Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Урок 19
Тема. Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. Малюнок “Снігова галявина”. Мета. 1. Ознайомлення учнів з поняттям “інформаційні процеси”; 2. Закріплення поняття збереження, передачі та обробки інформації; 3. Формування вміння працювати в графічному редакторі Paint, користуватися необхідними інструментами для малювання, робити фон малюнку; 4. Розвиток просторової уяви, логічного мислення; 5. Виховання цікавості до інформатики. Хід уроку І. Організаційний момент. Правила безпечної поведінки в комп’ютерному класі. Гра “Так чи ні”. - Включаю комп’ютер без дозволу вчителя. - П’ю водичку біля комп’ютера. - Уважно слухаю вчителя. - Виконую всі вказівки вчителя. ІІ. Повторення вивченого матеріалу. Актуалізація опорних знань. - Яка буває інформація? - Що можна робити з інформацією? ІІІ. Повідомлення теми уроку. - Сьогодні на уроці ми узагальнимо знання про інформацію. Повторимо як можна зберегти інформацію, передати, обробити. Будемо за допомогою графічного редактора створювати малюнок “Снігова галявина”. ІV. Вивчення нового матеріалу. Вранці до Ганнусі прибіг гном Мудрунчик. Він повідомив Ганнусі, що вночі було пограбування. - Як на вашу думку, що повідомив Мудрунчик Ганнусі? (Інформацію) - Яка це була інформація? (Цікава, доступна, важлива, несподівана.) - Що можна зробити з цією інформацією? (Запам’ятати, тобто зберегти, розповісти, тобто передати, обміркувати, тобто обробити.)
Те, що ми будемо робити з цією інформацією носить назву інформаційний процес. 5.Фізкультхвилинка. 6.Первинне закріплення. - Підручник с.38. У блокноті прочитати, які інформаційні процеси відбулися з інформацією Мудрунчика. - Що можна робити з інформацією? - Для чого це потрібно? V. Практична робота. Для розслідування пограбування відправимося на снігову галявину, тому що малювання – це також процес. 1. Релаксація Закрийте очі і уявіть себе серед зимового лісу. На засніженій галявині ростуть красуні ялинки, між ними стоїть снігова баба. Відкрийте очі. Порівняйте ваше уявлення з малюнком на дошці. (На дошці спроектований малюнок засніженої галявини.) Запуск програми Paint. - Як ви думаєте, що вкрали у сніговика? (Мітлу) 2. Робота з комп’ютером – створення малюнка “Снігова галявина”. - Для вибору кольору клацніть лівою кнопкою миші на відповідному зразку в палітрі кольорів. - Лівою кнопкою клацаємо на білому кольорі, а правою – на блакитному. - Переходимо до малювання сніговика. (За допомогою Кнопки Еліпс). - Самостійно додати той елемент, який вкрали розбійники. - Збережіть свої малюнки, щоб потім передати детективу Агаті. VІ. Логічна сторінка “Для розумників і розумниць”. 1.Завдання в підручнику, ст. 39 VІІ. Підсумок уроку. - Що ж можна зробити з інформацією? - Як по інакшому можна це назвати? - Чи являвся малюнок інформаційним процесом? Чому? - За допомогою яких клавіш в графічному редакторі Paint можна зробити фон? - Чим запам’ятався вам цей урок?
Додаток
|