Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Лабораторна робота №16




Креслення крюка.

Задати Layers для вісі, контура деталі, контура заготовки, розмірів, штриховки деталі, штриховки заготовки, Настроїти Text Style (Arial Italic). Настроїти Dimension Style для реальних розмірів деталі та заготовки. Настроїти додатковий Dimension Style для розмірів виноски деталі з масштабним фактором 0.2, якщо масштаб вашої виноски буде 5: 1.

Рис.1. Накреслити вісі. 1, 2 та 3 (під кутом 45˚). Накреслити внутрішне коло з центром на перетині осей. Накреслити зовнішне коло із зміщенням центра по вісі 3 в 4 квадрант – 4 по Х та 4 по Y. Накреслити лінії які визначають перший діаметр циліндричної ділянки та лінії, розташовані під кутами 60˚ з центра внутрішнього кола. Рис.2. Коментарі до базових примітивів
Рис.3. Накреслити коло 4 командою Circle/Ttt – Ttt –умова торкання до трьох примітивів: до лінії 1, до лінії 3 та до внутрішнього кола. Рис.4. Командою Trim обрізати коло 4 по лінію 3 та внутрішне коло.. На запит команди Select objects (виділити границі, по які буде обрізано примітиви), вибрати лінію 3 та внутрішне коло, завершити вибір границь натискуванням на ліву кнопку миші. Наступний запит команди потребує вибору тих часток кола 4, які потрібно обрізати.
Рис.5. Командою Offset, якій надати відстань 4, накреслити еквідістантні кола 5 та 6 відносно зовнішнього та внутрішнього кіл. Накреслити кола 7 та 8 командою Circle/Ttt – Ttt –умова торкання до трьох примітивів: до ліній, що розташовані під 60˚, та до кіл 5 і 6. 1, Рис.6. Командою Trim обрізати кола 5, 6, 7, 8 відносно одно одного. На запит команди Select objects (виділити границі, по які буде обрізано примітиви), вибрати всі означені кола, завершити вибір границь натискуванням на ліву кнопку миші. Наступний запит команди потребує вибору тих часток кіл, які потрібно обрізати.
Рис.7. Коло 11 креслиться еквидистантним колу 4 радіусом R. R дорівнює відстані від центра до точки перетину зовнішнього кола лінією, що з’єднує центр зовнішнього кола та центр кола 4. Таким чином коло 11 гарантовано торкається зовнішнього кола, але не торкається вертикальної лінії 10. Можливі два варіанти розміщення кола 11: коло 11 не торкається лінії 10 (рис.8) і коло 11 перетинає лінію 10 (рисю9).. Обов’язково включити прив’язку «торкання». Рис.8. Заміряти радіус кола 11 командою Dimension/R. Назначити R1< R; R1 слід назначити таким, щоб його центр був як можна ближче до лінії 9 – границі циліндричної частини крюка. Накреслити коло 11 радіусом R1 за допомогою команди Circle/Ttr – Ttr – креслиться коло з умовою торкання кола до двох примітивів: (слід підвести курсор миші до лінії 10 та до зовнішнього кола) і ввести радіуса назначеного R1. Перевірити місце центра кола комаyдою Object Snap/ Center.  
  Рис.9. Заміряти радіус кола 11 командою Dimension/R. Назначити R1> R; R1 слід назначити таким, щоб його центр був як можна ближче до лінії 9 – границі циліндричної частини крюка. Накреслити коло 11 радіусом R1 з умовами, як у попередньому випадку (рис.8).     Рис.10. Командою Erase знищіти всі тимчасові примітиви.
  Рис.11.. Командою Trim обрізати коло 11 відносно лінії 10 та зовнішнього кола. На запит команди Select objects (виділити границі, по які буде обрізано примітиви), вибрати лінію 10 та зовнішне коло, завершити вибір границь натискуванням на ліву кнопку миші. Наступний запит команди потребує вибору часток кола 11, які потрібно обрізати.     Рис.12. За для проектування контуру крюка в нижній частині розглянемо фрагмент, відокремлений рамкою (штрихова лінія).
Рис.13. Накреслити коло командою Circle/Ttr – Ttr –умова торкання кола до двох примітивів: (до лінії 2 та до внутрішнього кола) і введення радіуса. Нехай радіус R1 дорівнює радіусу зовнішнього кола. Рис.14. Накреслити коло радіусом R командою Circle/Ttr – Ttr –умова торкання кола до двох примітивів: (до лінії 12 та до кола радіусом R1) і введення радіуса R.
  Рис.15. Командою Trim обрізати коло R1 відносно кола R та внутрішнього кола і обрізати зовнішне коло відносно кола R. На запит команди Select objects (виділити границі, по які буде обрізано примітиви), вибрати кола R, R1 та внутрішне коло, завершити вибір границь натискуванням на ліву кнопку миші. Наступний запит команди потребує вибору часток кол R, R1 та зовнішнього кіл, які потрібно обрізати.     Рис.16.. Накреслити коло R1 командою Circle/Ttr – Ttr – умова торкання кола до двох примітивів: (до кола R та до зовнішнього кола) і введення радіуса. Нехай радіус R1 дорівнює радіусу зовнішнього кола.
Рис.17. Командою Trim обрізати коло R1 відносно кола R та внутрішнього кола і обрізати зовнішне коло відносно кола R. На запит команди Select objects (виділити границі, по які буде обрізано примітиви), вибрати кола R, R1 та внутрішне коло, завершити вибір границь натискуванням на ліву кнопку миші. Наступний запит команди потребує вибору часток кол R, R1 та зовнішнього кіл, які потрібно обрізати. Рис.18. На окремому рівні проставити всі необхідні розміри

Данная страница нарушает авторские права?


mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.008 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал