Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Інформація для вчителя.
Сценарій гри розбитий на три етапи. На першому етапі стрілець із жовтими стрілами має збити жовті яблука. Учень керує ним за допомогою лівої клавіші миші. На другому етапі стрілець із червоними стрілами збиває червоні яблука. Учень стріляє за допомогою правої кнопки миші. На третьому етапі активні обидва стрільці, на яблуні – жовті і червоні яблука. Учень використовує обидві кнопки миші. При цьому ліва кнопка керує стрільцем з жовтими стрілами, а права – з червоними. Стрільці можуть попадати тільки у яблука відповідного кольору. Етапи гри йдуть послідовно, але вчитель може у будь-який момент перейти до іншого етапу, натиснувши на клавіатурі клавішу “1”, “2” або “3”. Клавіша “пропуск” розпочинає програму, перериває перебіг етапу гри або починає її спочатку. Кількість яблук на першому та другому етапі – 18, на третьому – 24. Поради: - після пострілу слід дочекатись, доки стрілець приготується, і тільки тоді стріляти, клацаючи кнопкою миші; - якщо “загубили” вказівник миші і не можете знайти його на екрані, простежте за напрямком, у якому прицілюється стрілець (або знайдіть перетин цих напрямків, якщо стрільців двоє); - на третьому етапі, коли на дереві є яблука двох кольорів, зверніть увагу учнів на ланцюжок міркувань: жовте яблуко – жовта стріла – лівий стрілець – ліва кнопка миші. г) Підведення підсумків гри.
V. Логічна сторінка “Для розумників і розумниць”. 1. Знайти пару кожному персонажу казки (підручник, ст.7) 2. Знайти закономірність і визначити, чого саме не вистачає (Підручник, ст.7) 3. Знайти закономірність у послідовності й заповнити порожні місця:
VІ. Підсумок уроку.
Додаток
Урок 3 Тема. Застосування комп’ютера у різних сферах діяльності Мета. 1. Ознайомити учнів з можливостями застосування комп’ютера у різних сферах діяльності. 2. Повторити правила техніки безпеки. 3. Закріплювати уміння працювати з клавіатурою, використовуючи клавіші “Space” (пропуск), “®” (до наступної сторінки) і “” (до попередньої сторінки) та користуватися “мишею”. 4. Розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу. 5. Розширити знання дітей про різні професії та виховувати інтерес до них. Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Закріплення правил т/б при роботі з комп’ютером. 1. Гра “Карусель” Діти стають в коло. Кожен учасник готує запитання по т/б. Вчитель визначає першого. Він ставить запитання сусіду за годинниковою стрілкою. Другий дає запитання третьому і т.д. Учасник, який не дав відповіді, виходить в коло і просить допомоги у решти гравців. Перемагають ті, що залишаються стояти по колу. Підсумок гри. Можливі запитання: - Як треба заходити до кабінету інформатики? - Чи можна торкатися руками роз’ємів сполучних кабелів, тильної сторони монітора? - Чи можна водити пальцем по монітору? - Чим можна показати об’єкт на моніторі? - Хто дає дозвіл включати і виключати апаратуру? - Чи можна працювати за комп’ютером в вологому одязі або з вологими руками. І т.д. ІІІ. Перевірка домашнього завдання. (Перевірити, як діти вміють тримати “мишу” та за допомогою яких пальчиків виконують клацання лівої і правої кнопки “миші”.) Нагадати, що наша ручка – метелик, два пальчики – його вусика (вказівний і середній) ІV. Актуалізація опорних знань учнів. а) Розповідь вчителя. б) Робота з підручником (с.8 – 9) V. Повідомлення теми і завдань уроку. Сьогодні ми продовжуємо мандрувати по “Сходинках” і зупинимось в країні “Професій”, де використовується комп’ютер. VI. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу. 1. Пояснення вчителя. Для того, щоб мандрівка була можливою, нам треба знати функції деяких клавіш на клавіатурі. Знайдіть найдовшу клавішу Space. В групі стрілок відшукайте стрілки, які відповідають, ®. 2. Робота з підручником. с. 9. Відшукайте призначення даних клавіш. 3. Робота з роздатковим матеріалом (шаблон клавіатури). 4. Робота з клавіатурою. VII. Фізкультхвилинка VIIІ. Робота з комп’ютером. 1. Відкриваємо програму «Сходинки». 2. Вибираємо 1 – 2 клас. 3. Вибираємо свою тему. 4. Обговорюємо кожен слайд. ІХ. Логічна сторінка “Для розумників і розумниць ”. 1.Закінчити речення (Підручник, ст.9). 2. Придумати початок речення (Підручник, ст.9). 3. Доповни рядок належною фігурою.
Х. Підсумок уроку. - Що нового дізналися? - З якими клавішами познайомилися? - Яке їх призначення? - Чи цікавим був урок? - Що найбільше сподобалось? - Що виявилося складним? XІ. Домашнє завдання. с. 8 – 9. Урок 4 Тема. Складові частини комп’ютера. Призначення окремих блоків комп’ютера (клавіатура, миша, монітор, системний блок, принтер). Програма “Лісова галявина” Мета. 1. Ознайомлення учнів з складовими частинами комп’ютера. 2. Відпрацювання практичних навичок роботи на комп’ютері. 3. Формування навичок роботи з мишею, зокрема знайомство з операцією “перетягни й кинь”. 4. Розвиток просторової уяви, пам’яті, логічного мислення, спостережливості. 5. Виховання культури навчальної праці при роботі з комп’ютером. Обладнання. Картки “Правила техніки безпеки”, роздатковий матеріал “Складові комп’ютера”, таблиця “Ельзиків комп’ютер”. Хід уроку І. Організація класу. Ось прийшли ми знов у клас, Де чекає комп’ютер нас. Правила ми пригадаєм Щось новеньке ми пізнаєм. Нумо сіли всі рівненько І працюємо дружненько. ІІ. Повторення правил техніки безпеки. Правил безпеки дотримуйся, друже, Тоді з комп’ютером будеш у дружбі! Робота в парах. Розкажіть, які ви знаєте правила безпечної роботи в комп’ютерному класі. (Учні користуються картками “Правила техніки безпеки”). ІІІ. Актуалізація опорних знань. 1) Гра “Мікрофон” На минулих уроках ми з Ельзиком побували на екскурсії. Так давайте пригадаємо, де на нашій планеті використовується комп’ютер? 2) Мозковий штурм. Що таке комп’ютер? ІV. Повідомлення теми і мети уроку. Сьогодні на урок до нас завітали наші друзі Мудрунчик з Ельзіком. Вони хочуть дізнатися з чого ж складається комп’ютер. То ж прочитайте тему і завдання уроку (запис на дошці). Завдання уроку: · Ознайомитися з складовими частинами комп’ютера. · Вивчити призначення окремих блоків. · Вчитися працювати за комп’ютером. · Навчитися «переносити» предмети за допомогою миші. V. Вивчення нового матеріалу. 1) Робота з підручником (ст.10) Опрацювання статті “З чого складається комп’ютер”. 2)Відшукування абзаців тексту до певних малюнків. 3) Робота в групах. Завдання: відібрати з даних карток ті, які є складовими частинами комп’ютера.
|