Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Reactivating customer purchases






 

4Draw Product life cycle.

) Product Development - begins when the company finds and develops a new-product idea.

Introduction - is a period of slow sales growth as the product is being introduced in the market.

Growth is a period of rapid market acceptance and increasing profits.

Maturity is a period of slowdown in sales growth because the product has achieved acceptance by most potential buyers.

Decline is the period when sales fall off and profits drop

 

15 билет

1. Explain Diversification expansion strategy.

Diversification - a strategy for company growth by starting up or acquiring business outside the company s current products and markets eg.

Samsung sells cars in Korea

2 2. Explain Materials and parts from Industrial products?


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.006 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал