Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Ислам діні қажылықтары
Азия жә не Африка елдері. Христиандарда қ ажылық жасау міндет емес, ал мұ сылмандарда ислам дінінің орталығ ы болып табылатын Мекке қ аласында қ ажылық жасау парыз болып саналады. Қ ажылық жасау Қ асиетті кітап Қ ұ ранда бұ йырылғ ан жә не ислам дінінің негізгі шарттарына жатады. Діни туризмнің 2 тү рі бар: 1.Қ ажылық туризм 2.Экскурсиялық танымдық бағ ыттағ ы діни туризм 1 Қ ажылық туризм. Қ ажылық сө зі pilgrimage, яғ ни қ ажылық мақ сатта қ асиетті, киелі жерлерге саяхат жасау деген мағ ынаны білдіреді. Қ ажылық туризм саласы киелі жерлерге табынып, оларғ а сыйынумен тү сіндіріледі Қ ажылық жасаудағ ы негізгі мақ саттар: - жанның тыныштығ ын жә не денені физикалық демалдыру - туғ ан –туысқ андар мен бауырларғ а арнап дұ ғ а оқ у - Аллах қ алағ ан жә не бұ йырғ ан істерді жасау - кү нә лардың кешірілуін тілеу - тә ң ірден жіберілген несібеге рахым келтіру - сенімге берік болу - Аллахтан қ орқ у жә не бағ ыну Қ ажылық туризмі мынандай топтарғ а бө лінеді: 1. қ атысушылардың саны мен отбасы мү шесінің саны бойынша – жеке, отбасылық жә не топтық қ ажылық; 2. саяхаттың болу ұ зақ тығ ына байланысты –қ ысқ а жә не ұ зақ уақ ыттық қ ажылық; 3. мезгіл бойынша –жыл бойғ ы жә не арнайы мемекелерге байланысты қ ажылық; 4. саяхаттау обьектісіне байланысты – конфессионалды қ ажылық аймақ тарғ а (шіркеу, монастырь) жә не табиғ ат аясына саяхат (ө зен, кө л, тау,); 5. қ ажылық обьектінің орналасуы бойынша – ішкі (мемлекет шекарасы аумағ ында) жә не шетелдегі қ ажылық; 6. қ алау бойынша қ ажылық – жан қ алауы бойынша жә не міндеттелген қ ажылық. Қ ажылық туризмнің негізгі аумақ тары: - православтық ТМД елдері: Рессей, Белорусия, Молдова; - католицизмдік жә не протестанизмді ұ станатын Еуропа елдері; - христиандық ты ұ станатын Солтү стік Америка елдері; -христиан дінін ұ станатын Латын Америка елдері; ислам дінін ұ станатын Солтү стік Африка елдері; -ислам дінін ұ станатын Шығ ыс Азия елдері; - индуизм, буддизм, джайнизм жә не ислам дінін ұ станатын Оң тү стік Азия елдері; - буддизм, синтоизмді ұ станатын Шығ ыс Азия елдері; - ислам жә не ламанизмді ұ станатын Орталық Азия елдері; - ислам жә не буддизмді ұ станатын Орталық Азия елдері. Қ ажылық қ а шығ ушы туристтердің қ ызмет кө рсету сапасына, тамақ тандыру, орналастыру қ ызметтеріне кө п мә н бере бермейді. Олар қ ажылық кезінде шіркеулер мен мешіттерде тү нейді. Ал тамақ жағ ынан мү лдем ас талғ амайды. Мұ нда тамақ тандыру ө те қ арапайым тү рде болады. Ислам діні бойынша қ ажылық ораза айында міндеттелген. Мұ сылмандар қ ауымы қ ажылық кезінде ораза ұ стап, ө здеріне мол сауап жинайды. Адамдар психологиялық жағ ынан жан тыныштығ ын қ алай отырып, Ү ндістан, Тибет, Қ ытай, Непал жә не Жапония елдеріне саяхат жасайды. Жанның тыныштығ ын сақ тауғ а кө мектесетін қ ажылық туризмі сауық тандыру туризммен тығ ыз байланыста. Мысалы; Ү ндістандағ ы осындай аймақ тар аювердік сауық тандыру кешені орталық тары болып табылады. Аюверда бұ л адамның организмін қ алпына келтіріп, оның денесі мен жанының гармонияғ а ие болатындай жағ дайғ а жеткізетін ғ ылыми сауық тандыру кешені болып табылады. Сонымен қ атар, кө п азаматтар Қ ытай еліне цигунмен айналысу ү шін саяхат жасайды. Цигун адамның қ озғ алысына жә не демалуына қ атысты жаттығ улар кешені. Цигун адамдарғ а толық кү ш жинауына кө п септігін тигізеді. 2. Экскурссиялық танымдық бағ ыттағ ы діни туризм Діни туризмнің бұ л тү рі негізінен туристтердің ұ йымдастырылғ ан маршрут бойынша жү зеге асады. Оның қ ажылық туризмнен айырмашылығ ы, ол тек қ ана арнайы діни мерекелерде ғ ана ұ йымдастырылмайды, сонымен қ атар ол кез келген мезгілде ө з қ ызметтерін туристтерге ұ сынады. Мұ нда туристтер саяхат шеккен аймақ тың кө рікті жерлеріне барып, дін тақ ырыбына байланысты ө ткізілген мұ ражайлар мен кө рмелерге қ атыса алады. Экскурссиялық діни бағ ыттағ ы діни туризмнің негізгі қ ызметі туристтерге арналғ ан экскурссия болып табылады. Экскурссия туристтердің аймақ тың діни жағ ынан қ арастыруғ а жә не бағ алауғ а мү мкіндік береді. Туристтердің танымдық кө зқ арастарына оң ә сер етуіне септігін тигізеді. Бұ л процестің барлығ ы бір маршрутқ а бойынша жү зеге асады. Бұ л маршрут діни мақ сатта қ асиетті жерлерге саяхат жасаудан тұ рады. Экскурссиялық танымдық бағ ытта жү зеге асатын туризмнің тү рі туризм инфраструктурасымен байланыста болады. Мұ нда туристтерге сапалы қ ызмет кө рсету басты алғ ышарттардың бірі болып табылады. Қ ызмет кө рсету дә режесі сапа стандарттарына сә йкес келуі керек. Турфирмалар туристтерді орналастыру, тамақ тандыру жә не маршрут ұ йымдастыру қ ызмет тү рлерін кө рсетеді. Діни туризмнің индустриясы ө з алдына туристік индустрияның бө лігі болып табылады. Діни туризм саласында 4 сегментті атауымызғ а болады: 1.орналастыру кә сіпорны – қ онақ ү й, кепинг, жатақ хана 2.тамақ тандыру кә сіпорны –арнайы мамандандырылғ ан тамақ тандыру орындары, мейрамхан, кафе, асхана, бар 3 транспорт 4. діни орталық обьектілері. Қ орытынды. Діни туризм саласы жарнама концепциясын қ ажет етеді. Егер жоғ арғ ы дә режеде туризмнің осы тү рін жарнамалай берсе, ә рбір азаматтың кө ң ілінде ішкі жан дү ниесі оянып, діни туризм дами тү сер еді.Діни туризмді дамытуда эускурссиялық ресурстар (архитектуралық жә не скульптуралық ескерткіштер; діни мерекелер; ә дет ғ ұ рыптар; салт дә стү рлер; халық тық эпостар; аң ыздар) жә не ақ парат ресурстары (интернет желісі, ғ ылыми жұ мыстар, кө рме жә не мұ ражайлар) маң ызды роль атқ арады. Діни туризм Ә лемдік технологиялық прогресс адамдардың арасындағ ы шекараны ығ ыстырып, адамдарды бір жерге жинайды. Жазудың пайда болуымен бірге бә лкім, 9, 000 немесе 10, 000 жыл бұ рын ә лемнің кейбір жерлерінде алуан тү рлі ө ркениет пен діни мә дениеттердің ө зара тығ ыз байланысуына куә болғ ан да шығ ар. Анадолыда (Анатолия) бірінші дә уірдегі ө ркениеттің дамуы, сондай-ақ осы жерлерде Апостолдардың ерте кезең інде Христиандардың қ оныс табуы, орта ғ асырда Еврейлердің елдегі тұ рғ ан жерін басумен жә не жою саясатымен байланысты Тү ріктердің ө здерінің діні Ислам шығ армаларының қ асында Анадолыда (Анатолия) кө птеген синагогтар мен шіркеулердің пайда болуына себеп болды. Бұ л шығ армалар біздің кү ндерімізге дейін Исламдық тү сіністікпен бірге қ осарласа басқ а елдерге қ арағ анда Тү ркиядағ ы жағ дай ү шін пайдалы болып, біздің ұ лтымыздың терең қ ұ рметі мен толеранттылығ ына қ ол жеткізді. Туризм қ ұ былысында, Діни туризм деп адамдардың туризм мақ сатында ө зінің тұ рғ ан жерінен, жұ мысынан жә не кү нделікті ө мірінен тыс баруларын; діни наным-сенімдерін жү зеге асыру ү шін жә не сенім орталық тарын кө ру ү шін баруларын айтады.
Религиозный туризм играет важную роль в системе международного и внутреннего туризма. Туристы отправляются в паломнические и экскурсионные поездки по святым местам и религиозным центрам. Они стремятся принять участие в религиозных церемониях, помолиться, совершить жертвоприношения. Религия влияет на формирование самосознания и стереотипов поведения людей. Она выступает элементом общественной системы и во многих случаях — одним из важнейших. Это особенно характерно для современной постсоветской России, где очень важно усиление процесса объединения религии, науки и искусства в борьбе за высокие нравственные идеалы, культурные и духовные ценности. Актуальность исследования заключается в том, что на современном этапе намного возросла роль Русской Православной Церкви в деле объединения славянских народов, оказавшихся в последние десятилетия разделенными. В этом свете роль религиозного туризма трудно переоценить. Он развивается на фоне положительной динамики всей индустрии туризма. Важнейшей компонентой религиозного туризма является туризм экскурсионной направленности и паломнического типа. В первом случае туристов интересуют главным образом экскурсии с посещением монастырей, храмов, музеев и выставок [4, с. 227]. Причем эти туристы могут быть, а могут и не быть приверженцами той религии, объекты которой посещают, а также могут быть вообще людьми нерелигиозными. Следует отметить, что религиозная тематика довольно часто является составляющей комбинированных туров культурно — познавательной направленности. Паломников интересует непосредственное участие в религиозных культах. Социально-психологическая база паломнического туризма уже, чем религиозного. Паломники в основном исповедуют ту религию, святым местам которой они приехали поклониться. Экскурсии, посещение музеев, выставок для них — вторичная, сопутствующая задача или вообще мало интересны. Религиозные туристы и в первую очередь паломники пускаются в путешествие, когда у них возникает потребность совершить нечто большее, чем обычные культовые действия в условиях обычной среды их проживания. Люди отправляются в поездки по святым местам с разными мотивами: помолиться, решить личные проблемы, найти себе подходящую религию, духовную школу и систему ценностей, познакомиться с культурным наследием страны [7]. Туризм представляет собой форму миграции людей, не обусловленную сменой их местожительства или работы. По определению А. Ю. Александровой, туризм есть совокупность отношений и явлений, которые возникают во время перемещения и пребывания людей в местах, отличных от их постоянного места проживания и работы [1, с. 121]. А. Ю. Александрова, ссылаясь на материалы Международной конференции по статистике путешествий и туризма (Оттава, 1991) и рекомендации ЮНВТО, выделяет три главных критерия, позволяющих включить туристов и экскурсантов в категорию посетителей и отличить их от других путешествующих лиц. Это, во-первых, выезд за пределы обычной среды, во-вторых, продолжительность пребывания в месте поездки и, в-третьих, цель посещения [1, с. 123]. В статистике туризма учитываются люди, продолжительность пребывания которых в новом месте не превышает 12 месяцев. Если человек прожил где- либо больше года, он переходит в категорию постоянных жителей. Например, паломники, отправляющиеся в известный православный монастырь на неделю, считаются туристами. Что касается целей поездки, то в отличие от других путешественников (сезонных рабочих, мигрантов, военнослужащих, дипломатов и т. д.) подобными посетителями движут туристские мотивы. По рекомендации ЮНВТО туристские цели были объединены в несколько блоков. Среди блоков, выделенных ЮНВТО — отдых, посещение родных и близких, деловые и профессиональные цели, лечение и др. Нас интересует посещение святых мест и поклонение религиозным святыням [2, с. 119]. Места, которые человек посещает регулярно, даже если они находятся сравнительно далеко от места его проживания, являются элементами его обычной среды. Сюда можно отнести также объекты, находящиеся в непосредственной близости от места проживания человека независимо от частоты их посещения (например, какой-нибудь музей или храм, расположенные в данном городе) [3, с. 142]. Психологически они воспринимаются как элемент каждодневности. В религиозном туризме поездка в достаточно удаленный город или район для поклонения какой-нибудь святыне, участие в культовых действиях или посещение музеев и выставок будет считаться выездом за пределы обычной среды. Концепция обычной среды существования вызывает споры среди специалистов — какое расстояние должен проехать человек и как часто посещать те или иные места, чтобы считаться туристом. Очевидно, что понятие обычной среды различается по странам и может различаться для людей разной мобильности, социального и имущественного положения, мировосприятия и мотивации поездок [4, с. 227]. Итак, мы можем сказать, что туристом, путешествующим с религиозными целями, является человек, выезжающий за пределы обычной среды на срок не более года для посещения святых мест и центров религий. Под религиозным туризмом следует понимать виды деятельности, связанные с предоставлением услуг и удовлетворением потребностей туристов, направляющихся к святым местам и религиозным центрам, находящимся за пределами обычной для них среды. Религиозный туризм — это самостоятельный вид туризма. У него, как и у других его видов, есть свои разновидности: паломнический туризм и религиозный туризм экскурсионной направленности [6, с. 111]. Религиозный туризм имеет две основные разновидности. Это паломнический туризм и религиозный туризм экскурсионно-познавательной направленности. Разновидностью паломнического туризма является духовно- паломнический туризм.
|