Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Опис гри. Діти утворюють коло, стаючи по двоє обличчям один до одного, подають руки і творять «гніздо»
Діти утворюють коло, стаючи по двоє обличчям один до одного, подають руки і творять «гніздо» Гніздо від гнізда «звивається»на відстані 2- 6 кроків. В середині кожного гнізда між руками стає «лисиця». Дитина, що починає гру, стає посередині, як «бездомна лисиця», тричі плеще в долоні та голосно говорить: «Лисиці з гнізда». Лисиці швидко перемінюються місцями, а бездомна лисиця намагається швидше захопити порожнє гніздо. Дитина, яка залишилася без місця, в новою бездомною лисицею. Коли лисиці змінюють місця, то діти що творять гніздо, не повинні розривати руки. Гра розвиває: швидкість. «ДВОЕ- МАЛО, ТРЕТІЙ-ЗАЙВИЙ» Місце проведення: подвір'я, майданчик, галявина. Опис гри. Діти стають у круг по двоє, один за одним. Одна пара бігає: один тікає, а другий його доганяє і намагається торкнутися. Втікач стає попереду якоїсь пари і той, що опинився ззаду третім, мусить тікати. Примітка: Якщо гравець, що доганяє, торкнеться гравця, що тікає, тоді вже перший тікає, а другий починає його доганяти. Гра розвиває: швидкість. «ОСА» Місце проведення: подвір'я, майданчик, галявина. Опис гри. Учасників – непарна кількість. Діти утворюють пари. Той, хто залишився сам, - «оса». Вона займає визначене місце. Пари розлучаються і діти юрбою прибігають до оси й питають: «Осо, осо, а чи ти дуже лиха?» та відповідає: «Як укушу, так знатимете! Я не зла, ні лиха, а кого захочу, того й зловлю». Правила гри: після цих слів вона ловить тих дітей, що біжать або стоять поодинці. В момент наближення оси гравці швидко об'єднуються в пари, при її віддаленні – розлучаються і переміщуються довільно. Примітка. Гравець, котрого оса спіймає, змінює її. Гра розвиває: швидкість. «СІРИЙ ВОВК» Місце проведення: подвір'я, майданчик, галявина. Опис гри. За загальною згодою діти вибирають «вовка». Він, «згорбившись», взявшись під щоку, сідає на горбинку і мовчить. Діти не чіпають його, а рвуть біля нього траву і промовляють: Ірау, шрзу. Горішечки. Не боюсь вовка ні трішечки. Після цих слів діти кидають на вовка нещипану траву і тікають. Вовк їх доганяє, хоче вхопити котрогось. Кого вхопить, той стає вовком, і гра продовжується. Гра розвиває: швидкість.
«ВАРЕНА РІПКА» Місце проведення: подвір'я, майданчик, галявина. Опис гри. Діти, взявшись за руки і швидко обертаючись колом, приспівують: Вареної ріпки держитесь кріпко: Як хто увірветься, тому не минеться. Обертаються, поки хто одірветься з кола. Потім гра гра починається спочатку. Гра розвиває: швидкість. «ПТИЦІ» Місце проведення: - подвір'я, майданчик, галявина.
|