Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Стисла теоретична довідка. Метод лінійного програмування дозволяє розв’язати гру довільного розміру, шляхом зведення гри з невід’ємною платіжною матрицею до пари двоїстих задач
Метод лінійного програмування дозволяє розв’язати гру довільного розміру, шляхом зведення гри з невід’ємною платіжною матрицею до пари двоїстих задач лінійного програмування. Розв’язок виконують у наступному порядку. 1. При наявності у платіжній матриці гри від’ємних елементів її перетворюють в додатну за формулою , де М — довільне додатне число, що більше ніж найменший від’ємний елемент платіжної матриці. При такому перетворенні компоненти оптимальних змішаних стратегій гравців не змінюються, а ціна гри збільшується на М. 2. Формують пару двоїстих задач лінійного програмування
3. Розв’язують ці задачі (наприклад, симплекс-методом) та визначають оптимальні значення змінних (), () і значення цільової функції . 4. Розраховують компоненти оптимальних змішаних стратегій гравців за формулами
; ;
(); ().
|