Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Зін-өзі тексеруге арналған сұрақтар.






Философияның дү ниеге келуінің қ андай себептерін айтар едің із?

“Кіндікті уақ ыттың ² ерекшелігі неде?

Даоның екі мә н-мағ ынасын кө рсетің із.

Қ ытай философиясындағ ы болмыс пен бейболмыстың ара-қ атынасы қ андай?

Даоны сезімдік жолмен танып-білуге бола ма?

Даосизмнің этикалық -саяси кө зқ арастарының ерекшеліктері қ андай?

Конфуцзыдың “алтын ережесін² есің ізге тү сірің із

Конфуцзыдың “бес турақ тылығ ын² атаң ыз?

“Цзюн цзы² (ізгі адам) мен “Сяо-жень² (надан адам) айырмашылығ ы неде?

Конфуцзы оқ у мен ой - елегінің байланысын қ алай тү сінеді?

“Фа-цзя² мектебі адамның табиғ атын қ алайша тү сінеді?

ү нді мифологиясындағ ы “Сансара², “Карма², “Мокша² ұ ғ ымдарының мағ насын кө рсетің із.

Каста дегеніміз не?

Апариграха дегеніміз не?

Джайнизм ілімінде адам кімді жең уі керек?

Ахимса дегеніміз не?

Буддизм деген ұ ғ ымның мә ні неде?

Зардап шегудің себептері неде?

Нирванағ а қ алай жетуге болады?

ү нді философиясындағ ы материалистік кө зқ арастардың ерекшеліктері неде?

Грек мифологиясындағ ы Қ ұ дайлардың атын айтың ыз.

Гректің “Жеті Данасының ² қ андай нақ ыл сө здері есің ізде қ алды?

Алғ ашқ ы грек натурфилософтарының атын атаң ыз?

Апейрон дегеніміз не?

Гераклиттің “Логосы² - ол не?

Парменидтің “Болмыс² дә лелдемесін кө рсетің із.

Зенонның қ андай “апорияларын² білесіз?

Эмпедоклдың “Сү йіспеншілік², жә не “Жаугерлік², кү штері ғ арышта қ андай роль алады.

Демокрит дү ниедегі қ ажеттілік пен себептікті неден шығ арады?

Софистиканың бетбұ рысын қ андай философиядағ ы мә селеге тең еуге болады?

Протагордың “Адам - барлық заттардың ө лшемі² деген нақ ыл сө зін қ алай тү сінесіз.

Сократтың “ирония² мен “маевтикасын² қ алай тү сінесіз.

Платонның “идеялар ә лемі² дегеніміз не?

Платонның “анамнезис² теориясының мағ насы неде?

“Платондық сү йіспеншілік² деп нені айтамыз?

Платонның мемлекетіндегі “Ү ш ә леуметтік топтарды² атаң ыз

Платон неге жеке меншікке қ арсы?

Аристотельдің “Платон мағ ан қ ымбат, бірақ ақ иқ ат одан да қ ымбат² деген сө зін қ алай тү сінесіз?

Аристотельдің логика саласындағ ы ашқ ан заң дарын айттың ыз.

Аристотельдің материя жә не форма ұ ғ ымдарын қ алай тү сінесіз?

Аристотель жан-дү ниенің қ андай ү ш тү рін кө рсетеді?

Аристотельдің 10 категориясын есің ізге тү сірің із.

Аристотельдің этикалық кө зқ арастарының ерекшелігі неде?

Аристотельдің ашқ ан басқ ару формалары қ андай?

Киниктердің кө зқ арасы қ андай болды?

Эпикуреизм деп этика саласында нені айтамыз?

Скептицизмнің кө рнекті ө кілі кім?

 

Ойланың ыз:

Ешқ ашанда бұ л дү ниеде ө шпенділік ө шпенділікпен жойылғ ан жоқ; теқ қ ана ө шпенділіктің жоғ ы оны тоқ татады. Бұ л мә ң гілік Дхамма. Бұ л Бү дданың сө зін қ алай бағ алайсыз?

Жау жауғ а не істесе де, жалғ ан бағ ытпен жіберілген ой одан да жаман істейді.

Даосизмнің диалектикалық идеялары: Барлық дү ние болмыстан туады. Болмыс бейболмыстан туады. Бірдең ені ә лсірету ү шін ең алдымен оны кү шейту керек. Бірдең ені қ урту ү шін ең алдымен оны гү лдету керек. Біреуден бірдемені алу ү шін оғ ан ең алдымен беру керек; Бақ ытсыздық та - бақ ыт жатыр. Бақ ытта - бақ ытсыздық бар. Кім оның шекарасын біледі?

Адамдарды білетін - дана; ө зін-ө зі білетін - ағ арғ ан.

Аспанның тілегі - адамдар бірін-бірі сү ю керек жә не бір-біріне пайда ә келу керек (Мо-Цзы(.

Пайда іздегендер адалдық ты ұ мытады; Ең биік адамды сү юшілік туысқ андық байланыстарды ескермейді (Чжуан-Цзы).

Аспан қ арапайым адамдарды ел басы ү шін тудырмайды, ол ел басын тақ қ а қ арапайым адамдар ү шін отырғ ызады (Сюнь-Цзы).

Ө лген мен тірі, оянғ ан мен ұ йық тағ ан, жас пен кә рі - бә рі бір, ө йткені бірінші екіншіде жоғ алады (Гераклит).

Бейболмыстың ө мір сү руі ешқ ашанда дә лелденбейді. Ой елігін бұ л жолменен жү ргізбе (Парменид).

Сү йспеншіліктің тартуы мен бә рі де жиналады; қ астық олардың бә рін кері таратады (Эмпедокл). Философия - таң ғ алудан басталады (Аристотель).

Кү н, ай жә не барлық жұ лдыздар - жанып жатқ ан тастар (Анаксагор).

Бір заттың себебін табу мағ ан парсы тағ ынан қ ымбат (Демокрит).

Дене тілегі - ашық пау, шө лдемеу, тоң бау. Осының бә рі бар адам, я соғ ан болашақ та ү мітті - Зевстің ө зімен бақ ыт жө нінде дауласа алады (Эпикур).

Тағ дыр тілегенді алып жү реді, тілемегенді - сү йретеді (Сенека).

Қ андай тә лкекке тү ссең де, олардың бә рі ғ асырлар бойы анық талғ ан. Себептердің байланысы басынан бастап сені сол оқ иғ алармен байлады (Марк Аврелий).


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.007 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал