Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Сыртқы жарнаманың мағынасын ашыңыз, оған қойылатын талаптар, артықшылықтары мен кемшіліктерін сипаттаңыз.
Сыртқ ы жарнама – адамдарғ а ү йде немесе мекеме орындарында емес, кө шеде немесе жол жү ру кезінде ә сер ету қ ұ ралы болып табылады. Сыртқ ы жарнама: - Тұ тыну тауарларын жарнамалаудың тиімді қ ұ ралы; - Халық тың кең кө лемінің қ абылдауына арналғ ан.
Сыртқ ы жарнамалардағ ы негізгі бес ереже: 1. Жиі кө зге кө ріну. 2. Ө зіне назар аударту. 3. Қ ысқ а болуы. 4. Жол жө некей оң ай оқ ылуы. 5. Тү сінікті болуы. Адамдар жолдан ө ту кезінде сыртқ ы жарнаманы кө руге небә рі 3-5секунд қ ана уақ ыты болады, ал автомобилистерде – 1-2 секунд. Сә йкесінше, сыртқ ы жарнамада фирма атауын, оның тауарлық белгісін немесе тауар атауын, 3-5 қ ысқ а сө зден тұ ратын слоганды кө рсету керек. Сыртқ ы жарнаманы жасау барысында қ олданылатын шрифттер оны кө ру қ ашық тығ ына байланысты болады: 80-110м қ ашық тық тағ ы жарнаманы биіктігі 20см ә ріптермен жасау керек, ал 150-200м қ ашық тық тағ ы жарнаманы – 40 см. · Сыртқ ы жарнаманы 3тү рге бө ліп қ арастырамыз: 1) Стационарлы жарнама 2) Сату орнындағ ы жарнама 3) Кө ліктегі жарнама
· Сыртқ ы жарнаманың артық шылық тары мен кемшіліктері:
· Сыртқ ы жарнаманың тү рлері: Жарнамалық щиттер, панно, афишалар жә не транспаранттар кө ліктерде, алаң дарда, стадиондарда, спорт кешендерінде, кө рмелер мен жә рмең келерде, яғ ни адамдар кө п жиналатын жерде қ олданылады. Электронды табло мен экрандар ә р тү рлі тауарларды жарнамалағ анда кешке жақ ын орталық кө шелер мен алаң дарда орналастырылады. Фирмалық хабарламалар, жол жү ру кө рсеткіштері, компанияны безендіру, персоналдардың арнайы киімі осылардың барлығ ы фирмалық стильдің маң ызды элементтері, осы арқ ылы олар серіктестеріне, тұ тынушыларғ а жағ ымды пікір қ алыптастырады немесе керісінше. Транспорттағ ы жарнама автобус, поезд, трамвай мен троллейбустерде орналастырылатын жарнаманың бір тү рі. Сонымен қ атар, салон ішінде, вокзалда мен аэропорттарда орналастырылады.
· Стационарлы сыртқ ы жарнама тү рлері: · Неон. - Кө шелер мен алаң дарда жарық беріп тұ ратын жарнама; - Неон газы, лазерлік техника, жарық беруші ә р тү рлі қ ұ ралдар арқ ылы жасалады; - Тартымдылығ ы жә не нә тижесі жоғ ары жарнамалық технология. · Билборд. - Қ алқ ан жарнама; - Кө лемі 6х3м жә не 8х4м болатын жарнамалық тақ та; - Қ ұ рылыс алаң дарында, ү лкен кө шелерде орналастырылады. · Брэндмауэр. - Ғ имараттың қ абырғ аларына ілінетін панно; - Қ абырғ ағ а салынатын сурет; - Ү лкен кө лемді жарнама. · Скроллер. - Суреттері динамикалық ө згеріп тұ ратын конструкция; - 5-6 суреттен тұ рады; - Сыртқ ы жарнамадағ ы жоғ ары технологияның бірі; · Сату орнындағ ы жарнама тү рлері: · Баннер. - Сату орнындағ ы тіктө ртбұ рышты немесе ү шбұ рышты жарнамалық планшет; - Пластиктен, картон немесе қ ағ аздан жасалады. · Жалон. - Тауарды суреттейтін картон, планшет; - Лозунг, тауар белгісі жә не фирмалық стильдің басқ а элементтерін қ ұ райды. · Манекендер. - Дайын киім ү лгісін кө рсету ү шін қ олданылады; - Ер, ә йел, балаларғ а арнап шығ арылады.
4 сурак Кө ліктегі жарнама ә р тү рлі кө лік қ ұ ралдарында орналастырылғ ан жарнамалық хабарламаны кө рсетеді. Кө ліктегі жарнама сипаттамалары: 1) стационарлы емес жарнама; 2) жарнамалық бө лік ө лшемі айтарлық тай ү лкен; 3) жарнама берушіге тұ тынушылар категориясына жарнаманы бағ ыттауғ а ү лкен таң дау ұ сынады; 4) cапа-бағ а қ атынасы бойынша тиімді жарнама. Кө ліктегі жарнама тү рлері: 1) Қ оғ амдық кө ліктегі салонішілік жарнамалық планшеттер; 2) Кө лік қ ұ ралдарының сыртқ ы бетінде орналастырылғ ан сыртқ ы жарнамалық плакаттар; 3) Аялдамаларда, бекеттерде орналастырылғ ан плакаттар. Кө ліктегі жарнаманың кү шті жақ тары: ü Жақ сы кө зге кө рінеді жә не тиімді; ü Тә уліктің сағ атында тұ тынушыларғ а қ ол жетімді; ü Қ ала бойынша ү немі ауысып отырады; ü Тұ йық кең істіктегі адамдарғ а ә сер етеді. Транспорттағ ы жарнаманың артық шылығ ы мен кемшілігі: аудиториияның кө п болуы; назарды кө п уақ ыт ұ стап тұ ру мү мкіндігі(салон ішіндегі жарнама); ауқ ымды болуы, мақ сатты аудиторияны қ ең ейту мү мкіндігі; Байланыстың қ ысқ а болуы (транспорт сыртындағ ы жарнама); тек транспорт ішіндегі аудиторияны ғ ана қ амтуы; Сату орнындағ ы жарнама Сату орнындағ ы жарнама – ө з тауарлары мен қ ызметтеріне тұ тынушы назарын аударту жә не сатылымды жылжыту ү шін қ олданылатын ә р тү рлі материалдар. Сату орнындағ ы жарнамаларғ а: • Бэннер • Жалон • Картуш • Мандайшалар (вывески) Баннер сату орнындағ ы пластиктен, картон н/е қ ағ аздан жасалатын тік тө ртбұ рышты н/е ү шбұ рышты жарнамалық планшет. Жалон тауарды суреттейтін картон, планшет н/е басқ ада қ ұ рылғ ылар. Лозунг, тауарлық белгі жә не фирмалық стильдің элементтерінен тұ рады. Манекендер дайын киім ү лгісін кө рсету ү шін қ олданылады. Сэндвичмендер – тамак онимдериинин жарнамасы Шелфтокер- сө релерде табличка Топпер- билборд в супермаркете Стоптер- супермаркеттерде тагамга қ ойылатын жазу, свежее мясо, новинка – 20 %
5 сурак 6 сурак Жә рмең ке-коммерциялық іс-шара Жә рмең келер арнайы немесе жалғ а алынғ ан орындардыа ө ткізілуі мү мкін. Жә рмең ке сә тті ө ту ү шін алдын ала қ атысушылармен, тауар ассортименті жайлы хабардар болуымыз қ ажет. Егер заң ды немесе жеке тұ лғ а жә рмең кеге қ атысқ ысы келсе, алдын ала жалғ а алынғ ан соманы тө леуі тиіс. Жә рмең ке ө ткізудің басты мақ саты – тауарларды кө терме сату мен контрагенттермен тікелей келісім шарт жасасу. Жә рмең келік қ ызмет пә ні- сатуғ а қ атысушылар арасында кшенді қ ызмет кө рсету, іскерлік қ арым-қ атынас орнату, ақ параттық жә не жарнамалық қ ызмет. Жә рмең келік сатудың келесідей айрық ша белгілері болады: -ү лгі бойынша кө терме сауда; - Сату жиілілігі, сату мерзімі мен сату орнын анық тау; -бір мезетте сатушы мен сатып алушылардың қ атынасуы. Кө рме- ө ткізудің негізі ә леумет алдында ө зінің жетістігін кө рсету, идеялармен, білімдерімен, теориялармен алмасу, Жаң а тауар нарық қ а шығ арғ ан кезінде кө рме ө ткізу маң ызды. Кө рме ө ткізудіің мақ саты- ақ параттық қ ызмет пен жарнамалық қ ызмет кө рсету болып табылады. Ө ткізіліп жатқ ан кө рмелер кә сіпкерлерге келесідей мү мкіндік береді: жаң а технологиялармен танысу, жә не т.б, бұ л ө з кезегінде кә сіпорындар арасында бә секелестік ортаның ө суіне ық палын тигізеді. Кө рмелік іс-шаралар Халық аралық кө рмелер мен жә рмең келер- мұ нда кө птеген елдердің қ атысушылары қ атысады, оны жиі ө ткізілетін шаралар қ атарына жатқ ызамыз. Ұ лттық кө рмелер жыл сайын коммерциялық жә не ақ параттық мақ сатта ө ткізіліп жү р. Ұ лттық кө рмелер елдің жетістігін кө рсету ү шін ө ткізілуі мү мкін. Ол бір жерді немесе бірнеше аймақ ты қ амтуы мү мкін.
7 сурак Фирмалық стильдің бө лек элементтері, нарық тық тә ірибеде қ ұ лиеленуші кезең нен бастап қ олданылғ ан. Сол кезең нен бастап, ө з тауарының жоғ арғ ы сапасына жеткен қ олө нершілер мысалы, қ ұ мырашылар ө зі жасап шығ арғ ан тауарларын, ө зіндік таң бамен белгіліген. Ал, тұ тынушылар осы қ олө нершілердің таң басымен белгіленген тауарларды алуғ а ұ мтылғ ан. Орта ғ асырлар шегінде, цехті корпоративті белгілер п/б. «Ф.С.» – бұ л фирмадан шығ атын барлық ақ параттың ішкі жә не сыртқ ы кө лемделуі, тауар мен қ ызметтің визуалдық жә не тү сінік бірлігін қ амтамассыз ететін ә р тү сті графикалық типі. Ф.С. жанама тү рде тауар мен қ ызметтің жоғ арғ ы сапасына кепілдік береді Фирмалық стиль артық шылығ ы: Маркетинг кешенінің басқ а элементтерінің жоғ арғ ы дең гейі Ф.С. иесіне, келесідей жақ сы жақ тарына кепілдік береді - тұ тынушылар мен сатып алушыларғ а дұ рыс ақ парат алуғ а, ө з қ алауымен таң дағ ан тез жә не қ атесіз фирмалық тауарды табуғ а кө мек береді. - Фирма ө німдерін аз шығ ынмен нарық қ а шығ аруғ а кепілдік береді; - Жарнаманың тиімділігін кө тереді; -Фирманың визуалдық ортасына ж/е эстетикалық дең гейіне оң тайлы ә серін тигізеді Фирмалық стиль жү йесі. ) Тауар белгісі; 2) Фирмалық шрифтік жазу (логотип); 3) Фир/қ блок; 4) Фир/қ ұ ран (Слоган); 5)фир/қ тү с (Тү стер); 6) Фирмалық шрифтердің жиынтығ ы 7) Басқ а да фирмалық константалар;
8. Тауар Белгісі – бір заң ды немесе жеке тұ лғ аның тауарларын немесе кө рсететін қ ызметтерін екінші бір заң ды немесе жеке тұ лғ алардың осы тектес тауарларын немесе кө рсететін қ ызметтерінен ажыратуғ а мү мкіндік беретін таң ба. Тауар Белгісі ө німді дараландыру тә сілі болып табылады, бұ л тә сілді меншіктену қ ұ қ ығ ы заң бойынша зияткерлік меншікке жатқ ызылады. Тіркелген Тауар Белгісіне куә лік беріледі. Тауар Белгісі ретінде сө з, бейне, кө лем жә не басқ а таң балар немесе олардың қ ұ рамдастырылғ ан тү рлері тіркелуі мү мкін. Мемлекеттік елтаң баларды, тулар мен эмблемаларды, халық аралық ұ йымдардың қ ысқ артылғ ан немесе толық атауларын; ресми бақ ылау таң баларын, кепілдікті жә не сынамалық таң баларды, мө рлерді, наградалар мен басқ а да айырым белгілерін білдіретін таң балар Тауар Белгісі ретінде тіркеуге алынбайды. Дегенмен, осы қ ұ зырлы органдардың немесе иелерінің келісімі болса, олардың Тауар Белгісіне қ орғ алмайтын нышандар ретінде енгізілуі мү мкін. Тауар Белгісі заң мен қ орғ алады жә не оны тауар ү шін Тауар Белгісі ретінде тіркелген бү кіл тауарғ а немесе оның бір бө лігіне қ атысты жасалғ ан шарт бойынша басқ а бір заң ды жә не жеке тұ лғ аларғ а беруге болады. Сонымен бірге Тауар Белгісінің иесі (лицензиар) Тауар Белгісін пайдалану қ ұ қ ығ ын лиценз. келісім бойынша басқ а тұ лғ ағ а (лицензиатқ а) беруі мү мкін. Тауар Белгісімен қ атар белгілі бір фирманың бір тауарын емес, барлық тауарларын таң балау ү шін символ-белгі тү ріндегі сауда таң басы (кейде оны фирмалық белгі деп те атайды) мен шығ арылатын ө німге емес, шығ арушы фирмағ а тиесілі сауда атауы да пайдаланылады. Заң жү зінде қ орғ алғ ан Тауар Белгісі, ә детте дө ң гелек сызық пен қ оршалғ ан латынша R ә рпімен – таң баланады. Тауар таң басын иеленушінің оны пайдалануғ а заң мен қ орғ алғ ан айрық ша қ ұ -қ ығ ы болады. Тауар Белгісі (сауда таң балары) фирмалық тауарларғ а‚ орамаларғ а (тоғ анақ тарғ а)‚ сызбаларғ а‚ анық тамалық тарғ а‚ шоттарғ а‚ бланкілерге‚ затбелгілерге жә не тауарлармен‚ жұ мыстармен‚ қ ызметтермен қ оса жү ретін басқ а да қ ұ жаттамаларғ а соғ ылады. Тауар Белгісі зияткерлік белгілерге жатады жә не негізгі қ ұ рал-жабдық ты ақ ығ а сатып алғ ан жағ дайда айналымнан тыс активтердің қ ұ рамында есептеледі. Егер Тауар Белгісін субъектінің ө зі ә зірлеген болса‚ онда мұ ның ө зі оның ө німі‚ тауары деп саналады‚ оны ө ткізу сә тінде жә не тек оны сатып алғ ан тарапта ғ ана оның бейматериалдық актив деп бағ алануы мү мкін. Тауардың арналуы (жеке бастың пайдалануына немесе қ айта сатуына арналуы)‚ ал статистика мақ саты ү шін – есеп айырысу сипаты (қ олма-қ ол есеп айырысу немесе қ олма-қ ол ақ шасыз есеп айырысу) заң жү зінде бө лшек сауданың басты белгісі болып табылады. 9. Жарнама кү нделікті ө міріміздің қ ұ рамдас бө лігіне, ө зіндік заң дылық тары бар қ оғ амдық қ ұ былысқ а айналды. Тұ тынушы мен ө ндіруші арасындағ ы маң ызды дә некер буын бола отырып, жарнама экономиканың дамуын ынталандыратын, ө ндірістік ү дерістер мен ө нім сапасын жетілдіретін маң ызды тұ тқ а ретінде кө рінуде. Жарнама сауданы «жү ргізетін» тетік қ ана емес, сондай-ақ тұ тыну мә дениетін жаң а биіктерге кө теретін «ө ркениет ү деткіші» де болып отыр. Ө ркениетті тіршіліктің негізін қ ұ райтын ұ стындардың біріне айналғ ан жарнама тө ң ірегінде зерттеушілер мен практик мамандар тарапынан тү рлі пікірталастардың туындағ анына кө п болды. Зерттеушілердің кө бі оны ғ ылымның арнайы бір саласына жатқ ызса, практиктер басқ ару, кә сіпкерлік пен іскерлік ө рісінен іздегісі келеді, ал жарнамалық хабарландырулар ә зірлеуге қ атысы бар мамандар шығ армашылық ү дерістің ө зіндік бір тү рі деп санайды. Осы пікірлердің қ ай-қ айсысының да шындық қ а қ атысы бар болғ андық тан келесі тарауларда оларғ а арнайы тоқ талып ө тпекпіз. Жарнама нышандары адамзаттың ө зін-ө зі танып, саналы тіршілікке кө шкен уақ ытында пайда болды деуге негіз бар. Адамдардың алғ ашқ ы томағ а-тұ йық қ ауымдастық тарында ө мірге келген жарнама дами келе мә дени факторғ а айналып, тіл, діл, дін, ә дет-ғ ұ рып сияқ ты ө зге де обьективті алғ ышарттармен бірге адамзат дамуының ө ркениеттік ұ ғ ым-тү сінігін қ алыптастырды. Ал, ақ парат алмасу тұ рғ ысынан алғ анда ө ркениет дегеніміз ең биік дең гейдегі мә дени қ ауымдастық тың, аралас-қ ұ раластық пен сан қ ырлы байланыстың, яғ ни коммуникацияның жоғ ары даму сатысы. Жарнама – коммуникация қ ұ ралы, мә дени жә не ө ркениеттік тетіктер–техника мен технология арқ ылы ол қ оғ амдық байланыстардың дамуына ө з ә серін тигізеді. Ә лбетте, адамзат қ оғ амының тә й-тә й басқ ан шағ ында толық қ анды жарнама ә лі ө мірге келмеген-тін, тек жарнама нышандары ғ ана бой кө рсете бастағ ан-ды. Жарнама нышандарын алғ ашқ ы қ ауымғ а қ ауіп-қ атер тө нгенде дабыл атқ арымын орындағ ан, бір тайпаның адамын келесі тайпаның ө кілінен айырмалағ ан ә леуметтік ақ парат ретінде қ арастыруғ а болады. Тайпа мү шесінің сақ ал-шаш жіберуінен, киім киісінен, денесінің тү рлі бө ліктеріне таң ба салуынан осындай ақ парат «кө зге ұ рып тұ ратын». Бұ л кезең де жарнама нышандарының экономикалық сипатынан ә леуметтік бағ ыты басым болды, яғ ни осы арқ ылы билік тұ тқ асын ұ стағ ан ө кілетті тұ лғ алар, ауқ атты топтар қ арапайым халық тан айырмалана алды. Сө йтіп, қ оғ ам дамуының бастапқ ы сатыларындағ ы бұ л нышандар жарнаманың пайда болуына жол ашқ ан ә леуметтік жә не мә дени тірліктің таптық жә не мү ліктік жіктелу сипаты бар элементтері-тін. Жарнаманың даму ү дерісін шартты тү рде бірнеше кезең ге бө луге болады: Б.д.д. ІІІ мың жылдық –б.д. V мың жылдық – жарнаманың ілкі тарихы (ежелгі дә уір, антикалық кезең жә не антикадан кейінгі кезең); VІ-VІІ (орта) ғ асырлар (феодализм дә уірі, ө неркә сіпті цехтық тә сілмен ұ йымдастырудың қ алыптасуы); ХVІ-ХVІІ ғ асырлар – Ренессанс жә не ағ арту дә уірінің жарнамасы; ХІХ ғ.-XX ғ. басы – индустриялық ө ндірістің жә не капиталистік экономиканың даму кезең і. Қ азіргі заманғ ы жарнама ә уелі протожарнама тү рінде пайда болды. Протожарнама бұ қ аралық ақ парат қ ұ ралдары мен бұ қ аралық коммуникация жү йесі қ алыптасқ ан қ азіргі жарнама пайда болар алдындағ ы ақ параттық -жарнамалық қ ызметті білдіретін тарихи-мә дени қ ұ былыс саналады. Ежелгі протожарнаманың пайда болуы біздің дә уірімізге дейінгі 3 мың жылдық пен таң баланады.
10. Қ алыптасқ ан нарық тық жағ дайда жарнама тек ақ параттық ғ ана емес коммуникативті рө лде атқ арады. Нарық жә не тұ тынушымен байланыс тү зеді. Қ азіргі жарнаманың ерекшелігі сұ ранысты реттеу емес, сол сұ ранысты іштен басқ ару болып табылады. Мұ ның себебі нарық тың ө зі бірлестіктерден тұ рады, сұ раныстарды қ асиеттеріне байланысты сигменттейді. Тауардың ә ртү рлілігі жарнамалық іс ә рекетті жең ілдетеді жә не тиімділігін жоғ арлатады. Пайда кө лемі, қ аражат соммасы диференциялды дең гейге байланысты.сұ ранысты зерттеудің орнына ендігі кезекте оның орнына тұ тынкшы қ ажеттілігін зерттеуге ауысты. Р.Ривз кө рсеткендей жарнама – бұ л аз шығ ын шығ ару арқ ылы тұ тынушы мотивіне ену, ә сер ету. Атақ та жарнамашы Д.Оливи тауар имиджін комплексті символ қ ұ ру ретінде қ арастырылуы керек, деген теорияны қ ұ рды. Образды қ ұ ру(имидж билдинг) қ азіргі жарнаманың ең тиімді жолы болып табылады. Егер ө ндірушілер тауарды жарнамалау барысында жағ ымды етіп кө рсетсе, оның жеклігін индивидуалдылығ ын танытса, онда ол нарық тың кө п бө лігін ө зіне алады жә не жоғ ары дең гейде пайда табады. Сонымен «Адидас» фирмасының ө німдері салауатты ө мір салты, спорттағ ы жетістіктер деген мағ ынамен ассоциацияланады; «Ролекс» сағ аттары,» «Кросс» авторучкалары –– жетістікке жеткен бизнесмен атрибуттары сияқ ты. Қ азіргі таң да, батыс мамандарының ойынша тауар бә секлестігі «брэнд» бә секелестігіне ауысып отыр дейді. ө зіміздің жарнамашымыз И.Рыжков брэнд деген мағ ынағ а мынадай тү сінік береді, тауардың ұ зақ мерзімді қ алуын тудыратын іс ә рекет. Бұ л орамғ а, тауар белгісіне жарнамалық ақ паратқ а ә сер ету жә не бә секелесте тауарды жақ сылап кө рсету. Нақ ты нарық тық жағ дай, анық тайтын мақ сатына байланысты мына іс ә рекеттерді тиімді шешеді: 1. Ақ параттау (фирма туралы, жаң а тауар туралы, болып жатқ ан жағ дай туралы ақ параттау) 2. Итермелеу (тұ тынушы қ алауын қ ұ растыру, клинтке сатып алу туралы сендіру) 3. Ескерту (тұ тынушы ойында тауар туралы ақ паратты сақ тау, тауарды қ айдан алу туралы ескерту) Альфред Дж. Симин сө зі: «Жарнама – бұ л тұ тынушы ү шін арналғ ан, экономика механизміндегі шырақ пен майғ а тең естіріледі» Адамның ажырамас бө лігі ретінде, кү нделікті адамғ а ә сер ету арқ ылы, адам ө мірінде, қ оғ амда белгілі рө л атқ арады. Қ оғ амдық ө мірде, экономика саласында жарнманың орны ерекше. Жарнаманың экономикалық орны былай сипатталады ө ндірісте капитал салымының кө лемін кө бейтеді, жұ мысшы орнынң кө беюін, ө нім нарығ ын кең ейтеді, бә секелестікті тұ тады. Жарнаманың қ оғ амдық рө лі кү нделікті миллиондағ ан потенциалды тұ тынушығ а ә сер ету. Уинстон Черчил бұ л жайлы былай деген, «жарнама... қ ажеттілікті жоғ ары дең гейде тудырады» ол адам алдына ө зін жә не жанұ ясын қ амтамас ету, жақ сы ү ймен, жақ сы киіммен, ең жақ сы тағ аммен қ амтамас етуге мақ сат қ ояды. Жарнманың білімдегі рө лі жаң а прогрессивті тауардың, жаң а технологияның ену процесі адам іс ә рекетінің ә р тү рлі сферасында білім таратуғ а негіз болады. Жарнаманың эстетикалық рө лін ескермей оны бағ алау мү мкін емес. Бұ рынғ ы заманнан қ азіргі уақ ытқ а дейін ең жақ сы жарнамаларды ө нер туындысы деп қ арастыруғ а болады. Мысалы ретінде Тулуз – Лотрек француз суретшісі салғ ан жарнамалық щиттары, Маяковскидің жарнамалық плакатитары, ә лемге танымал кинорежисердің К Люша, Д Линча, А Канчаловскии бейне таспаларын жатқ ызуғ а болады. Тағ ы бір айта кетерлік жай ә демі сә н ү лгілерін, ә тірлерді жарнамалау барысында бейне клипқ а танымал актрисалар мен модельдерді шақ ырады. мысалы; Изабель де ля Фрессанж «Шанель» фирмасын кө рсетеді, ол Францияның маринна титулының иегері,; Палина Парижкова «Эсте Лаудер», Изабелла Роселени «Ланком», Синди Крауфорд, Клаудия Шиффер «Ревлон». Осылай жарнама ә семде эстетикалық нормаларғ а сай клсе, онда ол тұ тынушы санасында тауар туралы жақ сы ә сер қ алдырады. Адамғ а жарнамалық ә серді жү зеге асырушы қ ұ рал, массалық коммуникациялық мә селесі ө те кү рделі. Жарнама беруші ө зінің жарнамасы кө пшілік назарына қ алай қ абылданатыны жө нінде жағ дайды бақ ылай алмайды жә не ө зіне таныс емес кө птеген адамдар тобына жұ мыс жасайды. Жарнама ұ йымдастырушы массалық коммуникацияны қ олдана отырып, тұ тынушылардың назарын аудару мақ сатында графикалық жә не кө ркемдік бейнелердің кө птеген санын қ олдану мү мкіншілігіне ие. Телекө рсетілімдік бағ дарлама жү ргізілуіне жә не белгілі тауарды мақ тау кезінде есте қ аларлық ә уен жә не т.б қ олданылады. Сондық тан жарнама беруші тауарғ а, оның сапасына жә не тұ тынушылық қ асиет мен оғ ан деген сұ раныстық кө лемнің артуына байланысты жарнамалаудың тиімді ә дісін қ олданады. Айналадағ ы ақ параттың адамдармен қ абылдануы мен іс ә рекеті ә рқ ашанда ө згеріп отырады. Жарнамалық орталық та адам іс-ә рекеті процесіне ішкі жә не сыртқ ы фактор ретіне ә сер етеді.
|