Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
СӨЖ тапсырмалары
1. “Философия ” термині мынаны білдіреді: А) мемлекеттік істерде сауаттылық В) бір-бірін тү сінуге ниет білдіру С) даналық қ а қ ұ штарлық D) кө п нә рсені білу E) тыныш ө мірге ұ мтылу 2. Философияның негізгі функциялары: A) коммуникативтік, реттеушілік, танымдық B) методологиялық, дү ниетанымдық, аксиологиялық, практикалық C) бағ алау, қ оғ амғ а бейімдеу, трансляциалық D) сыни, компенсаторлық, адптациялық E) ақ параттық, танымдық, сыни, коммуникативті 3. “Философия таң ғ алудан басталады” деген: A) Сократ B) Аристотель C) Платон D) Декарт E) Пифагор 4. Философияның негізгі салаларын атаң ыз: A) софистика, эклетика, догматизм B) идеология, космология, мифология C) онтология, гносеология, антропология, аксиология D) ә леуметтану, саясаттану, мә дениеттану E) монизм, дуализм, плюрализм 5. Философия қ ашан жә не қ ай жерде пайда болды: A) Кө не Грецияда, б.ж.с. дейін V ғ асырда B) Кө не Ү ндістанда, б.ж.с. дейін VI ғ асырда C) Кө не Грецияда, Кө не Ү ндістанда, Кө не Қ ытайда, б.ж.с. дейін VII-VI ғ асырларда D) Кө не Мысырда, б.ж.с. дейін VIII ғ асырда E) Кө не Қ ытайда, б.ж.с. дейін VII ғ асырда 6. Философия мыналардан пайда болды: A) мифология жә не ғ ылым B) дін жә не мифология C) дін жә не ғ ылым D) қ арапайым тү сініктер, дін жә не ғ ылым E) дін, ғ ылым, мифология 7. Тө мендегі мә селелердің қ айсысы философиялық мә селе: A) адам ө мірінің мә ні B) адамзатты азық -тү лікпен қ амтамасыз ету C) гравитацияның мә ні D) мә ң гілік двигатель E) икебана ө мірі 8. Дә стү рлі қ азақ дү ниетанымының формалары: A) мақ ал-мә тел, бата B) аң ыз, ертегі, жоқ тау ө лең дері C) қ ара ө лең, қ оштасу ө лең дері, қ аһ армандық эпос D) лиро-эпостар жә не термелер E) осының бә рі 9. Дә стү рлі дү ниетанымның сатылары: A) философия, миф, дін B) қ арапайым тү сінік, миф, дін, философия C) миф, ғ ылым, қ арапайым тү сінік D) дін, философия, дін, ғ ылым E) ғ ылым, миф, философия 10. Философия мен діннің ортақ жағ ы: A) дү ниені ғ ылыми тұ рғ ыдан тү сіндіреді B) кө зқ арастың типтері болып табылады C) қ ұ дайғ а сенімге негізделген D) танымның эмпирикалық тә сілдерін қ олданады E) даму тә н емес 11. Кө зқ арас дегеніміз: A) дү ниені сезіну B) дү ние туралы білім C) адамның практикалық тә жірибесі D) адамның дү ние туралы кө зқ арастарының, бағ аларының жә не ұ ста- нымдарының жиынтығ ы E) адамның табиғ атқ а қ атынасы 12. Қ азақ дү ниетанымындағ ы “дү ние” категориясының философиялық ма-ғ ынасы қ андай: A) болмыс B) ә лем C) тіршілік, ө мір D) осы мағ ыналардың бә рі E) осы мағ ыналардың ешқ айсысы емес 13. Осы категориялардың қ айсысы тек онтологиялық: A) дү ние, болмыс, заман, жаратушы B) ө мір, жан, адам C) адам, пенде, кісі, тұ лғ а D) араласу, кісілік, қ анағ ат, намыс E) заман, ғ ұ мыр, ә лем, парыз 14. Қ азақ дү ниетанымындағ ы “араласу” категориясының мағ ынасы: A) қ арым-қ атынас B) келіп-кету C) сіз-біздесу D) іштесу E) осының бә рі 15. Кө не Ү нді философиясына мыналар жатады: A) ғ ылыммен нашар байланыс B) діни-мифологиялық дү ниетаныммен тығ ыз байланыс C) философиялық тұ лғ алардың аздығ ы D) негізгі ұ ғ ымдардың терең мағ ынасы жә не кө пжақ тылығ ы E) осы ерекшеліктердің бә рі 16. Философиялық тақ ырыптар Веданың мына бө лігінде басымырақ: A) Ригведалар B) Араньяктар C) Брахмандар D) Упанишадалар E) Трипитакалар 17. “Адамның ең мардымсыз деген істерінің ө зі оның бү кіл ө міріне ә сер етеді” деп тұ жырымдайтын заң: A) сансара B) карма C) брахман D) нирвана E) атман 18. Қ арма мен сансара заң дарын, ө лгеннен кейінгі ө мірді, жоғ арғ ы кү штері жоқ қ а шығ арғ ан Кө не Ү нді философиясының мектебі: A) буддизм B) ньяя C) йога D) чарвака-локаята E) санкхья 19. “Дхаммапада” қ ай философияғ а қ атысты: A) Ү нді B) Қ ытай C) Вавилон D) Шумер E) Араб тілді мұ сылман философиясы 20. Чарвака-локаята қ андай бағ ыт: A) материалистік B) идеалистік C) стоицизм D) деизм E) агностицизм 21. Кө не Қ ытай философиясының негізгі белгілері: A) практикалық жә не саяси мазмұ нының басымдылығ ы B) мистицизм C) жеке адамдың қ ұ тқ арылуына бағ ыт алу D) осы белгілердің бә рі E) осы белгілердің ешқ айсысы емес 22. Даосизм қ ай философиялық дә стү рге жатады: A) ә лемдік B) Батыс европалық C) Қ ытайлық ұ лттық D) Шығ ыстық E) Евразиялық 23.Кө не Қ ытай философиялық ілімдерінің қ айсысы адам мен қ оғ ам гар- мониясына ережелерге бағ ыну, дә стү рлерді сақ тау арқ ылы жетуге бо- лады деген пікірді қ олдағ ан: A) конфуцийшылдық B) моизм C) легизм D) даосизм E) заң шылдар мектебі 24. Ци субстанциясымен бірге ә лемнің негізін қ алайтын заттардың табиғ и заң ы Лао-цзы философиясында осылай аталады: A) инь B) ян C) дао D) жэнь E) ли 25. “Ө згерістер кітабы” қ ай философияғ а қ атысты: A) Ү нді философиясына B) Қ ытай философиясына C) Грек философиясына D) Ортағ асырлық мұ сылман философиясына E) Қ азіргі заманғ ы Батыс философиясына 26. “Жеті даналарғ а” мыналар жатады: A) Фалес B) Солон C) Питтак D) Анахарсис E) осылардың бә рі 27. Фалестің пікірінше дү ниенің бастауы: A) су B) от C) ауа D) жер E) идея 28. “Сократқ а дейін” мектептер санына мына философиялық мектеп жатпайды: A) Милет мектебі B) стоиктер мектебі C) пифагоршылар мектебі D) Элея мектебі E) атомистер мектебі 29. “Бір ө зенге енеміз жә не енбейміз, ө мір сү реміз жә не сү рмейміз” деген философ: A) Демокрит B) Гераклит C) Зенон D) Пифагор E) Фалес 30. “Адам барлық заттарының ө лшемі: бар заттардың барлығ ының ө лшемі, жоқ заттардың жоқ тығ ының ө лшемі” деген: A) скептиктер B) софистер C) эпикурейліктер D) стоиктер E) киниктер 31. “Болмыс – материя мен форманың бірлігі” деген философ: A) Платон B) Сократ C) Аристотель D) Демокрит E) Парменид
32. Рахаттануды ең басты деп санайтын ілім: A) эвдемонизм B) гедонизм C) гилозоизм D) атомизм E) пантеизм 33. “Эманация” ұ ғ ымы мынаны білдіреді: A) заттардың материя мен форманың бірігуі арқ ылы пайда болуы B) біртұ тас болмыстан жаратылуы C) жан кө ргенін еске алу арқ ылы ө тетін таным процесі D) ойтү йін қ ұ растыру E) заттардың табиғ и дамуы 34. “Апейрон” ұ ғ ымы нені білдіреді A) жер B) жаны бар материя C) шексіз, шекарасыз, таусылмас нә рсе D) біртұ тас табиғ ат E) қ оғ ам
35. “Ө зің ді - ө зің танып біл! ” қ ағ идасының авторы: A) Платон B) Сократ C) Декарт D) Лао - цзы E) Зенон
36. “Адам ө мірі – азап, одан адам нирванағ а жеткенде ғ ана қ ұ тылады” қ ағ идасы қ ай философиялық ағ ымғ а тә н: A) чарвака - локаята B) буддизм C) жайнизм D) даосизм E) софистика 37. “Дү ниенің негізі - идея” тұ жырымының авторы: A) Фалес B) Анаксимен C) Конфуций D) Платон E) Аристотель 38. “Мемлекет” ең бегінің авторы: A) Платон B) Аристотель C) Конфуций D) Эпикур E) ә л Фараби 39. Философия тарихында алғ ашқ ы болып ғ ылымдардың классификациясын жасағ ан: A) Сэн-цзы B) Платон C) Аристотель D) Демокрит E) Сократ
Бақ ылау сұ рақ тары 1. Кім антикалық философтарының арасында алғ ашқ ы негізді “ауа” деп санағ ан? 2. Қ андай негізді Эпикур дінді туғ ызғ ан себеп деп санағ ан? 3. Мифтің кө зқ арастық тү рі ретіндегі негізгі ерекшелігі? 4.Қ андай шығ арма ү нді мә дениетінің кө не ескерткіші жә не ү нді философиясының бастауы деп саналады? 5.Қ андай ұ ғ ым кө не ү нді философиясында дамудың белгіленген жолмен ө тетінін кө рсетеді? 6.Қ андай ілім буддизмде рухани ә лемнің мә ң гілігін бейнеледі? 7.“Веды” деген ұ ғ ымның аудармасы 8.Ведалық ойлардың алғ ашқ ы талқ ылаушыларын қ алай атағ ан? 9.Кө не Ү нді философиясының ө зіндік алғ ашқ ы жазылғ ан тү рі 10.Қ андай ортодоксты кө не ү нді мектеп материалды жә не рухани ә лемнің бірлігін мақ ұ лдайды? 11. Ү нді философиясында қ андай негізгі ортодоксты жә не ортодоксыз мектептерді айырады? 12.Қ андай ортодоксты кө не Ү нді мектебі рухты абсолюттейді? 13.Қ андай ортодоксты кө не Ү нді мектеп атомизмді дамытқ ан? 14.Қ андай кө не Қ ытай философиялық ілім мемлекеттік идеология ретінде қ абылданғ ан? 15.Кім кө не Қ ытай ойшылдардың арасында “ли” деген ұ ғ ымды дү ниежү зілік тә ртіп деп бағ алағ ан? 16. Кө не Қ ытайда бірінші себеп - ұ лы жаратушы ретінде не алынады? 17. Кө не Қ ытай ойшылдардың арасында “мемлекетші-мемлекетші, сановник-сановник, ә ке-ә ке, бала-бала болу керек” деп санағ ан кім? 18.Қ ытай ойшылдары арасында “алтын орта” іздеуді адамның саналылығ ына байланыстырғ ан кім? 19. “Философия” грек тілінен аударғ анда нені білдіреді? 20.Кө зқ арастың қ анша тұ рлері бар деп саналады? 21.Философиялық проблемалардың универсалды, абстрактілі негізі қ андай жалпылы формулағ а жатады? 22. Ертедегі Грек философтардың арасында,, адам- бар заттардың ө лшемі” деп санағ ан кім? 23. Кө не Қ ытай философтарының арасында танымды себепті тану деп тү сінген кім? 24.Кө не Қ ытай ойшылдарың қ айсы даосизмнің ата-бабасы деп саналады? 25.Қ андай ұ ғ ым даосизмде негізгі деп саналады? 26.Қ андай ертедегі Грек мектебі дамуды сандық қ атынастармен тү сіндіреді? 27.Эпикурдың эвдемонизмі бойынша ө мірдің мә ні неде? 28.Аристотель қ андай логиканың негіздерін туғ ызғ ан? 29.Қ андай антикалық ойшыл танымды “еске тү сіру” деп санайды? 30.Адамгершіліктің негізін Сократ немен байланыстырады? 31.Стоицизм ақ ылдық ты қ алай талқ ылайды? 32.Қ андай ертедегі бағ ыт философияны ө лімге дайындайтын ғ ылым деп танығ ан? 33.Стоиктердің этикалық идеалдары қ андай? 34.Эпикурдың философиясындағ ы “атараксия” ұ ғ ымның мазмұ ны 35.Аталғ ан Орта ғ асырлық философтарының қ айсысы классикалық патристиканың ө кілі деп саналады? 36.Қ андай кітапта христиан философиясының негіздері сипатталғ ан? 37.Христиан философиясында адам қ алай талқ ыланады? 38.Орта ғ асырлық схоластикада “универсалий” деген ұ ғ ым нені білдіреді? 39.Кім Орта ғ асырлық философтардың арасында концептуалистік теорияны дамытқ ан? 40.Аристотельдің пікірінше силлогизм дегеніміз не? 41.Аристотель бойынша моральды идеал қ андай болу керек? 42.“Еш нә рсе ақ иқ атты ө мір сү рмейді” деген сө йлем қ ай антикалық философиялық бағ ыттың мә нін сипаттайды? 43.Маркстік философиясында келесі тұ жырымдардың қ айсысы тарихты материалистік тұ рғ ыдан тү сінуге сә йкес келеді? 44.Маркстік ә леуметтік теорияда қ андай ұ ғ ым негізгі деп табылады? 45.Л.Фейербах қ андай моральды қ ұ ндылық ты этикасын дамытады? 46.Қ азақ халқ ының мә дениетіндегі поэтикалық -философиялық диалогтің формасы 47. ХХ ғ. қ андай бағ ытта тексті талқ ылау негізгі мә селе деп табылады? 48.ХХ ғ. қ андай ұ лы ойшыл “ашық қ оғ ам” теориясын дамытқ ан? 49.ХХ ғ.қ андай философиялық бағ ыт философияның пә нін логикалық анализге айналдырады? 50.ХХ ғ асырда қ андай бағ ытта философия сананың феномендері туралы қ атал ғ ылым деп талқ ыланады? 51.ХХ ғ асырдың қ андай философиялық бағ ыты практикалық қ орытындыны ақ иқ аттың мө лшері деп санайды? 52.ХХ ғ асырдың қ ай атақ ты ойшылы“шекаралық ситуация”теориясын дамытады? 53.Постструктурализмнің ерекшелігін белгілең із 54.ХХ ғ.қ андай философиялық бағ ыт “қ ұ ндылық теориясын” дамытады? 55.Философияның қ андай категориясы ә лем бірлігін жә не оның кө птү рлігін кө рсетеді? 57.Аталғ ан диалектикалық ұ ғ ымдардың қ айсы кажеттілік пен кездейсоктың гармония мен дисгармонияның байланысын ашады? 58.Қ андай философиялық ұ ғ ым адамның ө мір сү ру формасын, рухани бағ ытын бейнелейді? 659Қ андай ілім қ озғ алысты қ уатқ а (энергия) айландырады? 60Қ андай философиялық ілім қ оғ амғ а табиғ аттың ә серін абсолюттейді? 61.Кө не Ү нді философиясында қ андай ұ ғ ым жеке моральдық заң ды белгілейді? 62.Будда ілімінде қ андай концепция тү лғ аның адамгершілігін дамуың кажет етеді? 63.Қ андай ұ ғ ым материяның саналы ұ йымдасуын кө рсетеді? 64.Философияның қ ай ілімі адамның ә лемге деген қ ұ нды қ атынасын тү сіндіреді? 65.Аталғ ан танымдық ә дістердың қ айсысы теориялық танымғ а жатпайды? 66.Аталғ ан танымдық ә дістердың қ айсысы эмпириялық танымғ а жатпайды? 67.Конвенциалистер ақ иқ атты қ алай тү сінеді? 68.Мемлекеттің пайда болуын анық тайтын қ оғ амдық келісім теориясын кім алғ аш шығ арды? 69.Қ оғ ам деген не? 70.Қ оғ амның системалық зерттеуінің мағ ынасы қ андай? 71.Адам туралы ілімдегі жалпылы ұ ғ ым 72.Адамзаттың жеке жү йесі философиялық ғ ылымда қ алай аталады? 73.(Страта(деген ұ ғ ым нені білдіреді? 74.Маркстік теория бойынша ә леуметтік қ ұ рылымның негізі қ андай? 75.Қ андай аталғ ан ғ ылыми ә дістеріның біреу теориялық танымғ а жатпайды? 76. ХХғ. философтарының арасында парадигмалардың ауысу концепциясын дамытқ ан кім? 77.Қ андай ұ ғ ым мә дениеттің дамуында турақ тылы (консервативті(жағ ын бейнелейді? 78.Қ андай мә дениет зерттеуші ө ркениеті нақ тылы мә дени-ә леуметтік кең істікте жә не уақ ытта берілген жү йе деп санағ ан? 79.Кім ХІХ ғ. Неміс философтардың арасында бұ лжымас императивті ашты? 80.(Тулғ а(деген ұ ғ ымның анық тамасында қ андай қ асиет негізгі деп табылады? 81.Сана қ андай бейнелеу формасына жатады? 82.Ақ иқ аттың негізгі ө лшемі қ андай? 83. Субъект - объектілі қ атынастардың жекеше игеруы қ андай санағ а жатады? 84.Қ андай философиялық ұ ғ ым адамның дамуындағ ы ә леуметтік қ атынастардың сатысың бейнелейді? 85.Адамдарды жануарлардан айыратын ойлау типі қ андай? 86.Ө ркениеттің қ андай кү рделі (глобальды) мә селесі қ оғ ам мен табиғ аттың қ атынасын бейнелейді? 87.Қ оғ ам дамуының қ андай саласын демографиялық мә селелер бейнелейді? 88.Тарихты материалистік тұ рғ ыдан тү сінетін ойшылдар қ андай қ оғ амдық қ атынастарды бірінші орынғ а шығ арады? 89.Қ андай философиялық теория қ оғ амдағ ы ә леуметтік айырмашылық тарды зерттеуге кө мектеседі? 90.Ә леуметтік қ ауымғ а жатпайтын ә леуметтік қ ұ рылымның элементің (бө лігін) шығ арың ыз 91.Ғ ылымның қ ұ ндылығ ың терістейтін ұ ғ ым қ андай? 92. Қ ай кезенде адамның мә ні космоста деп саналган? 93.Казіргі заман философиясында адам мә селесін негізге коятын бағ ыт? 94.Саяси қ ұ рылымның негізгі элементің атаныз? 95.Қ азақ стандағ ы мемлекеттік басқ арудың негізгі формасы? 96.(Ө ркениет(деген ұ ғ ым қ андай қ оғ амдық бағ ыттың ерекше дамығ аның бейнелейді? 97.Қ андай философиялық ілім қ ұ дайды алғ ашқ ы себеп ретінде болғ андығ ын, кейіннен табиғ аттың ө з заң дары бойынша дамитының мойындайды? 98.Қ андай философиялық ілім қ ұ дай мен табиғ аттың бірлігін мақ ұ лдай- ды? 99.Қ андай философиялық ілімде қ ұ дай бірінші себеп ретінде, жаратушы ретінде терістеледі? 100.Қ андай философиялық ілімде адамның ө мірінің мә ні бақ ытқ а ұ мтылуымен байланыстырылады? 101.Қ андай функция арқ ылы философия адамдарғ а рухани қ ұ ндылық тарың дамытуғ а кө мектеседі? 102.Ғ ылыми теорияның логикалық дамуындағ ы мү мкіндікті белгілейтін бө лшек қ алай аталады? 103.Қ азіргі заманда адамзат қ андай революциядан ө тіп жатыр? 104.Философияда танымдық теория қ алай аталады? 105.Қ андай функция толық философия мен нақ тылы ғ ылымдардың байланысың шығ арады? 106. Болашақ қ а арналғ ан танымдық ә рекеттердің тү рлерінің бә рі қ андай жалпы ұ ғ ыммен аталады? 107.Субъективті ойшылдар тарихтың қ озғ алыс кү шін қ алай тү сінеді? 108.Қ андай теория ә леуметтік мобильдік методологиялық негізі деп шығ арылады? 109.Қ андай ілімде қ оғ ам тарихы тарихи-табиғ и процесс ретінде тү сіндіріледі? 110.Қ андай логикалық (ойлау) форма заттардың, қ ұ былыстардың жалпылы, мә нді қ асиеттерің бейнелейді? 111.Қ андай логикалық (ойлау) формада заттардың, қ ұ былыстардың қ асиеттері мақ ұ лданады не болмаса терістеледі? 112.Қ андай логикалық (ойлау) формада бір пікірлерден жаң а пікір (логикалық қ ортынды) шығ арылады? 113.Қ андай логикалық заң бойынша ұ ғ ым, пікір ө з ө зіне сә йкес болу керек деп саналады? 114.Қ андай логикалық заң бойынша, ә р ой толық негізделу, дә лелдену керек деп саналады? 115.Қ андай логикалық заң бойынша, “егер екі қ арамақ арсылық ты пікірлерден біреу ақ иқ атты, екіншісі жалғ ан болса, ү шіншісі болуы мү мкін емес? ” 116.Қ андай логикалық заң бойынша “екі қ арамақ арсылы пікірлер екеуі бірдей бір уақ ытта, бір қ атынаста ақ иқ атты не жалғ ан болуы мү мкін емес”? 117.Келесі тұ жырымды қ андай ой тү ріне жатқ ызуғ а болады: ”Металдардың бә рі жылуды ө ткізеді. Темір -металл.Темірде жылуды ө ткізеді”? 120.Қ азіргі философиядағ ы ең кең ұ ғ ым 121.Болмыс дегеніміз не? 123.Қ андай ойшыл ертедегі Грецияда қ озғ алыстың теориялық зерттеуінің қ иыншылығ ын кө рсете алғ ан? 124.Қ андай философиялық ілім қ озғ алысты жоқ қ а шығ арды? 125.Кеністік дегеніміз не? 126.Уақ ыт деген не? 127.Қ андай ғ алым материяның, қ озғ алыстың, кең істіктің, уақ ыттың бірлігін дә лелдеген? 128.Қ андай философиялық оқ у танымды терістейді? 129.Ақ иқ ат дегеніміз не? 130.Ақ иқ аттың ө лшемі не? 131.Қ андай философиялық бағ ыт танымның бастауы тек қ ана тү йсік деп есептейді? 132.Қ андай танымдық ілімде ақ ыл ерекше бағ аланады? 133. Философияда ақ иқ атты абсолюттеу қ алай аталады? 134.Қ андай философиялық бағ ытта ақ иқ ат жоқ қ а шығ арылады? 135.Философия нені зерттейді? 136.Қ андай антикалық философ тіршіліктің бастапқ ы негізі су деп санағ ан? 137.Қ андай Грек ойшыл диалектиканы оқ у ретінде туғ ызғ ан? 138.Кім Ертедегі Грецияда объективті идеализмді туғ ызды? 139.Қ андай ойшыл антикалық философияда материя мен форманы біріктіруге тырысқ ан? 140.Қ андай антикалық ойшыл логиканы ғ ылым ретінде дамытқ ан? 141.Кім антикалық философияда адам мә селесін ерекше бағ алағ ан? 142.Кім антикалық философияда атомистік материализмді тұ ғ ызғ ан? 143.Қ андай Қ ай Ежелгі Греция ойшылы ойлау - (кумә ндану(деп тү сінген 144.Орта ғ асырда қ андай философиялық мә селе негізгі болғ ан? 145.Кім орта ғ асырлық философияда сенімді ойлауданда, ақ ылданда жоғ ары қ ояды? 146.Кім орта ғ асырлық философияда томизмді философиялық оқ у ретінде туғ ызды? 147.Кім антикалық философияда ойша қ ұ рылғ ан, ә леуметтік идеалды мемлекетті аң сайды? 148.Антикада қ андай мектеп ойшылары болмыс дамуында қ озғ алыс жоқ деп тү сінген? 149.Қ андай орта ғ асырлық философ білім мен сенімді біріктіреді? 150.Кім орта ғ асырлық философияда қ ұ дайғ а арналғ ан дә лелдеулерді бір системағ а жинайды? 151.Кімді орта ғ асырлық шығ ыс философияда Аристотельдің шә кірті деп санағ ан? 153.Жаң а Уақ ыт философиясында қ андай проблемалар ерекше орын алғ ан? 154.Қ андай философ Жаң а уақ ытта индукцияны танымдық метод ретінде анық тағ ан? 155.Қ андай философ Жаң а уақ ытта дедукцияны танымдық метод ретінде зерттеген? 156.Қ андай философ Жаң а уақ ытта пантеистік кө зқ арасты дә лелдеуге тырысқ ан? 157.Қ андай философиялық ілім Ертедегі Қ ытайда мемлекеттік идеология ретінде қ абылданғ ан? 158.Жаң а дә уір ойшылдарының қ айсысы монада ұ ғ ымын шығ арғ ан? 159Кім жаң а уақ ытта келісімдік мемлекеттік теорияны шығ арды? 160.Ағ артушылық заманының философтары ә леуметтік проблемалардың шешімін неден іздейді? 161.Л. Фейербах адамның мә нін неден шығ арады? 170.Кім неміс философияда агностикалық кө зқ арасты қ олдайды? 171.Қ андай неміс ойшыл диалектиканы теория ретінде дамытқ ан 172.Ф. Гегель негізгі даму кү шті қ алай тү сінеді? 173.Қ андай неміс ойшылы диалектикалық заң дарды ашты? 174.Диалектика дегеніміз не? 175.Кім антикалық философияда қ озғ алыстың қ айшылығ ын анық тау ү шін апорияларды шығ арғ ан? 176.Терістеуді терістеу заң ы нені ашады? 177.Қ ай ойшыл диалектикалық ұ ғ ымдарды жү йеге келтірді? 178.ХХ ғ. қ андай философиялық бағ ыт томистік дә стурді жалғ астырады? 179.ХХ ғ.қ андай философиялық бағ ыт болашақ ты жан-жақ ты зерттейді? 180.ХХ ғ.қ андай бағ ыт Философияны “Лингвистикалық анализге” жақ ындатып дамытады? 181.Қ ай ойшыл қ азақ философиясының негізін қ алаушы? 182.Орта ғ асыр ойшылдарының қ айсы (Кұ тадғ у-білік(поэмасын жазды? 183.Қ андай қ азақ ойшылы этикалық концепцияны “адам бол” деген принциптен шығ арғ ан? 185.Қ андай қ азақ ойшылдың творчествосында философия этнографиялық, тарихи, географиялық ізденістерге байланысты дамығ ан? 187.ХІХ-ХХ ғ. қ андай орыс ойшылы мистикалық ілімді дамытқ ан? 188.Қ андай орыс ойшылы ХХғ. ә леуметтік мақ сат - дү ниежү зілік шіркеуді орнату деп санағ ан? 190.Қ андай танымдық форма бірінші пайда болды? 191.ХХ ғ. қ андай философиялық бағ ыт Адам мә селесін, адамның ө мірі мен ө лім проблемасын ерекше бағ алап отыр? 192.Адамзаттің казіргі ауқ ымды мә селесің анық таныз? 193.Қ андай антикалық философ (Адам заттардың ө лшемі(деп санағ ан? 194.Қ андай философиялық ілім сана материяның бә р тү рлеріне тарағ ан? 195.Сенсуализм деген не? 196.Рационализм дегеніміз не? 197.Тусінік туралы ғ ылым 198. Ақ иқ аттың карама-карсылығ ы қ андай? 199.Философия тарихында материализм бағ ытының негізін қ алаушы 200.Аристотельдің логикасы қ алай аталады?
|