Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Опис гри. Всі стають у ряд по двоє, а спереду один - регіт
Всі стають у ряд по двоє, а спереду один - " регіт". Регіт каже: Горю, горю, палаю, Кого люблю, спіймаю! Раз, два, три! Остання пара - лети! Остання пара біжить, регіт ловить. Кого вловив, з тим стає в пару, а той, хто лишився, - буде реготом. Якщо регіт нікого не вловить, ця пара, що тікала, стає попереду, а регіт лишається реготом, аж поки когось не вловить. Гра розвиває: уважність, спритність. «ЛАСТІВКА» Місце проведення: спортивний майданчик, спорт за л. Правила гри: усі учні стають у 2 ряди обличчям один до одного. Хтось один лишається між рядами, підходить до когось, кладе руку на плече з-за спини: - Ластівко, ластівко, утечеш? - Сама поїси? - Утечу, поїм. - Хліба напечеш? - Мені не даси? - Напечу, не дам…. Ластівка тікає, бігає навколо тих, хто в рядах. Той, хто стоїть між рядами, ловить. У цю гру можуть грати і двоє дітей. Один кладе руку на долоні іншого. Той ляскає по долонях і каже: ”Печу, печу ластівку” -А утечеш? - Утечу! - і тікає, а інший доганяє. Гра розвиває: швидкість. Схема рухливої гри " Ластівка "
Умовні позначки: - вчитель; - ведучий;
- гравці «ЛАТКА» Місце проведення: спортивний майданчик, спорт за л. Правила гри: хтось говорить: Давайте гратися в Латки. І одразу ж торкається долонею плеча чи спини сусіда. Тікає, примовляючи: Латка-битка, шовкова нитка, на мені не була, на тобі згнила! Побитий переслідує втікача, але не промине полатати і кожного іншого, хто потрапить під руку. Ударивши, говорить: ЛАТКА. Полатаний в свою чергу намагається передати латку третьому. Якщо не вдається, повертає її тому, хто його побив. Гра розвиває: швидкість. «ПТАХИ» Місце проведення: спортивний майданчик, спорт за л. Правила гри: діти жеребкуванням обирають ведучого і яструба, решта-птахи. Ведучий потай від яструба дає назву кожній пташці, зозуля, ворона, і т.д. Прилітає яструб, між ним і ведучим відбувається діалог: - Ти за ким прилетів? - За пташкою - За якою? - За зозулею(вороною, горобцем…….) Зозуля вибігає з групи, а яструб намагається піймати її. Якщо ж яструб назвав пташку, якої немає серед учасників гри, ведучий проганяє його. Гра триває доти, поки яструб не переловить всіх пташок. Гра розвиває: швидкість. Схема рухливої гри " Птахи "
Умовні позначки: - птахи; - яструб; - зозуля; - вчитель «У ЗАЙЧИКА» Місце проведення: спортивний майданчик, спорт за л. Правила гри: щоб визначити, хто буде зайчиком, проказують таку лічилку: Біжить зайчик, що не втече, Перекинув вушка через плече, Втікай зайчику до чаю, А то я тебе спіймаю. Всі діти утворюють коло, зайчик - всередині. Діти йдуть по коло, промовляючи: Загородили ми зайчика кругом, Не може зайчик вискочити, Не пустимо зайчика на волю, Хай буде у нас в неволі. Зайчик проривається і хотів би вискочити, а ті, що в колі, не дають: перетинають зчепленими руками, стають щільніше, заступаючи дорогу. Коли зайчик прорветься, всі кидаються ловити його. Хто спіймає, той стає наступним зайчиком. Гра розвиває: швидкість. Схема рухливої гри " У зайчика"
Умовні позначки: - гравці у колі; - зайчик; - вчитель «КВАЧ ПАРАМИ» Місце проведення: спортивний майданчик, спорт за л. Правила гри. Гравці розміщуються на майданчику. Один із них ведучий – квач. За сигналом квач намагається догнати когось із гравців і доторкнутися до будь-якого гравця з пари рукою. Ті гравці, до яких доторкнулись, зупиняються і голосно говорять: Ми квачі! Гра повторюється. Виграє та пара, яка жодного разу або меншу кількість разів була квачем. Гра розвиває: швидкість Схема рухливої гри " Квач парами"
Умовні позначки: - вчитель; - гравці; - квачі
«ТРЕТІЙ ЗАЙВИЙ» Місце проведення: спортивний майданчик, спорт за л. Правила гри: учні стають парами один за одним по колу обличчям до центра. Вибирають двох ведучих, які розміщуються за колом. Один з них тікає, другий – наздоганяє. Гравець, який тікає, має право вбігти в коло і стати попереду будь якої пари. Дитина у колі, яка стала третьої, починає втікати і рятуватися від ловця. Спіймавши дитину, ловець сам починає втікати, а інший гравець – ловити. Перемагають діти, які менший час були в ролі ловців. Гра розвиває: швидкість. Схема рухливої гри " Третій зайвий"
Умовні позначки: - ловець; - втікач; - гравці; - вчитель
«ЩІТКА» Місце проведення: спортивний майданчик.
|