Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Урок 16
Тема. Розвиток логічного мислення і просторової уяви. Робота в графічному редакторі Paint (інструмент «Овал», «Прямокутник», «Округлений прямокутник»). Мета. Ознайомити учнів з шаховими фігурами, інструментами «Овал», «Прямокутник», «Округлений прямокутник». Формувати навички роботи з мишею, вміння використовувати інструменти «Овал», «Прямокутник», «Округлений прямокутник». Розвивати логічне мислення, кмітливість, просторову уяву. Виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером. Обладнання. Шахова дошка з фігурами, завдання на картках для Розумників і Розумниць. Хід уроку
На сьогоднішньому уроці я бажаю вам продемонструвати свою творчість, проявити активність, не втрачати гарний настрій. Тож усміхнімося одне одному. Від цього буде залежатиме продуктивність праці на уроці. II. Сприймання та усвідомлення інформації про шахові фігури. Робота з підручником. Читання розповіді «На гостинах у Ганнусі». (Вчитель демонструє шахові фігури і показує як ходить кожна з них). III. Актуалізація опорних знань. ? Де знаходиться панель інструментів у програмі Paint? ? З якими інструментами ми ознайомилися? Яке їх призначення? ? Де знаходиться палітра кольорів? ? Як обрати потрібний колір для малювання? А колір тла? IV. Мотивація навчальної діяльності. У табличках зашифровані назва інструмента, який ми будемо сьогодні вивчати. Відгадати його нам допоможе шаховий кінь. Напрям руху вказує стрілочка.
V. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу про графічний редактор. Спочатку слід обрати колір зображення і фону. Потім обираємо інструмент «Прямокутник». Коли обрано інструмент «Овал», внизу панелі інструментів з’являється набір із трьох прямокутників. Обираємо один із них і малюємо. Слід натиснути і не відпускати кнопку миші, рухати мишу праворуч і вниз, поки не отримаєш прямокутник потрібного розміру. Аналогічно використовують інструменти «Прямокутник» та «Округлений прямокутник». Демонстрація вчителем роботи в графічному редакторі Paint. Давайте зробимо висновок про зображення, які створюються прямокутниками на додатковій панелі інструментів. Який колір зображення обрано? А колір фону? Будьте уважні! Бесіда про правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером. Робота з комп’ютером. Завдання. Спробуйте намалювати будинок за допомогою геометричних фігур. Учитель індивідуально консультує учнів, стимулює їхню творчу активність. Демонстрація робіт учнів. Гімнастика для очей. VI. Розв’язування завдань для Розумників і Розумниць. Задачі для допитливих. 1. Граючи в хокей, команда «Іскра» забила у ворота противника за 4 хвилини 3 шайби. Скільки шайб заб’є ця команда у ворота противника за 20 хвилин? 2. Брату 15 років, сестрі 10 років. Скільки років буде брату, коли сестрі буде стільки, скільки йому зараз? 3. В кошику лежать 2 яблука та 4 груші. Не заглядаючи в кошик, з нього дістали 4 фрукта. Якими фруктами вони могли бути? VII. Підсумок уроку.
|