керек», – дейді.

– Жоқ, мен қ асиетімді алмаймын. Тек Аллағ а қ ұ лшылық етіп, Алланың жолымен жү ремін.

Нұ ржиян Аллағ а қ ұ лшылық етіп, бес уақ ыт намазын оқ ып, таза имандылық жолымен жү реді. Онан соң қ айтадан демікпемен ауырады (бронхиальный астма). Сө йтіп жү ргенде бір кө ршісі «Ең бекші» ауылындағ ы егделеу келген емші тү рік ә йеліне алып барады.

– Балам, сенің бойың да қ асиетің бар. Ұ стамасаң болмайды. Ө зің е қ иын болады. Қ азір ә руақ тардың жолы оянып жатыр, бес ата деген киелі аталар ә руақ тары оянды. Тым болмаса бес атаның басына барып батасын ал.

– Апай, менің кү йеуім осыны тү сінбейді, ө зіме шатырың кетіп қ алғ ан деп ұ рсады.

– Олай болса, кү йеуің ді менің алдыма алып кел, ә уселесін кө ріп алайын.

Нұ ржиян Бауыржанды алдап-сулап емші тү рік ә йеліне апарады.

– Сен бала неге ә йелің е қ ыжалат саласың? Неге алдынан шығ асың? Білесің бе, бұ л баланың қ асиетінің сондай зор екенін. Соның қ адірін тү сінбей жү рсің, сен бала!

Сонан кейін Бауыржанның кө зінше:

– Балам, қ орық пай қ ұ малағ ың ды шашып сө йлеп, қ олың а қ амшың ды алып кісілерді емдей бер.

Бауыржан ү йге келгеннен кейін:

– Ей, тә уіп! Қ ұ малағ ың ды шашып жіберші, мағ ан қ ұ малағ ың не дер екен? – деп кү нделікті келемеждеп мазақ тай берген соң, Нұ ржиян қ олына қ ұ малағ ын ұ стай алмай қ алады.

Нұ ржиян кү ндердің кү нінде бес атаны іздеп шығ ып, жол-жө некей сің ілісі Света Тілегенқ ызы Тө легенованың ү йіне соғ ады. Барса бес атағ а барып келіпті. Кө ргендерін жырдай қ ылып айтып береді. Ол жерге Кү лайхан деген кісі апарады екен, оның мекен-жайын, телефонын сұ рап алады да, сол кісінің ү йіне барады.

– Балам, қ асиетің зор екен, бұ ны ұ стамасаң болмайды. Сені бес ата баяғ ыда қ олдағ ан екен.

Нұ ржиян есіне тү сірсе айтқ аны рас болып шығ ады. «1990 жылы ес-тү ссіз ауырып (кома) қ алдым. Ес-тү ссіз жатқ ан кезімде, бір ү лкен келбетті, кү міс сақ алды ақ сақ ал келіп қ олын қ абырғ амның астына дейін тығ ып жіберіп кө к бауырымдағ ы (селезёнка) тасымды алып операция жасады. Ө зім ө мір мен ө лімнің арасында жатсам да, бә рін сезіп, кө ріп жаттым. Ол кезде мен бес ата туралы тү к те білмейтінмін».

Нұ ржиян ауырғ анғ а дейін майлы тамақ жесе жү регі айнып қ ұ сқ ысы келеді екен, операциядан кейін ө зін кү рт жақ сы сезіне бастайды. Ол ө зін емдеген, не ө з ата-бабасының, не нағ ашы жұ ртының бір ә руағ ы екен деп шамалапты.

Кейіннен ө зін емдеген Тү ктібай атаның ә руағ ы екенін бес атағ а барғ анда суретінен қ арап біледі. Тү ктібай атаның бейнесі тура суретте бейнеленген қ алпы екен.

Кү йеуі ә йелін шақ ырса, дұ ғ а (тілек) ү стінде отырса да, дұ ғ асын тоқ татып кү йеуінің алдына келуі керек. Кү йеуі рұ қ сат бермесе ә йел нә піл (қ аза болғ ан) тұ та алмайды, себебі парыз оразаны рұ қ сатсыз тұ тады. Еркектен рұ қ сатсыз біреуге, бір нә рсе бермесін. Егер берсе сауабы еркекке, кү нә сі ә йелге болып қ алады. Ә йел еркектен рұ қ сатсыз бір жақ қ а кетпеуі керек, кетсе ү йге келгенше періштелер лағ нет айтып тұ рады. Кү йеуі зә лім болса да, ол ү йге оралғ анша Алла тағ ала жә не періштелер оғ ан қ арғ ыс айтады. Пайғ амбарымыз Мұ хаммед (с.ғ.с.)

 

Бес атағ а барғ аннан соң, іле-шала Тү ркістанғ а сапар шегу керек болды. Ол кезде Нұ ржиян да, Бауыржан да жұ мыссыз болатын. Қ аражат жоқ. Енді не істеу керек?

Ә р дү ниені Алланың қ ұ діретімен аталардың реттеп отыратынына Нұ ржиянның осы сә тте кө зі жетеді. Бауыржан мал дә рігері, жә й кезде келмейтін адамдар, малдарын емдету ү шін Бауыржанғ а кү нделікті ү ш тә улік бойы тыным таптырғ ан жоқ. Бірінен кейі бірі, кү н демей, тү н демей ү йлеріне шақ ырады. Сің біруге де мұ ршасы жоқ. Ү ш кү ннің ішінде біраз қ аражат табылды. Бауыржан рұ хсатын беріп, Нұ ржиянның қ алтасына жол пұ лын салып Тү ркістанғ а аттандырады. Ол кезде керуеннің жол пұ лы тапқ ан қ аражаттан сә л қ ымбаттау болатын.

Нұ ржиян Кү лә йхан апайына телефон шалып:

– Апай, мендегі қ аражат біраз жетің кіремей тұ р, Тү ркістанғ а бара аламын ба?

– Тұ ра-тұ р, мен басқ арушылардан сұ рап кө рейін, рұ хсат берсе барасың.

Басқ арушылар барсын деп рұ хсатын береді. Нұ ржиян қ алтасындағ ы ақ шасымен, кезінде ө лемін деп жинағ ан 25 метр ақ тығ ымен жолғ а шығ ады. Тү ркістанғ а осылайша аш-жалаң аш екеніне қ арамай, барып зиярат етіп қ айтады. Арыстанбаб бабаның басына барғ анда ата батасында: «Бала біраз қ иқ аң дадың, енді қ иқ аң дасаң не ө зің е, не балаң а кө р дайын тұ р». Нұ ржиян қ орық қ анынан жылап: «Жоқ ата, осы ата жолында ө ле-ө лгенше қ ызмет істеймін», – деп ант беріп, Алланың берген қ асиетін қ абыл алады.

Нұ ржиян Тү ркістанғ а барып келгеннен бір жылдан кейін, қ айта ө скен шашы ұ йпа-тұ йпа, киіз сияқ ты болып тарауғ а келмей қ алады. Ә кесі мен шешесі ө зің ді-ө зің кү тпейсің, шашың ды тарамайсың, сен бір жынданып қ ағ ынып кеткен адамсың деп тү сінбей кү нделікті ұ рса береді. Сонан соң ө зі ашылғ ан Тү ктібай ата ә руағ ынан шашын кесуге рұ хсат сұ райды, сауал қ ояды: «Ата, сіз менің шашымды кесуге Алла тағ аладан рұ хсат алып берің ізші», – деп. Атаның жауабын бір апта тосады. Бір аптадан кейін Тү ктібай атаның ә руағ ы: «Қ айтейін, бұ л да бір Алланың берген қ асиеті еді, адамдарың кү н бермей тисіп жатса бала, Алланың рұ хсатымен шашың ды кес, бірақ жарың а кестір», – деді. Сонда Бауыржан 2, 5 сағ ат бойы қ айшымен қ иғ алақ тап ә зер қ ияды. Бауыржан кесіп жатып: «Албасты, ә ке-шешең айтса айтқ андай, мына шашың ды тарамай, ұ йыстырып киіз қ ылып жібергенсің», – деп ұ рсады. Сонан кейін қ айшығ а ілінбеген шашты ұ старамен қ ырғ ан кезде, жерге тү скен қ ылтанақ шаштар ө зінен-ө зі ұ йысып, бір-біріне жиналып топтаса бастайды да, бір бү тінге айналады. Мұ ндай кереметті кө рген Бауыржан тізерлей отыра қ алып: «Нұ ржиян, кешірші мені. Тү сінбеушіліктен бір ә ң гіме айтып едім, қ айтып алдым», – деп ү ш қ айтара кешірім сұ райды.

Осы топтасып жиналғ ан шаш та, қ айшымен кесіліп ұ йысып қ алғ ан шаш та қ азіргі кү ні Нұ ржиянның ө з қ олында, келіп кө рген адамдар таң -тамаша қ алып, Алланың қ ұ діреттілігіне, тылсым дү ниенің бар екеніне шек келтіре алмай қ алады.

Нұ ржиян Тілегенқ ызы емші болып жан-тә німен ө зінің абыройлы борышын атқ аруда: талай пенделердің имандылық жолына тү суіне, талай пенделердің тұ рмысын тү зетуіне, кейбір пенделердің сә билі болуына, енді біреулердің созылмалы ауруларынан айығ уларына септігі тиіп жү рген аяулы да, адал, адамгершілігі мол, алдамшы дү ниеге қ ұ нық пайтын емші қ ыздарымыздың біреуі.


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.009 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал