Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Розділ 2. Аналітичний розділ ⇐ ПредыдущаяСтр 6 из 6
2.1.Розгляд аналогічних робіт відомих майстрів. Художник Василь Григорович Перов у своїй картині «Мисливці на привалі»(рис. 2.1) зобразив людей, які повертаються з полювання. Вони трохи втомилися і вирішили поділитися своїми враженнями один з одним, поділитися традиційними мисливськими байками. «Мисливці на привалі»(рис. 2.1) У центрі композиції три мисливці, дуже різні, але кожен з них по своєму цікавий. Для автора було важливо сконцентрувати увагу глядача на центральних фігурах картини, фон не повинен відволікати від головного в роботі. Світло в картині, сконцентроване на обличчях і руках героїв, дозволяє художнику повніше розкрити внутрішній світ своїх моделей. І лише навколишня природа не поділяє безтурботності і достатку мисливців. У небі тривожно кружляють птахи, насуваються похмурі хмари. Гілки чагарнику навколо завмерли в якомусь тривожному очікуванні. Але задоволені полюванням і захоплені розповіддю чоловіки не помічають цього напруги. Ця робота не є досить близькою до моєї теми за композицією, але в ній також присутня яскрава емоційність головних героїв, де кожен із них є різним за характером, але по своєму цікавим і змістовним. Також прикладом аналогічної роботи може служити картина художника Клода Моне «Сніданок на траві» (рис. 2.2) На картині зображено збори елегантних чоловіків і жінок, які влаштували пікнік на природі в тіні вікових дерев. По серцю, вирізаному на корі одного з них, можна судити, в якому романтичному настрої Моне створював цей шедевр. «Сніданок на траві»(рис. 2.2) На іншій картині художника Клода Моне «Дами в саду»(рис. 2.3) ми можемо бачити дам, відпочиваючих в тіні садових дерев. Жіночі фігури стають невід'ємною частиною квітучого пейзажу, його окрасою, подібно прекрасним квітам. Дами немов зливаються з пейзажем, на їхні сукні кидають тінь зростаючі кущі і плодове деревце. Картина дуже близька до моєї теми дипломної роботи, в якій присутня гармонія взаємин людини і природи. Аналогічним є передача світлових ефектів, сонячного. Ця картина є досить близькою до моєї за колоритом і станом природи. «Дами в саду»(рис. 2.3) У композиції художник зображує розташування фігур спиною і в півоберта, обрізані краї пишних суконь. Глядачеві представлені чотири жінки, що гуляють по саду. Через те що живописець не дає нам добре розглянути жодного особи - дами то прикривають обличчя квітами, то ховаються за тінь парасольки, то демонструють лише свій профіль. Своєю метою художник бачить опис взаємин людини з навколишнім світом. Багато корисного я відкрила для себе в роботах Клода Моне. В багатьох його робіт завдання полягало в тому, щоб зробити людську фігуру складовою частиною пейзажу, оточити її світлом і повітрям, домогтися граничної природності всього зображення в цілому. Моне використовує в картині «Дами в саду» традиційний прийом контрастного зіставлення світла і тіні. Композиція картини продумано введена художником з тим, щоб ще більш посилити відчуття граничної природності і безпосередності зображеного на полотні мотиву навколишньої дійсності. Прикладом картин на тему «Відпочинок» можуть служити роботи одного з сучасних відомих художників – Олександра Аверіна. Основна тема картин художника - жанрові сцени з чарівними панянками на тлі квітучих лугів і садів, тінистих річкових берегів, сонячних морських пейзажів. Його роботи подібні до моєї за яскравим колоритом і станом природи. Картина «Юні художниці» (рис. 2.8)
В цьому розділі я проаналізувала 9 робіт відомих художників. Техніка і стиль живописців, таких як: Клод Моне, Перов В.Г., Корзухін О., Аверін О. допомогли мені у композиційних пошуках і розробках ескізів та різних варіантів колірного, тонового, композиційного рішення.
«Мадонна з немовлям» - Нідерландська картина першої чверті 16-го століття. На ній зображена Мадонна з немовлям, який видуває мильні бульбашки. В цей час алегорія людського життя як мильного міхура була дуже популярна. Картина перегукується з голландським жанром епохи бароко під назвою ванітас, на яких мильні бульбашки символізують стислість життя і раптовість смерті. Сюжетно картина схожа на тему моєї дипломної роботи, також вона э подібною за композиційною побудовою. На передньому плані художник зображає полуфігуру…. «Хлопчик, що пускає мильні бульбашки.» Франс ван Мирис (1635 - 1681), 1663, голландська школа. (рис.) До теми мильних бульбашок звертався ще один голландець - Франс ван Мирис Старший (Frans van Mieris). Він у своїх працях довів до повної досконалості досить гладку манеру письма і незвичайно тонке виконання деталей. Картина подібна до моєї роботи за композицією: тут присутні два плани, на якому розміщені півпостаті, одна з яких є головною і несе собою всю суть даного сюжету.
Bubbles, Доусон Доусон-Уотсон (1864-1939), английская школа
Англичанин Джон Доусон Уотсон (John Dawson Watson) - выдающийся англо-американский художник импрессионист. Тема мыльных пузырей раскрыта художником реалистично и очень ярко. Работа подобна моей за композицией, колоритом ….
……….
|