Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Практичне завдання. Дотримуйтеся правил техніки безпеки під час роботи за комп'ютером.
Дотримуйтеся правил техніки безпеки під час роботи за комп'ютером. Робота з навчальною програмою з логічним навантаженням. Релаксація Вправа для профілактики короткозорості Вихідне положення — сісти на стілець. Заплющити і розплющити очі. Повторити 3-4 рази. Виконувати в середньому темпі. VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Завдання за підручником: § 23, № 4. 2. Додаткове завдання Перед вами маршрут руху мишок. Запишіть усі числа, які кожна зустріла на своєму шляху. Спробуйте їх додати. УРОК № 24. КОМП'ЮТЕРНИЙ МАЛЮНОК — ПЕРШІ КРОКИ ТЕМА. КОМП'ЮТЕРНИЙ МАЛЮНОК — ПЕРШІ КРОКИ Цілі: ✓ навчальна: формувати поняття графічного редактора; ознайомити з інтерфейсом графічного редактора; формувати вміння працювати з елементами інтерфейсу програми; ✓ розвивальна: удосконалювати навички самостійної роботи на комп'ютері; формувати вміння міркувати; ✓ виховна: виховувати відповідальність, самостійність. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок. ХІД УРОКУ 1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП Учням пропонуємо новий порядок проведення уроків. Оскільки вивчення матеріалу стосується практичних навичок роботи з графічним редактором, від початку уроку учні розв'язують задачі логічного спрямування, потім учитель пояснює матеріал, пов'язаний з практичним завданням. Практична робота дозволяє закріпити вивчений матеріал. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Логічна розминка 1. Гра «Фантазери» Що б сталося, якби: ✓ на кухні з крана полився яблучний сік; ✓ із хмари замість дощу почали падати вареники; ✓ зникли б школи; ✓ урок інформатики проводила Червона Шапочка? Діти залюбки пропонують різні варіанти поданих «казкових» ситуацій. 2. Гра «Знайди зайве» Знайдіть зайве слово, підкресліть його. Поясніть свої міркування. ✓ Ромашка, конвалія, бузок, волошка; ✓ змія, павук, ящірка, дуб, равлик; ✓ м'яч, ковзани, гойдалка, ключка, лижі; ✓ диван, ліжко, шафа, парта, зошит. 3. Вправа «Доміно» Вправу можна організувати за принципом «доміно». Для цього вибирають учня або учнів, які добре читають, заздалегідь виготовляють картки. Сполучіть початок і кінець прислів'я.
— Молодці, діти, ви добре мислите, багато знаєте. Сьогодні ми почнемо вивчати нову тему. III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Учитель. Комп'юшка поведе нас у чарівний світ малювання, але не простого, а комп'ютерного. Сучасні мультфільми, кіно, комп'ютерні ігри, малюнки до книжок створюються за допомогою комп'ютерів. Для цього є спеціальні програми, які називають графічними редакторами. Ми будемо поступово з ними ознайомлюватися. Пригадайте, будь ласка, відомі вам комп'ютерні програми, які пов'язані з малюванням, розфарбовуванням. Очікувані відповіді: «Малювання. 1 клас», «Вчимося малювати». IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Розповідь учителя Інформація для запам'ятовування Графічний редактор Paint — це програма, яку використовують для створення та редагування рисунків. Щоб завантажити програму, потрібно знайти на Робочому столі відповідний значок і двічі клацнути на ньому. На екрані з'явиться поле для створення рисунка, інструменти для роботи та палітра кольорів. (Учитель надає початкові відомості про основні можливості графічного редактора.) — На полі ви будете створювати свої «шедеври», використовуючи різні інструменти для рисування, які нагадують звичайні. Окрім інструментів є готові геометричні фігури, такі як овал, прямокутник, лінія. Інструменти і фігури розташовані на панелі інструментів. Щоб малюнок був яскравим і милував око, ви можете вибрати колір з набору кольорів. Для вибору потрібного інструмента, фігури або кольору використовуйте ліву кнопку миші. (Під час пояснення нового матеріалу можна скористатися кольоровою вкладкою в журналі «Інформатика» № 3 (39). — 2012. Видавничої групи «Основа».) Запитання до учнів 1. Чи доводилось вам раніше працювати з графічним редактором? 2. Що означає слово «paint» у перекладі з англійської? 3. Що таке палітра? Чи чули ви таке слово на уроках малювання? Самостійне опрацювання підручника §24. V. УСВІДОМЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Робота з підручником §24, №1, 3-4.
|