Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Урок 13. Тема. Інформація. Робота в графічному редакторі Paint (інструмент «Ластик»).
Тема. Інформація. Робота в графічному редакторі Paint (інструмент «Ластик»). Мета. Ознайомити учнів поняттям інформація, інструментом «Ластик», комбінацією клавіш Ctrl+Z. Формувати навички роботи з мишею, вміння використовувати інструмент «Ластик» та комбінацію клавіш Ctrl+Z при створенні малюнка. Розвивати логічне мислення, кмітливість, уяву. Виховувати любов до мистецтва та культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером. Обладнання. Малюнки, графічні композиції, завдання на картках для Розумників і Розумниць. Хід уроку
Один одному всміхніться. Чули, вже дзвенів дзвінок – Розпочинаємо урок. II. Сприймання та усвідомлення поняття інформація. Робота з підручником. Читання розповіді «Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію». III. Актуалізація опорних знань. Давайте пригадаємо інформацію, яку ми засвоїли на попередньому уроці під час подорожі країною «Графіки». ? Як називається програма, в які ми виконували творче завдання? ? Який вигляд має її піктограма? ? Як зробити так, щоб програма Paint стартувала? ? Де знаходиться панель інструментів? ? З яким інструментом ми ознайомилися? ? Як отримати зображення на полотні за допомогою «Олівця»? IV. Мотивація навчальної діяльності. ? Чи завжди вдається відразу отримати потрібний малюнок? Сьогодні ми ознайомимось ще із одним інструментом. А з яким нам допоможе дізнатися загадка: У простого олівця Вірна помічниця: Зробиш ти помилку, Враз зітре її вона. (Гумка, ластик) V. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу про графічний редактор. Демонстрація вчителем роботи в графічному редакторі Paint. А зараз ми послухаємо інформацію про те, які бувають лінії. (В ході повідомлення вчитель виконує відповідні зображення, одночасно показуючи дію інструмента «Ластик» та комбінації клавіш Ctrl+Z.) Лінії можуть бути короткими і довгими, прямими і кривими. Вони можуть сплітатися в чудові візерунки, утворювати багаті чудернацькі орнаменти. І навіть можуть окреслити фігури звірів, птахів, рослин і предметів. Якщо лінія тоненька і коротка – вона називається «штрих». Якщо лінія чудернацько закручується – вона має «завиток». Якщо лінія починається в одному місці й не може закінчитися – така лінія називається «промінь». Бесіда про правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером. А зараз я хочу отримати від вас інформацію про правила безпечної роботи з комп’ютером. (Учні розповідають правила роботи з комп’ютером). Робота з комп’ютером. Завдання. Використовуючи різні лінії створіть графічну композицію. Учитель індивідуально консультує учнів, стимулює їхню творчу активність. Демонстрація робіт учнів. Гімнастика для очей. VI. Розв’язування завдань для Розумників і Розумниць. В гостях у Розмалюйка. Розмалюй тi квіточки, які обведені товстою лінією. Задачі для допитливих. Розмалюй кульки, які позначаютъся числами, більшими ніж 8, в червоний колір, розташоват між числами 3 та 6 - в синій. VII. Підсумок уроку. Ми побували в гостях у країні «Графіки». Але казкова країна нас запрошує у гостину до своєї сусідки – країни «Живопису».
|