Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Структура уроку. І. Організаційний етап1—2 хв






І. Організаційний етап...........................1—2 хв

II. Перевірка домашнього завдання.................2-3 хв

III. Актуалізація опорних знань....................2-5 хв

IV. Мотивація навчальної діяльності................1-3 хв

V. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу... 15-20 хв

VI. Первинне закріплення знань..................15-20 хв

VII. Підбиття підсумків уроку.......................3-5 хв

VIII. Домашнє завдання............................1-2 хв

 

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Привітання. Підготовка класу до занять. Оголошення теми, мети і завдань уроку.

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

► ► Бесіда з елементами опитування

1. Як створити проект?

2. За допомогою яких елементів користувач може вводити дані в програму? виводити результат?

3. Які властивості елементів керування ви знаєте?

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель. Під час створення програм інколи виникає необхід­ність повторно використати частини коду. Якщо така необхідність виникає декілька разів, код можна просто скопіювати. Що ж роби­ти, коли код необхідний досить часто?

V. СПРИЙНЯТТЯ ТА УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Підпрограма (subroutine) — частина програми, яка реалізує певний алгоритм і дозволяє звертатися до неї з різних частин за­гальної (головної) програми.

Підпрограму часто використовують для скорочення розмірів програм у тих задачах, у процесі розв'язування яких необхідно ви­конати декілька разів однаковий алгоритм при різних значеннях параметрів. Оператори (команди), які реалізують відповідну під­програму, записують один раз, а в необхідних місцях розміщують оператори передавання керування на цю підпрограму.

Набір найбільш уживаних підпрограм утворює бібліотеку стан­дартних підпрограм.

У більшості мов програмування високого рівня підпрограми називають процедурами та функціями. Залежно від мови програ­мування, терміни «процедура» та «функція» можуть розрізнятися (як правило, процедурою називають підпрограму, що не повертає результату, тоді як функція має результат і може використовува­тись як частина виразу) чи розглядатись як синоніми.

Навчальний матеріал пояснюється на реальному прикладі.

Створити проект розв'язання задачі — Project-Function.

Обчислити: ctgx.

У С# відсутня функція Ctg. Спробуємо організувати її обчис­лення, використовуючи клас із визначеним методом обчислення котангенса.


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.007 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал