Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Емтихан билеті № 9 ⇐ ПредыдущаяСтр 8 из 8
Ежелгі Грекия ә дебиетіндегі махаббатақ ырыбы.мифте Бұ л образды Афродита кө рсетді. Афродита — ежелгі грек мифологиясындағ ы махаббат пен сұ лулық пірі, Зевстің қ ызы. Мінезі мен шығ у тегі жағ ынан шығ ыстық Аштартқ а (Астартағ а) жақ ын. Афродита тү рліше аталғ ан. Римдіктер оны Шолпан (Венера) деп пайымдағ ан. Афродитаның кө не замандағ ы мү сіндерінен неғ ұ рлым білгілілері: Лудовизи тағ ының бедері (біздің заманымыздан бұ рын 5 ғ асыр.), Алкамен Афродитасы (біздің заманымыздан бұ рын 5 ғ асыр), Праксительдің Афродита Книдскаясы (біздің заманымыздан бұ рын 4 ғ асырдың ортасы), Медичи Афродитасы (біздің заманымыздан бұ рын 3 ғ асыр). Афродита (Шолпан) Милосская (біздің заманымыздан бұ рын 3 — 2 ғ асыр), Афродита Таврическая (біздің заманымыздан бұ рын 3 ғ асыр, Ленинградтағ ы Эрмитажда сақ таулы). Лириканың негізгі тақ ырыбы – махаббат, сү йіспеншілік. Бұ л тақ ырып ежелгі ақ ын-ә йел Сапфоның ө лең дерінде бейнелеуін тапты. Лесбос аралының тұ рғ ыны Сапфо ө лең дері махаббат, сұ лулық, нә зіктілік, табиғ ат тақ ырыптарына арналғ ан. Комедия Комедия (гр. котосііа - сауық -сайран, ә уезді ә н) - ө мір қ ұ былыстарының, мінез-қ ұ лық тың, іс-ә рекеттің кү лкілі жақ тарын кө рсету мақ сатымен сахнағ а лайық талып жазылғ ан драм.шығ арма. Жанры тү рліше: водевиль, фарс, сатиралық комедия, юморлық комедия, лирикалық комедия, музыкалық комедия, т.б. Комедияның алғ ашқ ы белгілері Ежелгі Греқ ияда шарап тә ң ірісі Диониске қ ұ рмет кө рсетуге арналғ ан ойын-сауық тан басталғ ан. Оның сол дә уірдегі кө рнекті ө кілі - Аристофан (б.з.б. 445 - 385). Ө мір қ ұ былыстарын бейнелегенде кейіпкерлер, жағ дайлар, оқ иғ алар ө сіріліп, ұ лғ айтылып суреттел еді де, кү лкінің кү шімен олқ ылық тар, кемшілік-тер, қ ателіктер сыналып, озық идеялар биік мұ раттар мадақ талады. Характерлер қ ақ тығ ысы, мінездер шайқ асы бірінші катарғ а шығ ады. Жағ ымды, жағ ымсыз кейіпкерлер тартысының ү стінде жеке бастың мақ саты мен қ ұ лқ ынның қ айы ү шін ұ намсыз кейіпкерлер ө зара кикілжің ге барады, кү лкіге ұ шырайды. Комедияның ерекшелігі тартыспен, сюжетпен, қ ызық ты оқ иғ амен қ атар тіл ө рнегіне де қ атысты. Дараланғ ан, ө згелерге ұ қ самайты нә р кейіпкердің тілі кү лкі шақ ырса, сахналық туындының ажары кете бастайды. Бұ л тұ рғ ыда ә сірелеу, ұ лғ айту (гипербола), ө сіру (гротеск) сияқ ты кө ркемдік қ ұ ралдары кең інен пайдаланылады Цезарь – саяси жә не ә деби қ ызметі. Гай Юлий Цезарь (Ggaіus Julіus Cesar) (б.з.б. 102/100, Рим — 15.3.44, сонда) — Ежелгі Римнің саяси қ айраткері, қ олбасшы, жазушы. Цезарь — патрицийлік Юлийлер ә улетінің ө кілі. Билеуші Сулланың тұ сында Римді тастап, Кіші Азияғ а кетуге мә жбү р болды. Сулла қ айтыс болғ аннан кейін (б.з.б. 78 ж.) Римге қ айта оралып, саяси кү реске араласты. Цезарь — жазушылық пен де айналысты. Оның екі шығ армасы — “Галл соғ ысы жө ніндегі жазбалар” мен “Азамат соғ ысы жө ніндегі жазбалары” біздің заманғ а дейін келіп жетті. Бұ л шығ армаларғ а ойластырылғ ан айқ ын композиция, қ арапайым, тү сінікті баяндау, кейіпкерлердің нақ тылығ ы, жекелеген адамдар мен халық тарды (ә сіресе, галлдарды) тә птіштеп сипаттау, кө ркем тіл тә н. Цезарьдың біздің заманғ а дейін сақ талмағ ан сө здері мен хаттарының жинақ тары, екі памфлеті, бірнеше ө лең мен жазылғ ан ең бектері, грамматика жө ніндегі трактаты белгілі. 19 ғ -ғ а дейін Еуропаның ә скерилері Ц-дың ә скери ө нерін оқ ып-ү йренді. Наполеон Цезарьдің ең бектерін ә рбір офицер білуге тиіс деп есептеді. Цезарь стратегиясына негізгі соқ қ ы бағ ытын дұ рыс анық тай білу, қ арсыластардың арасындағ ы алауыздық ты пайдаланып, оларды жеке-жеке талқ андау, батыл стратег. айла-ә рекеттерді жү зеге асыру, жаяу ә скер мен флоттың бірлескен қ имылын ұ йымдастыра білу тә н болды.
|