Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Практикалық жұмыстарға арналған әдістемелік нұсқаулар
1-практикалық сабақ Тапсырма: Аналогтық сағ ат моделін қ ұ ру Мақ саты: Имитациялық модельдерді жасауды ү йрену Ә дістемелік нұ сқ аулар: Аналогтық сағ аттар деп жү йелі уақ ыт бойынша жү ретін сағ аттарды айтамыз Ә дебиет: Негізгі: [1], [3], [4] Қ осымша: [7], [9], [15] 2-практикалық сабақ Тапсырма: Тү стер палитрасының моделін қ ұ ру Мақ саты: Имитациялық модельдерді жасауды ү йрену Ә дістемелік нұ сқ аулар: Тү стер палитрасы ә ртү рлі қ арқ ынды қ ызыл, жасыл жә не кө к тү стерді араластыру процесінде пайда болатын тү сті кө рсетеді Ә дебиет: Негізгі: [2], [3], [5] Қ осымша: [17], [19], [25]
3-практикалық сабақ Тапсырма: Газдың кең істіктегі қ озғ алысының моделін қ ұ ру Мақ саты: Имитациялық модельдерді жасауды ү йрену Ә дістемелік нұ сқ аулар: Газдың кең істіктегі қ озғ алысы Ә дебиет: Негізгі: [1], [3], [5] Қ осымша: [10], [19], [22]
4-практикалық сабақ Тапсырма: «Ойын-Ө мір» имитациялық модельді қ ұ ру Мақ саты: Имитациялық модельдерді жасауды ү йрену. Ә дістемелік нұ сқ аулар: Ойынның алгоритмінқ ұ ру ү шін n +1 бағ аннан жә не жолдан тұ ратын квадрат алаң ды қ арастырайық. Оның жолдары мен бағ андары ә деттегідей 0-ден n- ге дейін номерленетін болсын. Шеткі бағ ан мен шеткі жолды ың ғ айлы болу ү шін «ө лі зона» деп белгілейік, олар тек кө мекші роль атқ арады. Алаң ның координаталары (i, j) болатын ішкі клетка ү шін 8 кө рші анық таймыз. Егер клетка тірі болса, о оны бояимыз, егер ө лі болса ол бос деп есептеледі. Ойын ережесін тү сіндірейік. Егер клетка (i, j) тірі болып, оның айналасында ү ш тірі клеткадан артық клеткалар болса, онда ол ө леді (кө п болғ андық тан). Сол сияқ ты клетканың айналасында екіден кем клетка болса да ө леді (жалғ ыздық тан). Егер клтканың тө ң ірегінде ү ш тірі клетка болса, ол тіріледі. Тірі клеткалардың алғ ашқ ы саны мен олардың алаң да орналасуы кездейсоқ жағ дайда анық талады, немесе біз тірі клеткалардың санын ө зіміз береміз жә не олардың орналасуын белгілі бір ретпен анық таймыз, сө йтіп, олардың қ алай орналасатынын бақ ылаймыз. Орнық ты структуралар – пропеллер бар болса, яғ ни қ атарда ү ш клетка болса, тұ рақ ты структуралар – ортасында қ уысы бар квадрат болса, сол сияқ ты белгілі ір циклдардан кейін қ айталанатын структуралар т.с.с. бар болсын. Егер клеткаларды кездейсоқ тү рде орналастырсақ, онда ойын-ө мір кө мегімен тү рді ішкі бә секелестігінің (шө п-қ ояндар) моделін қ ұ руғ а болады, сол сияқ ты тү рлер арасындағ ы бә секелестіктің (қ ояндар-тү лкілер) моделін, инфекцияның таралу моделін (эпидемия) т.с.с. қ ұ руғ а болады.
Ә дебиеттер: Негізгі: [1], [2], [4] Қ осымша: [11], [15], [20]
|