Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Методика проведення українських народних рухливих ігор для розвитку у дітей швидкості
«БУЗЬКИ» Місце проведення: спортивний майданчик, спорт за л. Інвентар: гімнастичні обручі. Правила гри: Усі учасники гри малюють собі кола, діаметром 1м (можна використовувати гімнастичні обручі) і стають у них на одній нозі. Вчитель говорить: ”Бузьки, полетіли! ”. Всі учасники гри бігають по майданчику, махають руками. Вчитель забирає одне гніздо і говорить: ”Бузьки прилетіли! ” Всі учасники займають будь які гнізда і стоять на одній нозі. Хто не має гнізда-виходить з гри. Гра розвиває: швидкість, уважність, рівновагу. Схема рухливої гри " Бузьки"
Умовні позначки: - гравці; - гімнастичні обручі; - вчитель
«ВОВК У РОВІ» Місце проведення: спортивний майданчик, спорт за л. Інвентар: маска вовка. Правила гри: на майданчику накреслити 2 паралельні лінії на відстані 1-2 м одна від одної. Це рів, де живе вовк (потрібна маска). Інші учасники - кози, вони стоять на одному боці майданчика, за 10-12 кроків від рову. На умовний сигнал вчителя, кози перебігають з одного боку майданчика на інший, перестрибуючи через рів. Вовк намагається їх спіймати, доторкнувшись до них рукою. Спіймані кози відходять у бік. Коли всі кози перестрибнуть через рів, вони повертаються на попереднє місце і знову перестрибують рів. Після того, як спіймано 3-5 кіз, гра завершується. Вказівки до гри: вовк не має право виходити за межі рову. Коза, яка не перестрибнула, а перебігла рів, вважається спійманою. Якщо учнів багато, призначають 2 вовків. Гра розвиває: швидкість, уважність. Схема рухливої гри " Вовк у рові"
Умовні позначки: - вовк; - вчитель. -гравці; -напрям руху гравців «КВОЧКА» Місце проведення: спортивний майданчик, спорт за л. Інвентар: кілочок, мотузок Правила гри: забивають в землю кілочок, прив’язують мотузок до кілочка і за вибором хтось із учнів стає за квочку і, взявшись за кінець мотузки, приспівує: Ходить квочка Коло кілочка, Водить діток, Дрібних квіток, Діти-квіти: ”Квок” Після останнього рядка усі розбігаються хто куди, а квочка квокче і ловить їх та збирає до купи. Гра розвиває: швидкість, уважність. Схема рухливої гри " Квочка"
Умовні позначки: - квочка;
- гравці;
- вчитель «КІТ І МИШКА» Місце проведення: спортивний майданчик, спорт за л. Правила гри: учні утворюють коло. Один із гравців - кіт, другий - мишка. Мишка втікає від кота. Учні, які стоять у колі, вільно пропускають мишку під руками і заважають коту пробігати під руками. Коли кіт спіймав мишку, призначається нова пара. Для того, щоб кіт швидше спіймав мишу, у колі роблять кілька воріт, через які кіт може вільно пробігати. Гра розвиває: швидкість, уважність. Схема рухливої гри " Кіт і миша"
Умовні позначки: - кіт; - гравці; - вчитель; - мишка «ПАНАС» Місце проведення: спортивний майданчик, спорт за л. Інвентар: хустинка чи рушник. Правила гри: У грі можуть брати участь хлопчики і дівчатка. За бажанням хтось стає Панасом. Йому зав’язують очі хустинкою чи рушником. Виводять на середину кола і звертаються до нього з такими словами: - Панас, Панас, на чому стоїш? - На камені! - Що продаєш? - Квас. - Лови курей, але не нас! Панас починає ловити. Кого впіймає, той стає Панасом. Гра розвиває: швидкість, уважність. Схема рухливої гри " Панас"
Умовні позначки: - вчитель; - Панас; - гравці
«ПТАХИ І ЗОЗУЛЯ» Місце проведення: спортивний майданчик, спорт за л. Інвентар: гімнастичні обручі. Правила гри: на одному боці майданчика діти креслять невеликі кола (можна використовувати гімнастичні обручі). Це гнізда птахів. Одна дитина-зозуля, вона стоїть осторонь, бо немає гнізда. На слова вчителя «ПТАХИ ПОЛЕТІЛИ», діти вибігають з гнізд у різні боки. Зозуля літає разом з ними. На слова ПТАХИ «ДОДОМУ» всі біжать до своїх гнізд, а зозуля намагається швидко зайняти чиєсь гніздо. Птах, що залишився без місця, стає зозулею. Гра розвиває: швидкість, уважність. Схема рухливої гри " Птахи і зозуля" Умовні позначки:
- птахи у гнізді;
- зозуля; - вчитель
«ХЛІБЧИК» Місце проведення: спортивний майданчик, спорт за л. Правила гри: спереду стає хтось один. А за ним-усі парами. Перша каже: - Печу, печу хлібчик - А випечеш? –озивається остання пара. - Випечу - А втечеш? - Побачу І зразу ж біжить, а задня пара його ловить. Хто спіймає, з тим стає в парі спереду. А хто залишиться без пари, пектиме хлібчик. Гра розвиває: швидкість, уважність. Схема рухливої гри " Хлібчик"
Умовні позначки:
- гравці; - ведучий; - вчитель
«МОРЕ ХВИЛЮЄТЬСЯ» Місце проведення: спортивний майданчик, спорт за л. Інвентар: гімнастичні обручі. Правила гри: вибирають ведучого (запитання про море). Потім розставляють гімнастичні обручі (їх має бути менше, ніж учасників гри) й після слів ведучого: Море хвилюється – раз! Море хвилюється – два! Море хвилюється – три! гравці починають бігати, стрибати, імітувати хвилі. МОРЕ СПОКІЙНЕ – вигукує ведучий, і гравці вмить займають свої місця в обручах. Діти, які залишились без обруча, повинні відкупитися - заспівати пісню, розповісти вірш, анекдот, виконати танок і т.д. Гра розвиває: швидкість, уважність. Схема рухливої гри " Море хвилюється"
Умовні позначки: - ведучий; - вчитель; - гімнастичні обручі; - гравці «У РІЧКУ, ГОП!» Місце проведення: спортивний майданчик, спорт за л. Правила гри: дві шеренги стають одна проти одної на відстані 3-4 метрів. Вчитель подає команду: - У річку гоп! –всі стрибають вперед. - На берег гоп! – всі стрибають назад. Часто вчитель падає однакову команду декілька разів. У такому випадку всі залишаються на своїх місцях. Наприклад: - У річку гоп! –всі стрибають вперед. - У річку гоп! –всі стоять на місці. Хто стрибнув, той вибуває з гри. Гра продовжується до останнього гравця. Гра розвиває: уважність, спритність. Схема рухливої гри " У річку, гоп! "
Умовні позначки:
- - гравці; - вчитель
«РЕГІТ» Місце проведення: спортивний майданчик.
|