Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Сабақтың барысы. 2. Тірек білім, білік және дағдыларын белсендіру.
1. Ұ йымдастыру кезең і. 2. Тірек білім, білік жә не дағ дыларын белсендіру. 1) - Мына сандар қ атарының қ андай рет тә ртібін енгізу керек? Мұ ндағ ы «артық» сандар қ айсысы жә не олар неге «артық?» 10, 20, 30, 40, 55, 60. (55 - дө ң гелек сан емес) 1, 7, 14, 21, 27. (1 саны 7-ге бө лінбейді) 12, 23, 341, 48, 55, 67, 76. (341 - ү ш таң балы сан) 24, 11, 13, 15, 17, 19, 12. (24 - екі ондық бар) 2) «Компьютер» дидактикалық ойыны тү ріндегі ауызша есептесу. Ойынның мақ саты: оқ ушылардың есептеу дағ дыларын жетілдіру. Мұ ғ алім ойынның екі нұ сқ асын ұ сынады: а) тақ тада мысалдар тізбегі жазылғ ан, балалар олардың соң ғ ы нә тижесін табады да, алынғ ан жауапты карточкалардың кө мегімен кө рсетеді; ә) мұ ғ алім мысалдар тізбегін оқ иды, балалар ауызша санайды да, жауабын кө рсетеді немесе бірнеше бала дауыстап жауап береді, сосын тексеру орындалады. а) 360: 9 + 28: 2 - 2 • 1 + 38: 2 Жауабы: 35 б) 90 + 30: 3 • 2 - 8: 9 • 11 - 12 Жауабы: 76 - «Компьютер» не істеді? (Есептеді, амалдарды орындады). Қ андай амалдар орындады? Біз бү гін қ андай тақ ырыпты қ айталаймыз? (Қ осу, азайту, кө бейту, бө лу амалдарын орындаймыз). 3. Сабақ тың тақ ырыбы бойынша жұ мыс. №1 тапсырманы ұ жыммен немесе жұ ппен орындауларына болады. Сынып оқ ушыларының дең гейіне байланысты мұ ндай жаттығ улармен жұ мысты терең детуге немесе жең ілдетуге болады. Бір-біріне қ арама-қ арсы тұ рғ ан сандармен, бағ андағ ы кез келген сандармен амалдар қ олдануғ а болады. Таза жазу минутын ұ йымдастыру керек. Бұ л ү шін 3, 4, 5 цифрларынан мү мкін болатын нұ сқ аларды қ ұ растыру ұ сынылады (345, 354, 435, 453, 534, 543). №2-ні оқ ушылар тақ тада есептеу тә сілін тү сіндіре отырып шығ арады. 4. Ө ткен материалмен жұ мыс. №2 тапсырманы орындау алдында сауалнама жү ргізген тиімді болады. - Қ осу (азайту, кө бейту, бө лу) кезінде сандар қ алай аталады? - Қ осу (азайту, кө бейту, бө лу) нә тижелері қ алай аталады? Қ иналатын оқ ушыларғ а тірек сызбасын ұ сынуғ а болады: Қ осылғ ыш + қ осылғ ыш = қ осындының мә ні Азайғ ыш - азайтқ ыш = айырманың мә ні Бө лінгіш: бө лгіш = бө ліндінің мә ні Кө бейткіш • кебейткіш = кө бейтіндінің мә ні №3 тапсырманы бір-бірін балалар ө зара тексере отырып, орындайды. Ө рнекті ә ртү рлі оқ уды сұ рауғ а болады. №4 есепті шығ аруды жан-жақ ты талдаудан бастау керек: Есеп не туралы? Қ андай кә мпиттер туралы? Ирис туралы не білеміз? Карамель туралы ше? Бірден есептеуге кірісуге бола ма? Балалардың назарын кә мпиттердің массасының ә р тү рлі бірлікте кө рсетілгеніне, есептеу ү шін килограмды грамғ а ауыстыру керектігіне аудару керек. Есептің берілуін қ ысқ аша жазуды екі тә сілмен сызба тү рінде немесе қ ысқ аша жазып орындауғ а болады. 1кг=1000 г Ирис - 250 г Карамель -?, 150 г арт. 1000 г Шокалад -? 250+150 = 400 (г) - карамельдер 250 + 400 = 650 (г) - карамельдер мен иристер 1000 - 650 = 350 (г) " шоколад №5 тапсырмада балалар кесте бойынша есептің берілуін қ ұ растырады: Балабақ шада 25 баладан ү ш естиярлар тобы жә не 19 баладан тө рт ересектер тобы бар. Ересектер жә не естиярлар тобында барлығ ы неше бала бар? Содан соң есепті ө здігінен шығ арып, тексереді (мұ ғ алім шешуін тақ тағ а жазады). 25 • 3 4-19 • 4 = 151 (б.) №6 тапсырманы оқ ушылар тақ тағ а тү сіндіре отырып шығ арады. 1-тә сіл: егер азайтқ ыш артса, онда айырманың мә ні кемиді, егер қ осылғ ыш артса, қ осындының мә ні де артады. 2-тә сіл: сандық деректер мен арифметикалық амалдарғ а талдау жү ргізу. Сол жақ тағ ы жә не оң жақ тағ ы сандар қ алай ө згерген, сандардың ө згеруіне байланысты нә тиже қ алай ө згергені туралы қ орытынды жасайды. «Пентамино» ойыны оқ улық та бірінші рет кездеседі. Бұ л шаршылардан қ ұ ралғ ан 12 фигурадан тұ ратын конструктор бө лшегін ә ртү рлі пішінде орналастыру керек (тіктө ртбұ рыш немесе ә ртү рлі денелер). Алдын ала бұ л бө лшектерді қ иып дайындап алу керек. Бұ л ойынды біз біраз жең ілдеттік, балаларғ а шаршылардан қ ұ растырылғ ан ә ріптерге ұ қ сайтын дайын фигураларды ұ сынып отырмыз, балалар осындай бө лшектер қ иып алып, ү лгі бойынша қ ұ растырады. Суреттердің контурын ғ ана беріп, тапсырманы кү рделендіруді ұ сынамыз. 5. Ү й тапсырмасы: №7 кесте бойынша ә ртү рлі ө рнектер қ ұ растыру немесе балаларғ а №8 тапсырмағ а ұ қ сас логикалық тапсырмалар қ ұ растыру. . 3-сабақ. Шамалар, олардың ө лшем бірліктері,
|