Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Растрлық және векторлық графика






Компьютерлік графикада суреттің негізгі екі тү рі бар. Олар: растрлық жә не векторлық графикалар.

Растрлық графикадағ ы кескін элементтерінің ө лшемдері бірдей тіктө ртбұ рышты матрицалардан қ ұ ралады. Олардың ә рқ айсысының тү стік сипаттамалары болады. Нә тижесінде осындай элементтерден қ ұ ралғ ан мазайка пайда болады. Бұ л графика, кө птеген детальдары бар жә не кү рделі тү стік ө згерістері бар фотографиялық суреттерде қ олданылады. Ол - қ азіргі кездегі компьютерлерде кең таралғ ан графика.

Flash MX – растрлық графикамен жұ мыс істеуде ү лкен мү мкіндіктер береді. Векторлық кескіндердің растрлық тан тү бегейлі айырмашылығ ы бар. Ол тек кескіннің негізгі нү ктелерін кескіндеп, ал қ алғ андары белгілі бір математикалық заң мен реттелетін принциппен орналасады. Мысалы: егер тү зу сызық сызатын болсақ, соң ғ ы нү ктесінің координатасын кө рсетіп жә не жалғ астырушы сызық -тү зу болу керек десек болғ аны (сурет 6).

 

Сурет 6 графика тү рлері

 

Flash МХ–тың негізгі ерекшеліктерін қ ысқ аша айтып кетсек. Ол мынадай тақ ырыптардан тұ рады.

¾ Flash МХ программасының жаң алығ ы: Flash МХ-ң негізгі ерекшелігі – оның формамен ың ғ айлы жұ мысы жә не осы кезде пайда болғ ан қ ателерді ұ қ ыпты тұ рде ө ң деу, swf – видеоклип файлдарын (QuickTime жә не AVI форматта) қ осу мү мкіндігі, мү мкіндіктері шектеулі адамдарғ а ақ парат алуғ а оң ай кіру қ ұ ралы жә не кескінді тө рт тү рлі ә діспен ө згертуге мү мкіндік беретін Free Transform қ ұ ралы.[13]

¾ Қ ұ ралдар тақ тасы: Flash МХ-те қ ұ ралдар тақ тасының орнын жә не кө рінуін ө згертіп қ оюғ а болады. Бұ л ә рекеттен қ осымша терезесінен қ андай қ ұ ралдар тақ талары бө ліне алатынын жә не қ айсылары бө ліне алмайтындығ ын тү сінуге болады.

¾ Тақ талар: Интерфейске тақ талар кіргізу - Flash МХ программасындағ ы ү лкен ө згерістердің бірі.

¾ Негізгі кескіндеу ә дістері: Flash МХ векторлық графикамен жұ мыс істеу программасымен таныс емес қ олданушыларғ а жаң а қ ызық ты мү мкіндіктер береді.

¾ Қ абаттар мен кадрлер: Қ абаттар - файлдарды ұ йымдастыру кезінде кө мектесуге жә не фильмдердің шынайы кө рінуін жасауғ а қ олданылады. Кадрлер - анимацияларда уақ ыт кө рсеткіші есебінде қ олданады.

¾ Символдар жә не кітапхана: Барлық жасалғ ан фигуралар Flash-те символғ а айналдырылып, содан кейін тағ ы да қ олдануғ а мү мкіншілік туғ ызады. Символдарды қ олдану файлдардың ө лшемін кішірейтуге мү мкіндік береді.


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.007 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал