Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Урок 25
Тема. Створення вітальної листівки з використанням графічного редактора Paint і тексту Мета.1. Формування основних навичок роботи з компонентами графічного редактора Paint. 2. Розвиток логічного мислення. 3. Виховання почуття гармонії та естетичного смаку. Обладнання. ПК із завантаженим графічним редакторомPaint, роздатковий матеріал Хід уроку І. Організація класу до уроку. Перевірка відсутніх, перевірка обладнання, повторення правил техніки безпеки. ІІ. Перевірка домашнього завдання. - Як можна переміщати курсор по екрану? - Що робити, щоб стерти непотрібну букву зліва, справа? ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. - До нас завітала весна, а з нею й весняні свята. - Яке перше весняне свято ми святкуємо? (Декламування учнями віршів про маму) - Сьогодні ми створимо листівку до свята. Листівки бувають з різними малюнками, з текстами і без них. Ми створимо листівку з текстом. Допоможе нам працювати графічний редактор PAINT. ІV. Актуалізація опорних знань. - Яку програму ми використовуємо для створення зображень? - Як вона називається? - Назвати основні компоненти робочого екрану та їх призначення. - Які правила та прийоми користування мишкою? V. Мотивація навчальної діяльності. - Інструменти графічного редактора мають деякі особливості, знання яких дозволяє досягти якісного зображення. Отже, перед тим, як малювати певну деталь зображення, виберіть інструмент, його параметри та колір. VІ. Робота з підручником. - Розглянути малюнок листівки. - Які слова – звертання ви знаєте? - Складіть текст вітальної листівки (робота в парах). VІІ. Осмислення послідовності застосування способів виконання дій. Вчитель демонструє готовий малюнок та пояснення, яку частину треба малювати. o АЛГОРИТМ ВИКОНАННЯ РОБОТИ: o Створюємо текст. - Зображення малюнка.
|