Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Мен елімнің патриотымын






Ө зінің туғ ан елін, жерін сү ю – табиғ и қ ұ былыс. Ә рбір адамның бойында осындай қ асиет болғ анда, елде мық ты болады. Ә сіресе, ө ркениетті елдердің барлығ ында ол елдердің азаматтары ө з мемлекеттерін мақ тан етеді. Осындай мақ таныш сезімнің аясында ү лкен сенім жатыр. Қ азақ елінің тә уелсіздігі нығ айғ ан сайын азаматтардың мемлекетке деген сенімі арта тү суде. Патриоттық сенім бар жерде мемлекеттің тұ тастығ ы артады. Қ азіргі кезде ә ртү рлі діндердің, ұ лттардың ө кілдері мекен ететін Қ азақ стан - баршамыздың ортақ ү йіміз. Осы ортақ ү йіміздің шаң ырағ ы биік, болашағ ы жарқ ын болуына бә ріміз мү дделіміз. Егер еліміз осындай берік болса, онда біздің де жағ дайымыз жақ сы болмақ. Осыны тү сінген адам, соғ ан қ ызмет еткен азамат – ө з елінің шынайы патриоты. Отаншылдық сезім – тек елімді сү йемін деуден ғ ана тұ рмайды. Патриоттық сезім – ең алдымен елің нің тарихын, дә стү рін, тілін жақ сы білуден басталады. Елің нің ө ткенін жақ сы білсең, - бү гіннің қ адірін ұ ғ ынасың. Сондық тан, ә сіресе, жас ұ рпақ елінің ө ткенін білгені жө н. Біздің патриоттық сезіміміз еліміздің жетістіктеріне сү йсінуден айрық ша байқ алады. Мә селен, Қ азақ станның ә лемдегі беделінің артуы, қ азіргі кезде Астананың ө ркениетті дамуы, экономикадағ ы жетістіктер. Сондай-ақ, бү гінгі таң да елімізді ә лемге танытудың ү лкен бір жолы – ө нер мен спорт саласында.

Ә рбір адам ең алдымен ө з елін мақ тан ете білуге міндетті. Қ азақ елінің тарихы терең болмаса осынша алып жерді иемденбес еді. Қ азақ станның басты халқ ын қ ұ райтын қ азақ халқ ының ерлігі мен елдігі болмаса дербес мемлекеттікке де жетпес едік. Ал бү гінгі таң да ұ лтына қ арамастан ә рбір азамат қ азақ елін шын мақ таныш етіп, соғ ан қ ызмет етсе, онда біздің Отанымыз алдың ғ ы қ атарлы елдердің санатына қ осылады. Сондық тан еліміздің нағ ыз патриоты бола білейік.

 

Кө шпенділер ө ркениеті.

Ә рбір ұ лттық мә дениет бос кең істікте емес, адамдандырылғ ан қ оршағ ан ортада ә рекет етеді. Мә дени кең істік оқ шау, мә ң гіге берілген енші емес. Ол тарихи ағ ынның ө рісі болып табылады. Мә дени кең істіктің маң ызды қ асиеті — оның тылсымдық сипаты. Мысалы, «ата қ оныс» ұ ғ ымы кө пшелілер ү шін қ асиетті, ол ө з жерінің тұ тастығ ының кепілі жә не кө ршілес жатқ ан мекендерге де қ ол сұ ғ уғ а болмайтындығ ын мойындайды. Қ ауымдық қ атынас мекендер егемендігінен туады. Ата қ оныстың ә рбір жағ рафиялық белгілері халық санасында киелі жерлер деп есептелінеді, яғ ни қ оршағ ан орта киелі таулардан, ө зен- кө лдерден, аң ғ арлар мен тө белерден, аруақ тар жататын молалардан т.б. тұ рады. Олардың қ асиеттілігі аң ыз-ә псаналарда, жырлар мен кө семсө здерде болашақ ұ рпақ тарғ а мұ ра ретінде қ алдырылғ ан.

Белгілі бір парасаттылық, ізгілік, ұ стамдылық, интуициялық жоғ ары қ абілеттері жоқ адамдар қ атал далада ө мір сү ре алмас еді. Кең істікке ү йлесімді мә дениетте адам мен табиғ аттың арасында «қ ытай қ орғ аны» тұ рғ ан жоқ. Керісінше, мә дениет олардың арасындағ ы нә зік ү ндестікті (гармонияны) білдіретін дә некер қ ызметін атқ арады. Қ азақ тың тө л мә дениетінде экологиялық мә селе ә дептіліктік жү йесіндігі обал жә не сауап деген ұ ғ ымдармен тікелей байланыстырылды.

Табиғ ат аясындағ ы мә дениетті қ атып-сеніп қ алғ ан, ө згеріссіз ә лем дейтін пікірлер де ә дебиетте жиі кездеседі. Алайда, бұ л осы мә дениетке тынымсыз қ озғ алыс тә н екендігін аң ғ армаудан туады. Шексіз далада бір орында тоқ талып қ алу кө шпелілік тіршілікке сә йкес келмейді. Ол мезгілдік, вегитациялық заң дылық тарғ а бағ ынып, қ озғ алыс шең берінен шық пайды. Ә рине бұ л қ озғ алыс негізінен қ айталанбалы, тұ рақ ты сипатта болады. Қ уаң даланы игеру табиғ атты ө згертуге емес, қ айта оның ажырамас бір бө лігіне айналуғ а бағ ытталғ ан. Яғ ни, адам табиғ ат қ ұ былыстарына тә уелді

 


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.008 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал