Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Правила гри ⇐ ПредыдущаяСтр 7 из 7
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ОДЕСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ ПОЛОЖЕННЯ Про інтелектуальний клуб ОДАБА «Що? Де? Коли?» ЗАТВЕРДЖЕННО Голова студенської ради ОДАБА ___________М. І. Сергієнко Одеса – 2016 р. Інтелектуальний клуб «Що? Де? Коли?» Робота данного інтелектуального клубу направлена на підвищення інтелектуального розвитку студентів факультетів/інститутів. Робота клубу відбувається у два сезони. Сезоном клубу «Що? Де? Коли?» є один навчальний семестр. Існують два сезони Осінній та Весняний. Команда-переможець або глядач-переможець клубу «Що? Де? Коли?» виявляється у три етапи під час одного сезону. Під час сезону відбуваються три етапи (три гри) у такий спосіб: - Під час першого етапу(гри) грають усі команди, що приймають участь у розіграші головного призу. За результатами гри, три команди з найбільш вдалим рахунком переходять до участі у другому етапі. - Під час другого етапу(гри) грають три команди, що були найсильнішими під час першого етапу. За результатами другого етапу, одна команда, що має найбільш вдалий рахунок переходить до фінального етапу(гри) - Під час фінальної гри, відбувається гра між командою фіналістів та командою глядачів(викладачів). Викладачі академії готують питання на фінальний стіл. На кожному факультеті формується команда, яка представляє факультет/інститут на іграх сезону. Команда складається з гравців, до складу якої мають право входити будь який студент факультету/інституту, та викладачі, що відносяться до кафедр цього факультету/інституту, але не більш як дві персони. Загальна кількість гравців в команді не більше 6. Кожна команда має обрати капітана. Кожна команда має заповнити анкету-заяву.(див. у додаток). Деканат кожного факультета/інститута відповідальний за збір команди, та затверджує підписом декана/директора у анкеті-заяві. Анкету-заяву треба здати організаторам ігор. Організатором ігор клуба «Що? Де? Коли?» є Студентська Рада ОДАБА. Кожен гравець команди має прочитати и бути ознайомлений з усіма матеріалами Положення про інтелектуальний клуб «Що? Де? Коли?», та засвідчити це підписом у анкеті-заяві.
Правила гри Під час гри у залі знаходяться: - Робочий персонал(Ведучий, Помічник ведучого, Робочі з технікою, Наглядачі); - Глядачі; - Запрошенні артисти, що виступатимуть під час «Музичної паузи». - Команди гравців. - Експерти (присутні на фінальній грі) Усі присутні мають вести себе у рамках етикету клубу(див.додаток) За не виконання правил етикету клубу, будь-яка персона може бути вилучена з зали за рішенням ведучого. Гра проходить в межах однієї зали. Під час гри гравці не мають права користуватися гаджетами (мобільний телефон, планшетний ПК тощо). Гравці мають право користуватися лише паперовими, чистими блокнотами, зошитами, листами, тощо. та шариковою або гелевою ручкою або олівцем. Кожна команда грає за своїм окремим столом, що має 6 місць - кожне окреме для кожного гравця команди. У фінальній грі, стіл додатково оснащений місцем для вказівника, та місцями для питань глядачів(викладачів). У першому та другому етапі команди грають проти організаторів гри, тобто під час гри питання, що будуть озвучені складають організатори. Максимальна кількість раундів під час гри складає 11. Мінімальна кількість раундів – 6. Гра відбувається до тих пір поки команда набере 6 балів, або поки команда програє 6 балів. Якщо у першому турі за результатами гри мають далі проходити більш як три команди(тобто мають найкращий результат) тоді одна або дві команди, що мають найкращий рахунок проходять далі, інші (ті, що мають однаковий рахунок), що мають проходити далі, грають між собою ще декілька раундів(питань) до тих пір поки не залишиться потрібна кількість команд. Якщо у другому турі за результатами гри мають далі проходити більш як одна команда(тобто мають найкращий результат), тоді ці команди (ті, що мають однаковий-кращий рахунок), грають між собою ще декілька раундів(питань) до тих пір поки не залишиться одна команда. Один бал надається команді за одну вірну відповідь на питання, одним програним балом вважається невірна або відсутність відповіді на питання, в такому разі один бал надається глядачу, що грає проти команди. Будь яке питання вибирається вказівником, що лежить на окремому столі разом з питаннями розкладеними по колу, навколо вказівника. На столі знаходиться 12 питань. Питання що будуть грати, готуються організаторами гри. Питання зачитується для всіх граючих команд у залі одночасно. Команда має право починати обговорювати питання після слів ведучого, що дають команду про початок відліку часу. Команда, що грає у першому або другому етапі відповідаючи а питання має написати відповідь на «Листку для відповіді» та передати його наглядачу стола. Наглядач з кожного стола віддає відповіді ведучому та помічникові ведучого для обробки відповіді. «Листки для відповіді» готуються завчасно організаторами гри. Команда, що грає у фінальному етапі відповідає в голос. Відповідає один гравець команди якого має вибрати капітан. Капітан може вибрати будь-якого гравця, що буде відповідати на питання, серед складу своєї команди включаючи себе. Один і той самий гравець має право відповідати на будь-яку кількість питань. Під час гри грають питання таких видів: 1. Звичайне питання – одне питання, що ставиться для всієї команди. 2. Питання з чорним ящиком – одне питання, що стосується тієї речі, що знаходиться у чорному ящику. Ставиться питання для всієї команди. 3. «Бліц» питання – складається з трьох питань. Ставиться питання для всієї команди. 4. «Супер-бліц» питання – складається з трьох питань. Ставиться питання для одного члена команди.
Для питань першого та другого виду надається час на обміркування 1 хвилина. Команда має 10 додаткових секунд, для запису відповіді на «Листку для відповіді». Після закінчення 1 хвилини звучить короткий звуковий сигнал, що сповіщає про початок 10 додаткових секунд.
Для питань третього виду надається час на обміркування 20 секунд. Команда має 5 додаткових секунд для запису відповіді на «Листку для відповіді». Після закінчення 20 секунд звучить короткий звуковий сигнал, що сповіщає про початок 5 додаткових секунд. Запитання ставляться одне за одним, після відповіді на попереднє. Один бал дається за відповідь лише на усі три запитання.
Для питань четверго виду надається час на обміркування 20 секунд. Гравець має 5 додаткових секунд для запису відповіді на «Листку для відповіді». Після закінчення 20 секунд звучить короткий звуковий сигнал, що сповіщає про початок 5 додаткових секунд. Запитання ставляться одне за одним, після відповіді на попереднє. Один бал дається за відповідь лише на усі три запитання. Гравця, що буде грати у «Супер-Бліц» вибирає капітан зі складу своєї команди. Капітан має право вибрати будь-якого гравця своєї команди включаючи себе. За дострокову відповідь у команди з`являється можливість на використання права на додаткову хвилину, яку команда за проханням капітана, може використовувати під час обговорювання наступних питань.
Команда, що грає у першому та другому турі права на додаткові хвилини не має. Команда, що грає у фінальному турі може відповідати достроково у такий спосіб: Капітан команди має у перші 10 секунд обговорення підняти руку та сказати «Достроково». Далі зупиняється час для цієї команди, після слів капітана «Достроково» ніхто не має право спілкуватись, інакше буде зарахований програний бал, також право на відповідь на це питання зникне.
Кожна команда, що грає у другому та фінальному етапах має право брати один раз за час гри «Музичну паузу». Команди, що грають у першому етапі не мають права брати «Музичну паузу». Ведучій під час гри будь-якого етапу має право брати «Музичну паузу» один раз за час гри. «Музична пауза» – це час, під час якого запрошені артисти виконують один музичний номер, часом що складає приблизно 3 хвилини. Команда-переможець, або глядач-переможець виявляється у фінальній грі сезону. Глядач(викладач)-переможець визначається у фінальній грі, у тому разі якщо команда-фіналіст програла гру глядачам(викладачам). Глядач(викладач) визначається експертами, що присутні на грі, визначається як автор найкращого питання. Автор найкращого питання визначається тільки з тих авторів, що склали питання на які гравці не змогли відповісти під час фінальної гри. Кращий гравець клубу визначається у разі якщо команда фіналіст перемогла у фінальній грі. Кращий гравець клубу визначається експертами, що присутні на грі. Експертами на фінальній грі є 5 чоловік – капітани команд, що на дійшли фіналу.
|