Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Практичне завдання. Робота з навчальною програмою
Робота з навчальною програмою. Пропонується робота з програмами «Сходинки», «Пізнайко», «Незнайковаграмота». Релаксація З метою релаксації пропонуємо учням пригадати відому дитячу гру «Зіпсований телефон». Пограти в цю гру з товаришами на перерві. — Як ви вважаєте, що ви робите з інформацією, коли граєте в цю гру? VIII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Завдання за підручником: § 14, № 2. 2.Додаткове завдання Яким способом передавання інформації скористалися казкові герої? УРОК № 15. ІСТОРИЧНА ПОДОРОЖ ТЕМА. ІСТОРИЧНА ПОДОРОЖ Цілі: ✓ навчальна: ознайомити з деякими відомостями з історії інформатики; удосконалювати навички роботи з клавіатурою; ✓ розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння узагальнювати інформацію; ✓ виховна: виховувати інтерес до історії інформатики. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь. ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Заповніть таблицю. Поділіть за стовпцями слова за способами сприйняття повідомлень. Тепло, смачно, боляче, голосно, красиво, солодко, прохолодно, тихо, спекотно, кисло, ароматно, гаряче, яскраво, кольорово.
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Учитель. Сьогодні буде незвичайний урок. Ми здійснимо подорож в історію інформатики. У часи, коли створювалися перші обчислювальні пристрої. Познайомимося з ученими, які здійснювали ці відкриття. Запитання до учнів — Як ви вважаєте, чи є важливими відкриття? — Пригадайте, про які відкриття ви чули. — Пофантазуйте, які відкриття хотіли б здійснити ви. — Що ви використовували б для обчислення, якби не було комп'ютерів? IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Самостійне опрацювання підручника §15. Подорож до музею історії інформатики Учитель готує презентацію за допомогою програми PowerPoint, Camtacia Studio чи програмою ЗD-панорами (Aurora 3D Presentatoin). На окремий слайд можна розмістити картинку чи рисунок пристроїв, з якими хочете ознайомити учнів. Для наочності можна використати портрети винахідників перших обчислювальних машин: Блеза Паскаля, Готфріда Лейбніца, Чарльза Беббіджа, Сергія Лебедєва. Учитель проводить подорож музеєм історії інформатики та коротко розповідає про кожний експонат. Розповідь учителя — У Стардавній Греції абаком називали спеціальну рахункову дошку для арифметичних обчислень, розділену на смуги, де пересувалися камінчики або кістки (як у російських рахівницях).
Абак У віці 18 років Блез Паскаль розпочав роботу над машиною, яка допомогла б батькові виконувати громіздкі розрахунки. Паскаль виготовив і продав деяку кількість машин, вісім екземплярів збереглося до нашого часу. На жаль, ми не знаємо, чи використовувалися ці машини Паскаля для проведення практичних обчислень або лише як пізнавальна іграшка.
|