Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
СЕМЕСТР. Сабақ мақсаты: Қима бас /обрубовка/ әдістемелік жолмен бейнелеп, нұсқасының сәйкестілігін беру
5 ТАҚ ЫРЫП: Қ ИМА БАС /ОБРУБОВКА/ Сабақ мақ саты: Қ има бас /обрубовка/ ә дістемелік жолмен бейнелеп, нұ сқ асының сә йкестілігін беру, кө лемін анық тау.
Негізгі сұ рақ тар, тапсырма: А) гипс бастың композициясын қ ағ аз бетінде жобалау. Б) гипс бастың конструкциялық қ ұ рылысын салу, бастапқ ы кө лең келерді тү сіру. В) бастың формасын жарық пен кө лең келер арқ ылы беру. Ә дістемелік ұ сыныстар: Гипс басты бейнелеуді бастамастан бұ рын модельдің кө лемді бейнесін студент кө з алдына елестетуі керек. Бас формасының ұ сақ бө лшектеріне кө ң іл бө лмей ү лкен кө лемге бірден мә н берген дұ рыс. Қ ағ аз бетте модельдің орналасу тә ртібін қ атаң сақ тағ ан оқ у талабы. Сурет композициясының ұ тымды шығ уы гипс бастың ү лкен кө лемін белгілеуден басталады. Қ ағ аз беттің жоғ арғ ы шетінен бастың тө бе тұ сын белгілеп, одан соң оң жағ ы мен сол жағ ын белгілеп бастың бетте орналасу мө лшерін анық тау керек. Формат кө лемінің ө лшемін есепке ала отырып, студент бейненің композициялық орналасуын қ адағ алауы керек. Бастың суретін салу барысында студенттің конструкциялық қ ұ рылыс ә дісімен бейнелеуді ә детке айналдырғ аны ө те пайдалы, ә рі суреттің дұ рыс тә сілі. Гипс бастың мінездік ерекшеліктерін бекіткеннен кейін жұ мысты одан ә рі жү ргізеді. Сурет салушы жұ мыстың ә р кезең ін саналы тү рде мең геріп қ ана қ оймай, практика жү зінде суретті жең іл орындап шығ у мү мкіндігіне жетісуі керек. Адам бас сү йегі мен анатомиялық бастың суретін орныдау жаң а жауапты тақ ырып – адам басын ө зіне қ арап бейнелеудің дайындық кезең дері болып саналады. Кә сіби суретшілер мен мү сіншілер портреттер шығ ару кезінде ү немі форманы талдап қ орытады жә не мінездік ерекшеліктерін анық тап бө лшектерін жалпы пластикағ а бағ ындырады. Модельдің анатомиялық қ ұ рылысын сауатты орындау, натуршының бас формасын оның мінездік нұ сқ асын шынайы бейнелеп шығ уғ а ү лкен септігін тигізеді.
Ұ сынылатын ә дебиеттер: Негізгі ә дебиеттер: 6. Ростовцев Н.Н. Академический рисунок: курс лекции. М., 1973; 7. Ростовцев Н.Н. Учебный рисунок. М., 1985; 8. Школа изобразительного искусства. В 10 вып. М., 1965. Қ осымша ә дебиеттер: 9. Ө тепбаев Н.Н. Сурет бейнелеу ө нерінің негізі. Тенгри баспасы, 2001; 10. Ө тепбаев Н.Н. Долбар жә не суреттеме. Семей, 2009.
6 ТАҚ ЫРЫП: ГИПСТІ БАС ДАВИД БАСЫ /МҰ РыН, ЕРІН, КӨ З, Қ Ұ ЛАҚ / Сабақ мақ саты: Кү рделі емес денелерден қ ұ ралғ ан натюрморт ә дістемелік жолмен бейнелеп, нұ сқ асының сә йкестілігін беру, кө лемін анық тау.
Негізгі сұ рақ тар, тапсырма: А) гипс басты мү шелері қ ағ аз жазық тығ ында ү йлестіру. Б) қ ойылымның конструкциялық негізін салу. В) жарық пен кө лең ке арқ ылы форманы анық тау. Г) жұ мысты қ орытындылау, қ ойылымның бенелік шешімін табу Ә дістемелік ұ сыныстар: Бейнелеудегі жеке ұ ғ ымдарды қ алыптастыру, практикалық машық ты мең геру, студентке суреттің алғ ашқ ы бастауы мен дамуы жә не аяқ таудың кү рделі процестері біртіндеп келеді. Оқ ып-ү йрену суреті натураның негізін білуден басталады, осындай сә ттерде оқ у-аналитикалық міндет бірінші орында тұ руғ а тиіс. Бейненің қ ұ рылысын салу кезінде модельдің нұ сқ асын талдау, образды тұ тас қ абылдау ең тиімді ә діс деп есептеледі. Сол себепті, академиялық суретте натураның жалпы мінездемелік кейіпін суреттеуден бастап, бірте-бірте жеке бө ліктеріне кө шіп, одан соң ү лкен формағ а қ айта оралып отыру керек. Гипс бастың суретін салғ анда оның жеке мү шелерін мойынды, маң дайды, мұ рынды кө зді, иекті жеке-жеке геометриялық денелерге ассоциативті тү рде ұ қ сата бейнелеу де сурет салушыны жақ сы табысқ а жеткізеді. Практикада белгілі тә жірибесі мол суретші кө ркем бейненің айқ ын шығ уына баса назар аударады, ол модельдің мінездік кейіпін тап басып бейнелеуге ұ мтылады. Міне, сондай тә жірибе студентке ө те қ ажет. Ұ сынылатын ә дебиеттер: Негізгі ә дебиеттер: 11. Ростовцев Н.Н. Академический рисунок: курс лекции. М., 1973; 12. Ростовцев Н.Н. Учебный рисунок. М., 1985; 13. Школа изобразительного искусства. В 10 вып. М., 1965. Қ осымша ә дебиеттер: 14. Ө тепбаев Н.Н. Сурет бейнелеу ө нерінің негізі. Тенгри баспасы, 2001; 15. Ө тепбаев Н.Н. Долбар жә не суреттеме. Семей, 2009.
7 ТАҚ ЫРЫП: ГИПСТІ БАС ДАВИД БАСЫ МИКЕЛАНДЖЕЛО МҮ СІНІНІҢ КӨ ШІРМЕСІ Сабақ мақ саты:. Гипсті бас Давид басы Микеланджело мү сінінің кө шірмесі ә дістемелік жолмен бейнелеп, нұ сқ асының сә йкестілігін беру, кө лемін анық тау.
Негізгі сұ рақ тар, тапсырма: А) гипс басты қ ағ аз жазық тығ ында ү йлестіру. Б) қ ойылымның конструкциялық негізін салу. В) жарық пен кө лең ке арқ ылы форманы анық тау. Г) жұ мысты қ орытындылау, қ ойылымның бенелік шешімін табу. Ә дістемелік ұ сыныстар: Бейнелеудегі жеке ұ ғ ымдарды қ алыптастыру, практикалық машық ты мең геру, студентке суреттің алғ ашқ ы бастауы мен дамуы жә не аяқ таудың кү рделі процестері біртіндеп келеді. Оқ ып-ү йрену суреті натураның негізін білуден басталады, осындай сә ттерде оқ у-аналитикалық міндет бірінші орында тұ руғ а тиіс. Бейненің қ ұ рылысын салу кезінде модельдің нұ сқ асын талдау, образды тұ тас қ абылдау ең тиімді ә діс деп есептеледі. Сол себепті, академиялық суретте натураның жалпы мінездемелік кейіпін суреттеуден бастап, бірте-бірте жеке бө ліктеріне кө шіп, одан соң ү лкен формағ а қ айта оралып отыру керек. Гипс бастың суретін салғ анда оның жеке мү шелерін мойынды, маң дайды, мұ рынды кө зді, иекті жеке-жеке геометриялық денелерге ассоциативті тү рде ұ қ сата бейнелеу де сурет салушыны жақ сы табысқ а жеткізеді. Практикада белгілі тә жірибесі мол суретші кө ркем бейненің айқ ын шығ уына баса назар аударады, ол модельдің мінездік кейіпін тап басып бейнелеуге ұ мтылады. Міне, сондай тә жірибе студентке ө те қ ажет. Ұ сынылатын ә дебиеттер: Негізгі ә дебиеттер: 16. Ростовцев Н.Н. Академический рисунок: курс лекции. М., 1973; 17. Ростовцев Н.Н. Учебный рисунок. М., 1985; 18. Школа изобразительного искусства. В 10 вып. М., 1965. Қ осымша ә дебиеттер: 19. Ө тепбаев Н.Н. Сурет бейнелеу ө нерінің негізі. Тенгри баспасы, 2001; 20. Ө тепбаев Н.Н. Долбар жә не суреттеме. Семей, 2009.
8 ТАҚ ЫРЫП: АНТИКАЛЫҚ БАС СУРЕТІ Сабақ мақ саты:. Гипсті бас Давид басы Микеланджело мү сінінің кө шірмесі ә дістемелік жолмен бейнелеп, нұ сқ асының сә йкестілігін беру, кө лемін анық тау.
Негізгі сұ рақ тар, тапсырма: А) гипс басты қ ағ аз жазық тығ ында ү йлестіру. Б) қ ойылымның конструкциялық негізін салу. В) жарық пен кө лең ке арқ ылы форманы анық тау. Г) жұ мысты қ орытындылау, қ ойылымның бенелік шешімін табу.
Ә дістемелік ұ сыныстар: Бейнелеудегі жеке ұ ғ ымдарды қ алыптастыру, практикалық машық ты мең геру, студентке суреттің алғ ашқ ы бастауы мен дамуы жә не аяқ таудың кү рделі процестері біртіндеп келеді. Оқ ып-ү йрену суреті натураның негізін білуден басталады, осындай сә ттерде оқ у-аналитикалық міндет бірінші орында тұ руғ а тиіс. Бейненің қ ұ рылысын салу кезінде модельдің нұ сқ асын талдау, образды тұ тас қ абылдау ең тиімді ә діс деп есептеледі. Сол себепті, академиялық суретте натураның жалпы мінездемелік кейіпін суреттеуден бастап, бірте-бірте жеке бө ліктеріне кө шіп, одан соң ү лкен формағ а қ айта оралып отыру керек. Гипс бастың суретін салғ анда оның жеке мү шелерін мойынды, маң дайды, мұ рынды кө зді, иекті жеке-жеке геометриялық денелерге ассоциативті тү рде ұ қ сата бейнелеу де сурет салушыны жақ сы табысқ а жеткізеді. Практикада белгілі тә жірибесі мол суретші кө ркем бейненің айқ ын шығ уына баса назар аударады, ол модельдің мінездік кейіпін тап басып бейнелеуге ұ мтылады. Міне, сондай тә жірибе студентке ө те қ ажет. Ұ сынылатын ә дебиеттер: Негізгі ә дебиеттер: 21. Ростовцев Н.Н. Академический рисунок: курс лекции. М., 1973; 22. Ростовцев Н.Н. Учебный рисунок. М., 1985; 23. Школа изобразительного искусства. В 10 вып. М., 1965. Қ осымша ә дебиеттер: 24. Ө тепбаев Н.Н. Сурет бейнелеу ө нерінің негізі. Тенгри баспасы, 2001; 25. Ө тепбаев Н.Н. Долбар жә не суреттеме. Семей, 2009.
|