Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Урок 18
Тема. Що можна робити з інформацією. Робота у графічному редакторі Paint. Створення килимка для миші Мета. 1. Формування вміння застосовувати здобуту інформацію; 2. Закріплення навичок роботи з комп’ютером; 3. Розвиток логічного мислення, просторової уяви; 4. Повторення правил поведінки при роботі з комп’ютером; 5. Виховання культури мовлення, інтерес до інформатики. Обладнання. Комп’ютер, підручник, картки з завданням, аудіозапис. Хід уроку І. Організація класу до уроку. Правила безпечної поведінки при роботі з комп’ютером. ІІ. Перевірка домашнього завдання. 1. Бесіда. - Хто був у гостях у Ганнусі? - Про що хотів дізнатися Мудрунчик у дідуся дівчинки? - Дістаньте із скриньки своєї пам’яті віршики про героїв Шахового королівства. - Хто керує жителями цієї країни? - Зачитайте інформацію про шахові фігури з ваших блокнотиків. ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. - Сьогодні Мудрунчик знову завітав до нас на урок. Він хоче дізнатися, що йому робити з отриманою інформацією. ІV. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу. 1. Бесіда. - Діти, а як Мудрунчик отримав інформацію про шахи (На дошці виставляємо картки із словами: “почув”, “побачив” або символами: “вухо”, “очі”). - Де опинилася інформація? (Голова) - Що робив гномик, коли повертався додому? (Думав, міркував, його мозок виконував роботу). - Що зробив Мудрунчик, повернувшись додому? (Записав інформацію в блокнотик). - Отже, що людина може робити з інформацією? (Почути, побачити, думати, міркувати, записувати, передавати).
V. Фізкультхвилинка. Гра “Котик і Мишка”. V. Актуалізація опорних знань. 1. Вступна бесіда. - Миша від котика втекла. Вона трансформувалась в маленьку комп’ютерну мишу і котик вже їй не страшний. Покажіть її. - Набігавшись, наша миша хоче відпочити. Давайте створимо для неї килимок. VІ. Робота над новим матеріалом. 1. Робота за підручником (ст. 37 – завдання 1). 2. Практична робота з ком’ютером. 3. Розвиток логічного мислення учнів. Завдання: З геометричних фігур зробити килимок для улюбленої ляльки. VIІ. Релаксація. Під мелодію “ПіснеЗнайка” – “Всесвіт” діти відпочивають. Вправи для очей. VIIІ. Підсумок уроку. - Що можна робити з отриманою інформацією? (Сприймати, обробляти, передавати, зберігати, використовувати її). - Що найбільш зацікавило на уроці? - Коли відчували труднощі? - Про що хотіли б дізнатися більше? Додаток
Килимок для миші Килим
|